Nieuws van Behringer

Screenshot_20220310_111417_com.facebook.lite_edit_184433057006231.jpg
1646907244933.jpg
1646907248640.jpg
1646907251870.jpg
 
Die SH5 clone is toch al een hele tijd terug aangekondigd??
Je hebt helemaal gelijk, heeft nu wel gelakte ipv blanco zijkantjes.
 
Het was een leuke Tsunami aan producten Mar het zal allemaal nog wel even op zich laten wachten... Vaporwar?
 
Laatst gewijzigd:
Nog iets gehoord van deze iemand , al jaar geleden fotoā€™s verspreid :
 

Attachments

  • 6E01493E-E8DF-410F-B441-EBDAF1C01512.png
    6E01493E-E8DF-410F-B441-EBDAF1C01512.png
    460,1 KB · Bekeken: 111
Ik begrijp niet goed waarom er zoveel met het woord "vaporware" naar Behringer gesmeten wordt. Ja, ze kondigen heel veel aan en het duurt vaak lang voordat het beschikbaar is. Maar ze tonen hardware, de zaken komen uiteindelijk op de markt. En ze gebruiken de problemen in de supply chain niet om hun prijzen omhoog te schroeven, dus die problemen lijken me alleen maar in hun nadeel.

Je kan het jatters noemen met sommige van hun kloonpraktijken, maar buiten dat lijkt het me dat ze behoorlijk open en eerlijk communiceren.

@sunny pedaal zie post 181 in dit draadje. Zo te zien behoorlijk klaar voor productie.
 
Behringer is behoorlijk van doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Ik snap die twijfel ook niet bij sommigen. Een gebrek aan geduld en mogelijk nog wat andere dingen zullen waarschijnlijk een rol spelen.
 
Ze proberen met hun aankondigingen wel het gras voor de voeten van de concurrentie weg te maaien, met name Korg.

Als het dan nog soms jaren duurt voordat het product verschijnt dan is dat wel lullig
 
Behringer heeft een Facebook groep gemaakt waarin je producten kunt tippen alsook upgrades kunt aangeven voor producten die al in de pipeline zitten.

Wat daar allemaal op gepost wordt is gewoon te gek voor woorden.
Zoals ze nu bezig zijn zullen ze stilaan iedereen in de verleiding kunnen brengen met 1 of meerdere producten.

Ze willen zich nu echt gaan profileren als merk wat luistert naar hun klanten en die strategie lijkt serieus te werken.

Ikzelf ben aan het wachten op de vernieuwde BCR maar ben ook zeer positief over de RD-9.

Lang de boot afgehouden in afwachting van Roland maar die hebben besloten mij niet te bedienen. Tja sorry jongens dan uiteindelijk toch een B gekocht hoor.
Ze hadden mij vorige keer al aardig teleurgesteld met het uitfaseren van hun TR8 en de verdere ontwikkeling daarvan dus ik heb verder geen verbintenis meer met hen.
 
Ze willen zich nu echt gaan profileren als merk wat luistert naar hun klanten en die strategie lijkt serieus te werken.
Da's toch ook de beste strategie, het is eigenlijk vreemd dat andere bedrijven zoals bijv Roland een Boutique reeks uitbrengt terwijl velen zitten te wachten op analoge remakes, ik vind dat minachting voor de consument.
Als je maakt wat veel mensen willen en wat diezelfde mensen dan ook nog kunnen betalen dan verkoop je gegarandeerd, zo'n RD 8 en RD 9 en een Boog dat is toch voor velen gewoon top dat dit te koop is?
En als ik lees hoeveel mensen zitten te wachten op de remake van een CS-80 en een VCS3 dan doen ze het wat mij betreft goed.
Als bedrijf ben je gewoon slimmer bezig als je je vraaggericht instelt ipv te willen bepalen wat de mensen zouden moeten kopen.
 
ik snap niet waarom bedrijven zelf niet wat sneller re-issues maken van hun oude spullen.. De ontwerpen liggen er al..

Zo'n mpc-1000, rm1x, rs-7000, korg esx, emx... die verkopen denk ik gewoon goed in hun originele vorm. Misschien enkel alles een sd kaartje geven als upgrade of een wat modernere soundset... je hoeft verder niks nieuws te maken.
 
Meeste bedrijven willen gewoon geld verdienen, lijkt me eerder dat ze de markt onderschat hebben.
 
Meeste bedrijven willen gewoon geld verdienen, lijkt me eerder dat ze de markt onderschat hebben.

Geld verdienen, he gatsie.
 
Back
Top