Gitaar pedaaltjes

Memory man dlx vind ik erg OK. Verder heeft electro harmonix nu ook de memory boy zit alles van de memory man dlx in + wave keuze van de vibrato en 300ms delay voor 98,-. Maxon is een verhaal apart, hoge prijs, maar wat een kwaliteit. En de oude ibanezzen (AD-80,9) vind ik ook erg OK. MXR carbon copy heb ik nog niet getest, maar mocht ik'm aanschaffen gaat hij in een andere behuizing en krijgt hij er 2 potmeters bij voor de besturing van de modulatie(zitten 2 piepkleine trimmers in de behuizing die door potmeters vervangen moeten worden). Verder vind ik de Semour Duncan deja vû erg interesant, want daar zit digitale delay en BBD delay in. EN een potmeter met aan de ene kant digital en aan de andere kan analog. Dus je kan de digitale delay met de BBD delay mixen(en er zit modulatie op).
 
Check voor een zeer inspirerend gebruik van zowel EHX delay als een kletsnatte flanger.

Trouwens, alles van die Jack Conte is mindblowing. Mijn held (for the moment).
 
Electro harmonix komt binnenkort met 2 nieuwe interesante pedalen:
De V-256 vocoder (is een andere dan de voicebox)
En de Cathedral stereo reverb met: hall, room, spring, reverse, plate, flerb en een rij knoppen om je reverb mee te maken.
 
Electro harmonix komt binnenkort met 2 nieuwe interesante pedalen:
De V-256 vocoder (is een andere dan de voicebox)
En de Cathedral stereo reverb met: hall, room, spring, reverse, plate, flerb en een rij knoppen om je reverb mee te maken.

die zijn er al
 
Tijdje geleden heb ik de Digitech Ex-7 gekocht (voor 25 euro!). Ook een erg leuk pedaaltje. Welliswaar digitaal, maar goede modeling en de XP-300 simulatie op mijn Rhodes is echt geweldig.
 

Attachments

  • DigiTech-EX7-Expression-Factory.jpg
    DigiTech-EX7-Expression-Factory.jpg
    30,8 KB · Bekeken: 56
net een korg fk2 mrmulti gescoord op den rommel markt
5 euris!!

vet apparaatje
 
mja is de rommelmarkt aankoop van het jaar :P voor mij dan heb hem net geprobeerdmet me evolver klinkt mega
 
Een MrMulti is erg veel geld waard.
Ik denk dat je eerder richting de 250,- moet denk dan 175,-
Maar ik kan het mis hebben uiteraard..
 
nope dat niet hij was heel rammelig enzo maar heb ff alles aangedraaid en hij doet het weerr helemaal doosje enzo erbij zou helemaal cool zijn maar zoon feest was het niet
hij lag er al jaren zij de man (het was rommelmarkt in een soort kringloop) en nze hadden geen id wat het was :P
 
Zo heb ik laatst een hele fijne en gewilde Boss PH-2 (eerste editie, made in Japan in juni 1983) phaser stomp box op de kop getikt bij een rommelmarkt voor slechts 5 euro. Mind you: ik sta dus wel iedere zaterdag vroeg op om de lokale rommelmarkten af te struinen... net zolang tot ik die MS-50 voor een tientje heb gevonden :)
 
iedere zater dag nog net niet maar ik ga wel heel geregeld ik verzamel ook 12" en ik weet dat iemand hier in de buurt die opveel rommelmarkten staat enorm veel 80en90er jaren electro en italo enz verkoopt dus ik probeer hem altijd te treffen bij hem heb ik ook al veel goeie aankopen gedaan hoewel dit pedaaltje duidelijjk de mooiste aankoop tot dus ver is.
voorheen lagen er ook altij veel vintage casio keyboardjes op rommelmarkten maar schijnbaar zijn die allemaal verdwenen want ik kom ze nooit meer tegen
 
op rommelmarkten moet je ook geluk hebben dat je het leuke spul tegenkomt:O

er zitten al genoeg verhalen op het forum hier over heel erg goedkoop ingekochte hardware.
Het enigste waar ik geluk mee had was een 1,5M DIN-kabel voor €1.00 waarbij de man vroeg waarvoor ik die nog nodig zou hebben.
 
haha dat is geen topscore mark :P ik heb toch al wel een helboel leuke spulletjes van de rommelmarkt maar omdat dit een draad is over gitaarpedaaltjes zal ik geen opsomming gaan maken ;)
 
Back
Top