Bouwverslag Best of CGS 2011/2012

@Demian ... heb je al iets van Elby vernomen/ontvangen?

Ongelofelijk, 4 maanden na mijn bestelling zijn de componenten vandaag dan toch aangekomen.
Het pakket was door AU Post per ongeluk in een roeibootje meegegaan ipv het vliegtuig.
Als geluk bij een ongeluk hoefde ik tegen alle verwachting in geen douane, btw etc te betalen, dat scheelt me ca 125 euro op een toch al best wel scherpe prijs!

Kan ik er dan nu toch eindelijk mee gaan beginnen??? Ow Yeah!!

Oja, er was iemand die me een pb had gestuurd naar aanleiding van het verdwenen pakje van Elby Design, ik heb zijn email niet meer, maar zijn pakje was ook kwijt geraakt. Beiden hebben we ons geld terug gekregen van Laurie van Elby Design, maar heb jij inmiddels je pakje ook al?

In ieder geval, ik ga Laurie mailen dat het is aangekomen en de betaling weer aan hem terug voldoen.

Wow.. ik kan beginnen.. ik kan beginnen!! Ik kan beginnen.. ik kan beginnen..!! ik kan beginnen.. !! ik kan beginnen..!!!!

ik kan beginnen..!!!!

Nu ook nog even daadwerkelijk beginnen.. 8o)
 
haha, ja idd, maar niet de eerst volgende, maar die daarop!

Tot dan! :okdan:
 
we-miss-you-already-08899.jpg
 
Ongelofelijk, 4 maanden na mijn bestelling zijn de componenten vandaag dan toch aangekomen. Het pakket was door AU Post per ongeluk in een roeibootje meegegaan ipv het vliegtuig.
Dan is de roeiboot via Kaap de Goede Hoop en niet via het Suez-Kanaal gegaan. Bij de laatste zouden Somalische piraten zeker je pakket nog snel gekaapt hebben :P

Wow.. ik kan beginnen.. ik kan beginnen!! Ik kan beginnen.. ik kan beginnen..!! ik kan beginnen.. !! ik kan beginnen..!!!!
ik kan beginnen..!!!!
IK BEN ONDERTUSSEN HALVERWEGE HET PROJECT!!! :P
Nu ook nog even daadwerkelijk beginnen.. 8o)
Dat komt wel goed enne je kan altijd nog van mijn fouten leren ;)

kleffe club zeg
Met Ian F. erbij is het helemaal te gek! :luv:
 
Jihoe.. ik ben begonnen !

Enne, mijn paneeltjes van Clarke kwamen vandaag alsnog binnen! :halleluja
 
Iig heeft mouser ze, levertijd 4 weken, binnenkort maar eens een en anders bestellen, misschien kunnen we samendoen? Evt in combie met wat andere onderdelen?

Niels heeft al es bij Mouser besteld... das misschien makkelijker :P
Zullen we bud boxes uitstellen totdat het echt nodig is?

De panels worden na 26 jan. bezorgd. Als ze er zijn ga ik met de panels aan de slag, pcb frame maken, beginnen met de bedrading, voeding regelen en troubleshooten.

Ik denk dat we als eerste aan voeding moeten denken en daarna aan een boot....

Maandag heb ik niet zoveel te doen, tenzij Woody de 14pins ic-voetjes binnen heeft...
Als je wil kan ik je helpen met het vullen van pcb's ;)
 
Voetjes voor het EMS filter? Daar heb ik er nog een paar van als het goed is, die liggen of al daar of anders... euh, hier. (hoe kan het ook anders)
 
Voetjes voor het EMS filter? Daar heb ik er nog een paar van als het goed is, die liggen of al daar of anders... euh, hier. (hoe kan het ook anders)
nee voor de cgs kitjes....
hij had in zn programma alle 40xx chips als 16pins staan...
maar meerendeel zijn 14pins...

1 van de 2 EMS filters heb ik t pcb al gevuld :D
 
Back
Top