grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Was ook niet echt serieus bedoeld hoor :)
Ik vind deze hier op synthforum trouwens ook wel lachen en dan gaat het om de TR77 en TR55: klik
Sinds wanneer zijn die preset bakken meer waard dan een CR-78? Of heeft meneer Moby dat er ooit eens voor betaald?

Heb z,n TR55 gehad. Kosten 5 eur
 
Andersom hanteren kopers toch af en toe ook wel een aparte logica hoor.....beweren dat er 50,- van de prijs af moet, niet zozeer vanwege de waarde van het gebodene maar puur omdat ze uit Brabant moeten komen en dat bedrag kwijt zijn aan benzinekosten :?:?:?

Wat heb je daar als verkoper nou mee te maken? Dus als er iemand uit Australië komt dan moet ik mijn synths gratis weg geven of zo?

Sommige mensen....:stupid
 
Andersom hanteren kopers toch af en toe ook wel een aparte logica hoor.....beweren dat er 50,- van de prijs af moet, niet zozeer vanwege de waarde van het gebodene maar puur omdat ze uit Brabant moeten komen en dat bedrag kwijt zijn aan benzinekosten :?:?:?

Wat heb je daar als verkoper nou mee te maken? Dus als er iemand uit Australië komt dan moet ik mijn synths gratis weg geven of zo?

Sommige mensen....:stupid
1) niet alle Brabo's zijn zo. :engel:

2) Misschien was je vraagprijs toch wat hoog?

Terzij: Zo ken ik iemand die een klassieke Fender amp best lang te koop had voor een 'normaliter' schappelijke prijs, ware het niet dat ie in Groningen woonde. Dus die is voor zeker 75 euro minder weggegaan, want tja, 45kg buizen-amp, die ga je toch ophalen... Da's soms het nadeel van in een uithoek wonen.
 
Met die hoge prijzen maak je niet alleen jezelf belachelijk maar ook het synthforum ,
mensen komen op dit forum met het idee dat leden hier verstand hebben van synths en zien dan
het aanbod en de prijzen die gevraagd worden.
 
Jubeltone Synthesizer????

imagephpz.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
 
Jubeltone Synthesizer????]
Ik kreeg antwoord:
geachte heer de advertentie is verkeerd gezet het is een in prima staat een citer hij ziet er heel mooi uit en is in prima staat en het merk is jubel-tone
Is er ook een cursus "Begrijpend lezen van Marktplaats advertenties en reacties"?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top