Prijsstijgingen, ligt het aan mij?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Na de minitaur bedoel je? Verwar lelijke chorus nou niet met breder bass :D

Als je als bedrijf 29 jaar nodig hebt om een betere bass sound te maken dan een concurrent heb je niet echt een statement gemaakt vind ik.......
 
Nee Raphie, we kunnen hier wel over discussieren maar het is eigenlijk heel simpel.

De Juno 60 is een hele dikke synth, veel vetter dan de 106. Heeft verder weinig met hardcore te maken, maar wel met mooie warme dikke sounds.

Een P08 is een grappig HW-synthje met wat default sounds en prima te vervangen door FM8 bv. (en wordt overrulled door de andere VSTi's die ik net noemde)

Je hoeft alleen maar te onthouden wat ik dus hier zeg, heel moeilijk is het niet :)
 
Als je als bedrijf 29 jaar nodig hebt om een betere bass sound te maken dan een concurrent heb je niet echt een statement gemaakt vind ik.......
ik had natuurlijk ook gewoon Taurus kunnen zeggen... Kom op, ik verwacht wel iets meer tegengas... :D
 
Een P08 is een grappig HW-synthje met wat default sounds en prima te vervangen door FM8 bv. (en wordt overrulled door de andere VSTi's die ik net noemde)

een prophet 08 is te vervangen door VST's ?
oh dat is nieuws voor mij :?
 
Nee Raphie, we kunnen hier wel over discussieren maar het is eigenlijk heel simpel.

De Juno 60 is een hele dikke synth, veel vetter dan de 106. Heeft verder weinig met hardcore te maken, maar wel met mooie warme dikke sounds.

Een P08 is een grappig HW-synthje met wat default sounds en prima te vervangen door FM8 bv. (en wordt overrulled door de andere VSTi's die ik net noemde)

Je hoeft alleen maar te onthouden wat ik dus hier zeg, heel moeilijk is het niet :)
als je van tandartsboren dubstep houdt.
 
Ik wilde voornamelijk aantonen dat we hier meningen voetbal aan het spelen zijn.

Vrij zinloos allemaal....... :eureka:
 
Ik wilde voornamelijk aantonen dat we hier meningen voetbal aan het spelen zijn.

Vrij zinloos allemaal....... :eureka:
beauty is in the eye of the beholder
Zullen we maar zeggen.......

Of wat de gek er voor geeft.... In NL.....
 
Gewoon een hoop gasten die in de jaren '90 flink gehoused hebben en nu tegen de 40 lopen en een hoop poen verdienen. En die kopen die bakken nu allemaal omdat ze het toen niet konden betalen maar er wel altijd op liepen te geilen.
 
Het valt me op dat de mensen die het hardste klagen over prijzen vaak de hoogste prijs vragen als ze zelf iets in de verkoop hebben.
 
Gelukkig klaag ik nooit over prijzen, koop zelden 2e hands
Zoals ik al zei, het is wat de gek de voor geeft, vind ik iets de moeite waard dan koop ik het, vind ik iets te duur, dan ga ik hier niet de gefrustreerde marktplaats politieagent uithangen....
 
nou moe, ik dacht alleen dat Prophet 08 veel meer waard was dan een Juno 60 :?
 
Dat is ook zo..... Ongeveer 4x zo veel :D je hebt het bij het juiste eind hoor Bass...
 
Ja lekker rellen leuk!


Nog ff dit: het is de Juno106 waarvan de voice chips kapot gaan. Juno60's hebben geen last van dit fenomeen. En daarbij komt dat courante synths voor nerds zijn.:engel:

dat zeg ik toch? Nogmaals lezen.....
De 60 is juist een courante hardcore sloeber synth voor elstak en mental theo wannabees :D

Ik lees nogmaals dit:

Lol.......Juno60 poor mans 106, welke piekte rond de 450€ en inmiddels allemal kappote voicechips hebben tegenover een courante synth van €1800..... Fjoesz probeert gewoon de boel op te naaien zols gewoonlijk... :D

Ik ben misschien geen talenwonder, maar:
Hier staat toch echt dat jij juno60 poorman's juno's 106 vindt. En dat deze piekte rond 450,- (wat overigens ook niet klopt maar dat terzijde) en inmiddels allemaal kapotte voice chips hebben.
In jouw zin is "juno60" het onderwerp. (kan je opzoeken in een grammatica boekje).

Als jij vindt dat je hier schrijft dat de 106 piekte rond 450,- en allemaal kapotte voicechippies hebben vind ik dat ook prima, maar dan vraag ik me wel af waarom je dit opschrijft. Want Fjoesz biedt helemaal geen Juno106 aan.

[EDIT]
Dat is me hier als talen-nerd gedraag mag geen vrijbrief zijn om mijn stelling "courante synths voor nerds" te verwerpen.
 
Laatst gewijzigd:
Ik verwees i.d.d. naar de 106, maar bewonder je taal purisme.
Verder zal de tijd het leren of Fjoesz zijn ruil gedaan krijgt :D
 
wie heeft ooit gezegd dat ik per se 1 op 1 moet ruilen?
nou?
ok dan :D

overigens is de 60 natuurlijk dikker dan de 106
ik heb m alleen al heel lang en heel veel gebruikt
ben er op uitgekeken en wil diepere synthesemogelijkheden
de brassy sound van de P08 staat mij wel aan
maar verder.. carry on..
 
Je moet er maar net voor kunnen krijgen wat je wilt.
Toen ik 11 jaar geleden een Roland TR-808 inkocht voor de handel, dacht ik er toen vette winst op kunnen te halen. Uiteindelijk is hij voor minder dan duizend gulden weggegaan, omdat 1 knopje niet meer origineel was.
Achteraf gezien had ik hem dus beter kunnen bewaren. Maar ja.. achteraf... dan zouden we allemaal rijk zijn en op een tropisch eiland zitten. :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top