Prijsstijgingen, ligt het aan mij?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
inderdaad, life goes on as usual
beste wensen alvast aan allen die gezegend zijn met een gezond verstand en alle anderen natuurlijk ook.
 
verder maakt het me echt geen biet uit , al verkoopt meneer huppelepup een synth voor 3 maal de gangbare prijs , met kapotte vco chips , echt interesseert me niets.

Echt niet ?

Ik vraag me nu dan wel af hoe je zult reageren mocht iets je wel interesseren, het is nu al vrij heftig ;)
 
zoiets:
576_420_brullende-leeuw.jpg
 
Het zijn niet alleen synths hé.
Alle 2de hands spullen zijn duurder dan voor de e-commerce.

Het hoort erbij.

En hey,, handelaars zijn handig als je wat zeldzaams zoekt. ze weten de weg soms beter dan de occasionele ebay schuimer.


Handelaars hebben trouwens nog controle nog shuld aan de duurdere prijzen.
Iedereen die gebruik maakt van moderne communicatie middelen beinvloed de vraag en aanbod, aldus ook de prijzen van 2dehands en nieuw.
Dus allemaal naar jezelf wijzen :geslaagd:


JA het ligt aan jou !!!!


Een prettig uiteinde allemaal :biertje:
 
eindelijk iemand die het eens durf te zeggen !
+1
ik heb het ook al zo vaak gedacht.
( nu het antwoord er is , ben ik ook voor een verzoek aan topicstarter om dit topic te sluiten )
 
Anecdote: Ik kocht ooit een Yamaha DS-55 synth die volledig in stukken lag. Er leek niets mee aan te vangen. Ik betaalde er 75 gulden voor.
Ik liet hem repareren bij een fameuze reparateur uit Meppel. Het resultaat was dat hij bijna weer in nieuwstaat was. Kosten: 75 gulden op mijn risico.
Ik heb hem uiteindelijk verkocht voor 375 gulden. Degene die de synth aan mij verkocht was er niet blij mee, maar kon er ook niets tegen doen. De DS-55 heeft tenminste een tweede leven gekregen bij een een gelukkige nieuwe eigenaar. Anders was hij op de vuilnisbelt terecht gekomen. Synth blij, ik blij en de nieuwe eigenaar ook blij...
 
eindelijk iemand die het eens durf te zeggen !
+1
ik heb het ook al zo vaak gedacht.
( nu het antwoord er is , ben ik ook voor een verzoek aan topicstarter om dit topic te sluiten )

Er wordt hier helemaal niks gesloten voordat ik weet waar de padsound van Live is Life mee gemaakt is! :frons:
 
Er wordt hier helemaal niks gesloten voordat ik weet waar de padsound van Live is Life mee gemaakt is! :frons:

Nou, check de video zou ik zeggen!

Ik zie iets van een knoploze synth (dx7 / d50 / d70 / alphajuno oid) bovenop een diepe synth met houten zijkantjes staan (Solina Strings of VK1000 oid) en dan nog één met grote knoppen (een minimoog of tatjana simic oid).

De kwaliteit is echter zo slecht dat het niet zo goed te zien is :D
 
maar wel een vet publiek
 
Ik denk ook dat het wel klaar is zo. Als iemand ergens een opmerkelijke prijs ziet mag ie er weer een nieuw draadje voor aanmaken.

Bericht door een moderator:
En slotje....
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top