Prijsstijgingen, ligt het aan mij?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Het is een uitbreidings kaart voor de DX7 MkI. wel erg ingewikkeld maar dat heb je al snel met de DX7.

http://www.scribd.com/doc/33275293/Yamaha-Supermax-English-Manual


op ebay Frankrijk kan je ze nog krijgen. die zijn volgens mij nieuw maar ze verkopen het tweedehands.

ongeveer 88 euro inclusief verzend.

ik heb deze hint van Hanz. bedankt!!

BTW de arps zijn echt cool... nieuwe dimensie juno60 polysix en nu Dx7Mk1
 
Laatst gewijzigd:
:{ ff een ebay account openen voor zoiets dan of probeer sf eerst: iemand nog zo een kaartje liggen (of een hele DX7 met eentje er al in die halfgare houten SE dx7 van mij is ook wel aan vervanging toe inmiddels)

edit: kan niet vinden op ebay :(
 
Mensen zijn een beetje de weg kwijt wat betreft prijzen , alles wat ouder is dan 10 jaar wordt
trouwens verkocht onder vintage :)
Valt trouwens op dat op het synthforum prijzen worden gevraagd die
gewoon lachwekkend zijn en je zou denken dat hier juist mensen zitten
die weten wat je voor een synth kunt vragen :frons:
Ik denk dat mensen elkaar een beetje gek maken wat betreft prijzen en
dat sommige hier in meegaan vind ik gewoon triest ;{
 
ARP2600.jpg
ARP 2600 10.100,- dollar

reken nog even invoerkosten en BTW erbij..
Zit "net" iets boven mijn budget
 
Het is net als schilderkunst: wat de gek er voor geeft.

Eergisteren zag ik op marktplaats een defecte Monopoly te koop voor € 25,-
Een uurtje later was de advertentie al verdwenen (vermoedelijk heel snel door iemand gekocht) en nu staat er een (in werkende staat) voor € 1000,- te koop. Dat was een lucratieve reparatie!
 
Het is net als schilderkunst: wat de gek er voor geeft.

Eergisteren zag ik op marktplaats een defecte Monopoly te koop voor € 25,-
Een uurtje later was de advertentie al verdwenen (vermoedelijk heel snel door iemand gekocht) en nu staat er een (in werkende staat) voor € 1000,- te koop. Dat was een lucratieve reparatie!

allebei nep
 
Weet hier toevallig iemand wie de aanbieder van de 1000 euro Mono/Poly is die inmiddels van MP af is ?
Graag een pb dan.
 
Wat vintage betreft: ook een Kawai K1, Roland D-5 of Yamaha SY-55 zijn ruim 20 jaar oud. Maar zijn het klassiekers?
Ik dacht het niet. Het waren in de jaren '80 gewoon budget-synths. Dat er tegenwoordig nog aardige klankjes uit te krijgen zijn is mooi meegenomen, maar de waarde blijft gewoon de oud-ijzer-prijs.
Dat iemand dan 250 euro durft te vragen voor een D-5 in nieuwstaat is niet verboden in ik zou de verkoper feliciteren als hij hem voor dat bedrag kan verkopen, maar ik vrees dat de synth over 20 jaar nog te koop staat. Zelfs voor 50 euro is hij moeilijk te verkopen, ookal zou iemand er een prima midi-klavier aan hebben.
Ik heb onlangs nog een Kawai KC10 Spectra voorbij zien komen voor, volgens mij het immense bedrag van 399 euro. Over een waardeloze synth gesproken (sponsig klavier, slechte klanken, bijna geen editmogelijkheden)... Die is nog geen tientje waard (zit geen ijzer in, alleen maar plastic, dus levert hij bij de recycling niets op :)).
 
Enigszins off-topic, maar ben ik de enige die het "vernieuwde Marktplaats" helemaal niets vind? Het is nu veel te leeg en onoverzichtelijk, en je moet 3x meer scrollen dan eerst. Maar op een I-pad mini zal het er nu wel beter uitzien... :(
 
makrtplaats was al niets, en nu is er helemaal niets van over....

en alle zieltogende handelaren hebben het zoongeveer helemaal overgenomen.

dus eerst 25 ads met als afzender ¨ bezorgd ook in.....¨, dan 3 gewone ads, en weer een lijstje commersie.

ik denk dat ze zichzelf nogal in de voet aan het schieten zijn....:D

:mega:
 
Enigszins off-topic, maar ben ik de enige die het "vernieuwde Marktplaats" helemaal niets vind? Het is nu veel te leeg en onoverzichtelijk, en je moet 3x meer scrollen dan eerst. Maar op een I-pad mini zal het er nu wel beter uitzien... :(

wat is MP kak geworden..
 
Dat Marktplaats maar gauw helemaal dood mag gaan, al die zeverzakken die gaan lopen bieden en nergens meer op reageren. Maakt ook echt geen donder uit als je er bij zet "bij serieuze interesse altijd mailen", zo ver komen ze niet eens met lezen waarschijnlijk.
 
Enigszins off-topic, maar ben ik de enige die het "vernieuwde Marktplaats" helemaal niets vind? Het is nu veel te leeg en onoverzichtelijk, en je moet 3x meer scrollen dan eerst. Maar op een I-pad mini zal het er nu wel beter uitzien... :(
I'm with ya.
Vooral dat "Mijn favorieten" is een stuk minder overzichtelijk.

Weet je wanneer Marktplaats echt een verbetering zou hebben gekregen?
Als je zodra je ingelogd bent, zelf je 'dashboard' kan samenstellen, met bijvoorbeeld een veel kleinere selectie aan rubrieken waar je regelmatig op zoekt.
Kan mij kinderkleding e.d. bommen; Doe mij maar alleen audio/tv/foto en muziekinstrumenten. Meer bekijk ik nauwelijks.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top