Prijsstijgingen, ligt het aan mij?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
dat is sleng voor dat i het niet doet en dat er geen batterijklep bijzit. misschien wel dat het huur is voor een dag. dat betekent dat als je hem laat op sturen dat je dan al 2500 euro kwijt bent voor dat hij hier is. en 64.400 euro kwijt bent per week als je de nu kopen button in drukt. ..goedkoop niet!!!!
 
Weer zo een die 't probeert om een Prophet600 te slijten voor letterlijk 't dubbele dat ik hem onlangs heb verkocht.

En die van mij was in topstaat, echt heel mooi. Heb er absoluut geen spijt van dat ik 'm voor onder 700,- heb gesleten.. ik wens niet bij te dragen aan het opdrijven van de prijs, waarmee men (wij) de eigen glazen ingooit.

http://synthforum.nl/forums/showthread.php?t=159083&highlight=prophet-600

Nou die moet wel héél mooi zijn, absolute topstaat, geen krasje, geen hapering niks.

Maar dat zal wel niet, nieteens de moeite genomen een foto te plaatsen... doei!
 
[PVV-modus aan]

Buitenlanders (Belgen, Duitsers) lijken per definitie altijd meer te vragen. Terwijl ze om interessant te zijn juist goedkoper zouden moeten zijn. Misschien dat het prijspeil daar hoger ligt. Maar waarom zou je dan als Nederlander iets ongezien uit Duitsland halen, voor meer geld, met extra hoge verzendkosten? Of het moet iets heel bijzonders zijn, maar dat is hier niet het geval.

Heb 1 keer iets op de Duitse E-bay gekocht, en dat was ook geen succes. Ding was zogenaamd in nieuwstaat, maar dat bleek flink tegen te vallen.

[PVV-modus uit]
 
[GL modus aan]
koop geregeld in duitsland.
heb weinig gemerkt van duurder en /of slechter dan bij andere ebay aanschafjes
[GL modus uit]
 
Een waldorf Q blauw rack
32 stemmig !!
2 geheugen kaarten
doos en manual.

700 euro te veel ??

Ik ben deze aan het verkopen, maar iemand die interesse had zei dat veel te hoog is.
Ben zelf van mening van niet, heb er zelf meer voor neer gelegd toen ik hem kocht.

Dacht laat ik het hier eens polsen.
 
inderdaad, of weer zo'n aandachtstrekker ( whaahahaha, snif )
 
Ik denk een komma verkeerd....


:erm: kweenie... als je de tekst leest..:

"buitenkansje: een goed werkende dx5 van yamaha.
veel info over op internet en kenners weten genoeg dat het hier gaat over een unieke synth"
 
hmm een DX1 voor 1100 euro??? Gaat niet lukken toch? wel met een nulletje erbij?

Echt krankzinnig duur toch niet voor een DX5? (wel DUUR en teveel waarschijnlijk...maar toch...Het is toch best een obscure bak die DX5...eigenlijk nooit een te koop gezien de laatste tijd en vroeger waren ze niet goedkoop)
 
yamaha dx5
Meer foto's
KenmerkenConditie: Gebruikt Merk: Yamaha Levering: Ophalen Beschrijving buitenkansje: een goed werkende dx5 van yamaha.
veel info over op internet en kenners weten genoeg dat het hier gaat over een unieke synth.
(in)ruil bespreekbaar
Ik zie helemaal geen prijs staan...
 
Waar?
 

Attachments

  • Untitled.jpg
    Untitled.jpg
    65,7 KB · Bekeken: 65
obscuur staat hier gewoon een prijs bij...je internet doet het zeker niet goed :D
 

Attachments

  • Screen Shot 2012-10-24 at 9.05.53 PM.png
    Screen Shot 2012-10-24 at 9.05.53 PM.png
    84,5 KB · Bekeken: 66
Ik zou geen 1100 aan een DX5 uitgeven,want veel meer dan 2 keer een DX7 is het functioneel toch niet?

Een DX1 ziet er heel leuk uit, maar klankmatig is dat weer om niet al te verschillend allemaal dacht ik (DX1 DX5 DX7 mk1). Die zijn interface is wel wat leuker.

Ik ben nog altijd fan van de klank, ze hebben zo'n body in die klank.
 
dx7 met supermax uitbreiding is leuker en heb je gelijk 4 keer een dx7 + 512 patches + arpegiateur+ delay+ stack+ rolling mode en nog een paar dingen.
 
- MEMORY EXTENSION: 512 Memory locations for sounds and functions.
- ARPEGIATOR: the most sophisticate on the market today!
- DELAY: use a new process!
- SOUND STACK: 3 multitimbral stacking modes (8×2, 5×3 or 4×4) with VOLUME, COARSE TUNE and FINE TUNE settings on each voice.
- SOUND CREATOR: the most powerful and effective way to create your own sounds on DX7!!
- ROLLING MODE: allows using up to 4 sounds per patch!!!
- VELOCITY CROSS-SWITCH: allows switching from one sound to other by velocity.
- TEMPERAMENT: can be set on each key on the keyboard
- And many other features: programmable MASTER VOLUME, KEYBOARD ZONES, several MIDI-OUT modes, MIDI DELAY, LOCAL CONTROL, MIDI implementation update (OMNI MODE, MIDI-OUT channel selection, “all keys off”, …)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top