De grote TR-606 draad

Nou ja, misschien toch een leuke tip om verder gemod te voorkomen

Waarom? Modificeren is toch geen probleem verder, je kunt er alleen veel meer mee...
 
Heeft de 606 batterijen nodig om het geheugen goed te houden? Mijn 606 is een paar dagen uit geweest en nu staan de patterns erweer in zoals ik de 606 kreeg. Het gaat om een gemodificeerde 606 met aparte outputs en heeft batterij lekkage gehad, vieze bedoeling ook in het batterijvakje.
 
die gemodificeerde van mij klinkt seconden lang (te lang) door als je wilt, krijg je één grote sinus zoem... vond het op gepaste momenten wel een lekkere bass overload geven als ik m live gebruikte in een techno zaal

je mist dan echter wel de punchy attack van een 808 kick, maar daar heb je een 808 voor...
 
Mijn 606 kan wel eens kapot zijn, ze wil nog wel aan maar afspelen ho maar. De dinc sync output doet het nog wel prima, maar de eigen sequencer doet niks. Alleen het lichtje boven de Run/Stop brand bij dinc sync output, verder geen enkele op Pattern Group na. Dit exemplaar heeft batterij lekkage gehad waar dit probleem waarschijnlijk ook wel door zal komen ben ik bang. :(
 
Oke ik heb em even opgeschroefd maar kijk eigenlijk onmiddelijk tegen een printplaat aan, en aangezien het een gemodificieerd exemplaar is trek ik die er zelf niet af. Het ziet er verder wel schoon uit zo ik wat vanaf de zijkant erin kan kijken.

Er zit volgens mij een synth dokter in Meppel, waarschijnlijk dat ik em daar samen met wat ander spul binnenkort naar toe breng.
 
Mijn 606 kan wel eens kapot zijn, ze wil nog wel aan maar afspelen ho maar. De dinc sync output doet het nog wel prima, maar de eigen sequencer doet niks. Alleen het lichtje boven de Run/Stop brand bij dinc sync output, verder geen enkele op Pattern Group na. Dit exemplaar heeft batterij lekkage gehad waar dit probleem waarschijnlijk ook wel door zal komen ben ik bang. :(


Heb je de In/output schakelaar wel in de goede stand staan???? :eureka:
 
Oke...

de 606 din sync op input kan ik via de x0xb0x de 606 niet triggeren

Synchroniseren bedoel je denk ik. Maar is het niet mogelijk dat dit aan de output van de x0xb0x ligt?
Als je iets anders met dinsync heb zou je dat nog kunnen proberen, ben wel vaker topics tegengekomen waar er problemen met de x0xb0x sync waren namelijk.
 
Oke...



Synchroniseren bedoel je denk ik. Maar is het niet mogelijk dat dit aan de output van de x0xb0x ligt?
Als je iets anders met dinsync heb zou je dat nog kunnen proberen, ben wel vaker topics tegengekomen waar er problemen met de x0xb0x sync waren namelijk.
Ja klopt synchroniseren. Punt alleen is dat de hele sequencer van de 606 het niet meer doet, ook niet op zichzelf zonder overige gear.. Heb ook nog even via mn xbase geprobeerd maar niets. Het is gewoon kapoet.
:(
 
Back
Top