Je laatste 3 aankopen??

Benieuwd of die swynx je vriend wordt. Ik vond de swing maar niks en hij ging terug naar af want was plots dood. Heb mijn geld teruggestort gekregen. Ook vreemd: ik had n nieuwe verwacht.
 
Korg Stage Echo RE500..... ben beniewd of hij hier ooit gaat komen.
Vaag verhaal op ebay. waar de verkoper achteraf meer geld vraagt.
Hele rare berichten ook met plaatjes erin en 3 talig, duits, engels en nederlands...
De track en trace van dhl werkt nergens....

Ook nog een Z1 voice expansion. Deze komt uit India. Iemand had daar een afgerachte staan voor duur euro shipping geld.
Heb hem een foto van het voice board gestuurd en nu heeft hij die los verkocht.

3e.....uhhhh heel veel Neurtrik, TRS, TS jacks en XLR male/female connectors.
 
Hm, afwachten tot we ze kunnen testen.
CHD heeft ook van die bakjes, daar ervaring mee?
 
Hm, afwachten tot we ze kunnen testen.
CHD heeft ook van die bakjes, daar ervaring mee?
Ja hoor. Ik heb ook die 3e oplossing, die niet meer te koop is. Kitje arduino om met eenen dan ook 1 knop te proggen. Check zeker je chassis jacks. Soms werkt t wel als je de jack net niet helemaal induwt. Het verhaal is langer maar onduidelijk. Ik denk dat ik n video heb van mijn issue. Ik kan m proggen maar prog is niet sync met de preset ritmes. Tenzij ik de kawai r100 truk doe (check yt) dan loopt ie wel sync
 
Arturia V collection X upgrade (99EU omdat ik alles behalve de nieuwe cp70 en de augmented pianos had)
Softube Model 80 (59 eu : SUPERMODEL59 op softube.com, je kan hem ook voor de andere synths eenmalig gebruiken)
Softube VCA compressor (19 eu :---> PAYFORVCA op softube.com)
D16 Repeater (gratis met nu verlopen code)
W.A Production Imprint (gratis hier: Imprint by W. A. Production - Audio Plugin Deals )
 
Ow ja die Moog Mariana ook, wat een dikke synth trouwens, super voor (sub)bassen maar ook voor gave elektro/detroit sounds.
Kost wel wat CPU, maar dan heb je ook wat.
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Ik was ook aangenaam verrast ja. Echt brullend laag. Zijn wel meer goeie basplugins maar deze steekt er wel bovenuit.
 
Vanmorgen bericht van Baloran met het verzoek om het resterende bedrag te voldoen om over c.a 2 weken serie nummer 001 The Pool te mogen ontvangen.
Eindelijk gaan we binnenkort de wereld van the pool ontdekken.De reden waarom het koopstil is geweest dit jaar.
En een Baloran slaat nooit tegen.
 
Dat laatste mag ik hopen ā‚¬6120,- is best wel veel geld voor dit avontuur.
Baloran zou ook een hybride Ć©Ć©nheid uitbrengen, deels hardware, deels software, ik weet niet of dat nog zal uitkomen,daar schommelt de prijs rond de 1000 euro.
 
Mijn hemel wat een project. Bijzonder! Is er ergens een spec lijst te downloaden,, zie veel inā€™t Frans
 
- Arturia Microfreak (met mic)
- Cubase 13 pro
- TAL U-No-Lx (+ Moogerfooger Cluster flux freebie erbij)
- Moog Mariana (+ Dawesome Love freebie)
- Adam T10s
 
Sinevibes Total Collection
Soundforce SFC-OB (oberheim x/a controller)
SSL 4K E (ik weet niet meer of ik die al gepost had)
 
ja man, echt een super systeem. Bevalt me veel beter dan Softubes Console One.
Ik heb er een UC1 en UF1 bij en dan 3 x avid artist mix voor 24 faders. Ik gebruik de UF1 als master fader / SMPTE display etc
 
ja man, echt een super systeem. Bevalt me veel beter dan Softubes Console One.
Ik heb er een UC1 en UF1 bij en dan 3 x avid artist mix voor 24 faders. Ik gebruik de UF1 als master fader / SMPTE display etc
Nice! ja bij mij draait het niet omdat ik aggregated systeem heb.. wilde niet aan adat anders zou het gewoon werken. Plugs ssl zijn wel duur heb nu 3 maanden proef.
Op knobcloud.com staan ook regelmatig SSL plugins ter overname.
 
Back
Top