Je laatste 3 aankopen??

Weet ik niet.Door de drukte toen,heb ik de trappen moeten nemen,3 uren aanschuiven.Toen ik boven was was het nacht, maar het uitzicht was wel spectaculair.
Da's dan waarschijnlijk vorige eeuw geweest? Destijds rond 1999 stonden de trappen vol en dacht ik " La maar, komt nog wel een keer". Vorig jaar, na reservering inderdaad in een paar seconden naar boven.
 
- Arturia FX Collection 5
- Kenwood subwoofer van de Kringloopwinkel voor de Playstation
- RCA kabeltje van de Kringloop
 
Da's dan waarschijnlijk vorige eeuw geweest? Destijds rond 1999 stonden de trappen vol en dacht ik " La maar, komt nog wel een keer". Vorig jaar, na reservering inderdaad in een paar seconden naar boven.
10 jaar geleden en niet gereserveerd en ik denk vele anderen ook niet.🥳
 
Da's dan waarschijnlijk vorige eeuw geweest? Destijds rond 1999 stonden de trappen vol en dacht ik " La maar, komt nog wel een keer". Vorig jaar, na reservering inderdaad in een paar seconden naar boven.

Was er in 2002. Geen reservering nodig. Het ging zo snel dat je in je oren voelde dat de luchtdruk daalde op weg naar boven.
 
Arturia Minibrute V (leuk ding man, net als de minifreak V een v/d betere van arturia)
Arturia FX Collection 5 (toch maar gedaan V4 verkoop ik wel door)
Uad Distressor (tja had nog een kortingsbon)
Louder than liftoff Silver Bullet MK2 (kon hem voor een prikkie scoren, veel goeds over gelezen, keertje testen nog :P )
Kuassa Efektor Echolyte (Kuassa heeft echt hele leuke plugins om over je synths te gooien, net als vroegah met pedaaltjes, simpel maar doeltreffend)
Setje Apple Studio displays
 
fireface 802 fs, 2x neumann kh 120 en n lekker beeldscherm voor thuisstudiootje
chase bliss onward
melbourne nina synth
 
5x 9v linieare power supplies
2e Allen synthesis EuroPi
3 in 1 soldeer station erg blij mee :)
 
Heb net aanbetaling voor een tweede Baloran The Pool gedaan kost wat maar dan heb je ook wat.

Ik hou het heel bescheiden bij één The Pool, althans, de aanbetaling ervan... maar waarom twee als ik vragen mag?

En, terug on topic, een Ultimate-abonnement op de Roland Cloud... telt dat als één of als heel veel?
 
Heb net aanbetaling voor een tweede Baloran The Pool gedaan kost wat maar dan heb je ook wat.
Strymon Starlab
Xoac Berlin 2 stuks
Een tweede the Pool.Dan moet het wel de moeite waard zijn.
Baloran zou deels hardware, deels software the pool uitbrengen aan een lagere prijs.Ik zeg wel zou, want verder nieuws is er niet(meer).
 
Drawmer DS201
2e KNAS Moisterizer (blijft vast niet, is eigenlijk voor n vriend, wel toe aan n proefrit #stereofilter)
2 19 inch rackstands innox (kost geen drol en ik heb er al verschillende, is n volgend projectje)
Prince 1999 superdeluxe box (uiteraard op vinyl) in shrink in ruil voor mijn rechternier.
 
Back
Top