SF Contest - Beste Track 2007

hoi protoHuman ik heb gezien dat mijn link is vernietigd. het is natuurlijk alveel te laat om nog de link te repareren natuurlijk. maar misschien krijg ik dan nog wel 1 puntje alvast bedankt de link is naar http://www.speedyshare.com/833264465.html
 
Voor de liefhebbers, ik heb van alle directe mp3-links van deelnemende tracks een playlist gegenereerd welke kan worden afgespeeld met de 'online mp3 player' van E-phonic van forumlid PIE. Volg de link om deze tracks te luisteren. :)

http://www.ali-d.nl/cgi-bin/contest/sf2007/play_tracks.cgi

Mijn track staat er inmiddels ook in zie ik. Wellicht veel makkelijker luisteren zo voor iedereen. Goed initiatief !!
 
En ik bedank PIE, voor zijn support in de vorm van het beschikbaar stellen van een registratie key voor zijn flash mp3-player! :okdan:
 
En ik bedank PIE, voor zijn support in de vorm van het beschikbaar stellen van een registratie key voor zijn flash mp3-player! :okdan:
weer een handige uitbreiding op het luister/vote/info gebeuren, het gaat ook maar door en door qua snufjes :D
strak ook die behulpzaamheid van PIE :mega:
 
@protohuman volgens mij gaat er wat fout bij jou want ik heb 10 punten maar die zijn niet van mij ..kijk er even naar... volgens mij zijn die van dr.ribsahh das iemand anders namelijk :D gr a dr.dré
 
klopt, zat een klein sorteerfoutje in. De tussenstand wordt trouwens tussen-neus-en-lippen-door geteld. De uiteindelijke uitslag wordt natuurlijk goed gecheckt :).
 
haha..
Mijn track staat nog op 0 punten ondanks eervolle vermeldingen. Waarvoor dank!

Waar ik me nog bij wil aansluiten trouwens! :biertje:

(uhm, ja, ook bij het eerste zinsdeel - sorry ;) )
 
uit de stemthread

uit de stemthread

even een leuk stukje trivia tussendoor:

maximaal 3% van de mensen die een stem hebben uitgebracht, hebben alle inzendingen beluisterd.

Duseuh, blijf vooral allemaal je lekker amuseren met je muziek en instrumenten, post af en toe een trackje als je wilt, en laat dit lijstje vooral geen argument pro of contra iemand zijn muziek zijn.
 
1) En dus? Deze contest is ooit opgezet als gezellig geintje; je kunt er ook niks mee winnen en er is geen verdeling in categorieën e.d. omdat het dan te serieus en teveel werk wordt. Waar haal jij vandaan dat de opzetters, deelnemers of stemmers hier anders over denken? (m.a.w.: wat heeft jouw opmerking getriggerd?)
2) Waar komt dat percentage vandaan?
3) Dit hoort niet in de stemthread... ;)
 
.

.

1) En dus? Deze contest is ooit opgezet als gezellig geintje; je kunt er ook niks mee winnen en er is geen verdeling in categorieën e.d. omdat het dan te serieus en teveel werk wordt. Waar haal jij vandaan dat de opzetters, deelnemers of stemmers hier anders over denken? (m.a.w.: wat heeft jouw opmerking getriggerd?)
2) Waar komt dat percentage vandaan?
3) Dit hoort niet in de stemthread... ;)

ik ga er even vanuit dat deze reacties wel zullen worden verplaatst t.z.t. ;)


Je kunt bij de track van Nicolas zien hoe vaak deze gedownload is. En da's niet zo vaak...

Ik zei het al eerder, zorg ervoor dat je track gewoon direct downloadbaar is en niet via een rare downloadsite met popups of flashplayers. Dat voorkomt dat mensen afhaken.
 
even een leuk stukje trivia tussendoor:

maximaal 3% van de mensen die een stem hebben uitgebracht, hebben alle inzendingen beluisterd.

Duseuh, blijf vooral allemaal je lekker amuseren met je muziek en instrumenten, post af en toe een trackje als je wilt, en laat dit lijstje vooral geen argument pro of contra iemand zijn muziek zijn.

als iedereen alles zou horen wel dan? :D
 
Bericht door een moderator:
Discussie uit de stemthread hierin geplakt. Alleen stemmen in de stemthread!!
 
Back
Top