SF Contest - Beste Track 2007

Ter info: de link naar m'n nummer Downtown in m'n post hierboven klopt niet, maar staat inmiddels wel juist in de stem-thread en de contestvoter van Demian. Dus voor diegenen die hem alsnog willen beluisteren: veel luisterplezier ;-)
 
maar staat inmiddels wel juist in de stem-thread en de contestvoter van Demian.
de voter maakt meer goed dan je lief is
icon14.gif
 
Maar natuurlijk! Microsoft Excel. :)


Goedzo! :P

Ik heb een weer nieuw scriptje erbij draaien, te zien is nu ook een hoevaak iedere track is gedownload via de contestvoter.

Klik hier voor Track Downloads

Trigg is de best beluisterde artiest, gevolgd door Danny en Mindbleep.. :okdan:
 
Ik heb een weer nieuw scriptje erbij draaien, te zien is nu ook een hoevaak iedere track is gedownload via de contestvoter.
mooi! :okdan:
het ontwikkel process der voter blijft ook gewoon altijd in beweging, niet te stoppen die oenga :D

Is zon tussenstand wel zo verstandig? Ik denk dat dat de einduitslag wel zal beinvloeden namelijk.
als mensen niet stemmen op hetgeen ze eerst hebben moeten beluisteren maar alleen stemmen om het stemmen wel ja...

Op Demian z'n lijst is dat toch ook allemaal al te zien?
t'iz idd een beetje het wiel (klein deel daarvan zelfs) opnieuw uitvinden zo nutuulk...

maar goed, als Sluwe Hond er schik aan heeft moet ie het gewoon (blijven) doen nutuulk ;) :biertje:
 
Het is meer dat demian en 6trak erg behulpzaam willen zijn, maar tegelijk net doen alsof het hun contest is.

Deze contest is van het synthforum zelf, en we houden de telling zelf gewoon bij.

Demian is een onafhankelijke partij die zelf de keuze heeft gemaakt om de telling te volgen. Op zijn eigen site wordt een onofficiele telling bijgehouden. Dit heeft niets te maken met het wiel opnieuw uitvinden.
 
Het is meer dat demian en 6trak erg behulpzaam willen zijn, maar tegelijk net doen alsof het hun contest is.

Deze contest is van het synthforum zelf, en we houden de telling zelf gewoon bij.

Beste Matt, geestelijk vader van de beste track van SF contest is lid Scratch.
Check ook deze link : http://synthforum.nl/forums/showthread.php?t=37993

Synthforum is slechts een discussieplatform (ik blijf het zeggen) SF heeft het idee van de contest gewoon gekaapt van lid scratch, ik ken geen enkel forum waar moderators topics van hun leden kapen.
Ik doe niet alsof het mijn contest is, ik bied jullie iets aan wat jullie stelselmatig weigeren en tegelijkertijd doen jullie alsof het JULLIE contest is.

Dat jullie de telling zelf bij houden is begrijpelijk, maar vorig jaar hebben jullie wel mooi fout geteld en niet de 'eigen' regels nageleefd.

Demian is een onafhankelijke partij die zelf de keuze heeft gemaakt om de telling te volgen. Op zijn eigen site wordt een onofficiele telling bijgehouden. Dit heeft niets te maken met het wiel opnieuw uitvinden.


Het wiel wordt wel degelijk door jullie opnieuw uitgevonden, want mijn zogenaamde regels die ik graag wilde worden wel door jullie langzaam overgenomen, ik noem oa, het zelf lid moeten zijn alvorens deel te kunnen nemen aan de contest, het publiceren van tussenstanden. Volgend jaar wordt zeker ook het vijf punten systeem ingevoerd?
Maakt niet uit in ieder geval allemaal, ik vind het nog steeds leuk hoor.. :okdan:
 
demian, je bent de grootste koning ter wereld
hoe in hemelsnaam hebben ooit mensen jouw goede bedoelingen verkeerd op kunnen vatten
wat bij anderen over kan komen als jezelf in de kijker spelen moet natuurlijk als een onbaatzuchtige actie van jouw kant worden opgevat
als jij nou de plaats aanwijst waar we allemaal kunnen knielen dan roep ik de jongens er allemaal bij goed?
 
demian, je bent de grootste koning ter wereld
hoe in hemelsnaam hebben ooit mensen jouw goede bedoelingen verkeerd op kunnen vatten
wat bij anderen over kan komen als jezelf in de kijker spelen moet natuurlijk als een onbaatzuchtige actie van jouw kant worden opgevat
als jij nou de plaats aanwijst waar we allemaal kunnen knielen dan roep ik de jongens er allemaal bij goed?

is niet waar het mij om gaat fjoesz, maar goed, ik hoef verder geen discussie omtrent dit onderwerp, ik reageerde enkel op Matt die reageerde op 6 trak. Ik vind zoals het nu gaat prima zo.

Voor hen die de voter waarderen doe ik het, niet voor de rest, daarbij vind ik proggen leuk, dus waarom zou ik het niet doen. Beter dan de zoveelste softsynth proggen die op de grote hoop terecht komt.

en nu, let's vote! :okdan:
 
tsjesus,

begint dat gezeik over die voter alweer?
dat wordt dan het 3e of 4e jaar achter elkaar. Na dat theatrale afscheid vorig jaar had ik toch verwacht dat we dit jaar een keer normaal konden stemmen.
 
maar goed, als Sluwe Hond er schik aan heeft moet ie het gewoon (blijven) doen nutuulk ;) :biertje:
Ik behoor niet tot de organisatie van de contest, hoor (want dan had ik ook niet meegedaan)! Ik weet toevallig alleen dat degenen die dat wel doen, met Excel werken.
 
Ik behoor niet tot de organisatie van de contest, hoor (want dan had ik ook niet meegedaan)! Ik weet toevallig alleen dat degenen die dat wel doen, met Excel werken.
ik had nog wel een bier-smiley achter mijn opmerking gezet, nou vooruit deze dan maar: :mega:

mensch(en) maakt u toch niet zo druk, het is maar een spelletje... toch?
 
Back
Top