Mac specificatie thread + geluidskaarten deel II

TRAKToR LE

TRAKToR LE

Hoi,
Iemand een link of eigen installer voor MAc OS, van Traktor DJ Light Edition. Ik wil een DJ console aan de praat krijgen. Of een alternatief om een DJ console van Hercules te bedienen op een gratis manier. De software CD heb ik niet meer vandaar mijn probleem. Liever een alternatief of een light versie dan te moeten kraken of 200 euro uit te geven.
Merci voor de support,
Raphael
 
nieuwe penryn macbooks schijnen voor een groot deel ook TI te hebben. hopelijk vind ik er nog ééntje ergens. morgenavond maar een avondje cmd-s-en in de macboutique...
 
Sinds gister de 24 inch 3,06 gb met 4 gb geheugen binnen!!! Wat een mooi ding zeg! Meteen logic 8 erbij gekocht, duurde gewoon uren voordat de volle dik 70 gb geinstalleerd waren!!!

Maar dan heb je ook wat haha

Nu zielig op mn werk, dadelijk thuis meteen weer dat ding aan en overuren maken ;)
 
Wist ik ook niet ;) Maar na een stuk of 8 dvdtjes en 63 gb verder zit ik er niet ver naast ;)



Maar als je alleen Logic installeert dan ben je rond de 30 gb kwijt ofzo iets. Alleen ik heb ook alle extra's gedaan, tsjah waarom niet als het bijna 500 euro kost toch.
 
Rechtstreeks van de apple site

• 7GB to install all applications and required content
• Additional 39GB to install all optional content (large content packages can be installed on separate disk):
– 10GB for Jam Pack collections
– 16GB for sound effects
– 6GB for surround music beds
– 7GB for other optional content

7+39 is volgens mij geen 70 gig :P.
 
Zat trouwens ff na te reken, stel dat het 10 dvds waren geweest, er kan maar bijna 5 gb op 1 dvd. Dan had je op max 50 gb uitgekomen haha

Beetje suf van me ;)


Maar beter, dan heb ik minder ruimte gebruikt dan dat ik dacht :P
 
Achja, voorlopig zit ik op mn werk en heb ik het nog geen moment uit kunnen proberen ;) Nog maar een uurtje of 5,5 wachten haha
 
Start voor je het macbook koopt hem in de winkel op terwijl je apple-s ingedrukt houdt.
heb ik geprobeerd , om te kijken wat er voor een hardware/ firewirechipset inzet, echter:
er schiet dan een lange, lange, dos achtige lijst gegevens , snel voorbij, zonder dat ik ze , zo snel kan lezen , en scrollen gaat ook niet meer , want muis en/of toetsenbord reageren niet meer.
enige tips hoe dit alles leesbaar te krijgen??
 
Het is inderdaad een beetje staren maar uiteindelijk stop de scroll-affaire en staat ergens op drie vierde ohci-complient firewire blabla en hoogstwaarschijnlijk Lucent

Ik heb nu trouwens ook een macbook(2.4Ghz C2D) met Lucent chipset en de Fireface werkt daar wel op. Zou het dan toch vnl een iMac/Macbook Pro probleem zijn? Zelf denk ik dat de combi videokaart en de Lucent chipset niet helemaal jofel is(volgens mij had Jeff van RME USA hetzelfde gevoel...). Een gewoon Macbook heeft een integrated graphics chip en heeft er dus schijnbaar geen last van. Maar het blijft een risico, en officieel niet ondersteund door RME zelf...

Uiteindelijk kon ik voor koop de combi Macbook/Fireface proberen en dat ging goed. Anders had ik het niet aangedurft...
 
Het is inderdaad een beetje staren maar uiteindelijk stop de scroll-affaire en staat ergens op drie vierde ohci-complient ..
dank je , en.. hoe kom ik daar dan terecht , als ik niet meer met muis kan scrollen?? op die derde of 4de, want er staan er wel 100 boven het scherm misschien.
( hoop dat de vraag duidelijk is, begrijp dat het misschien erg basic is, maar ik kom er nog niet uit, bij voorbaat dank)
 
ik bedoel dat als ie stopt het nog op het scherm staat zeg maar

:D
 
nope, niet bij m'n imacg5. nou ja zal eerst maar eens proberen met de fireface als dat luktmet de verkoper.
bedankt, sunny/ leo
 
Ik heb moeten lullen als brugman, niemand wil een doos openen zonder toestemming van allerhande hoger personeel. laffe stakkers...

toch raar, sta je met een enveloppe met meer dan 2000 euro bij zon toko, en dan gaan ze een beetje moeilijk doen. gewoon rats die doos open en kijken of het werkt, lijkt me. als verkoper moet je wel een beetje vertrouwen in de produkten die je verkoopt hebben. niet dus...
 
MacBook pro monitors (scherm)

MacBook pro monitors (scherm)

Heey iedereen,

Ik zou graag binnenkort 2 schermen willen plaatsen voor in mijn studio, die dan aan mijn macbook Pro hangen.

Nu zijn mijn vragen:
-wat vinden jullie toffe en goede schermen , qua resolutie en prijs vriendelijk
-Enig ervaring met 2 schermen op macbookpro


Groetjes,
Tommeken
 
Back
Top