Frontpanelen, hoe?

lie3vie3

Stamgast
Lid sinds
27 Maart 2007
Berichten
196
Locatie
België
Ik ben bezig met het maken van een modulaire synth met modules van MFOS en ben nu op het punt gekomen dat ik nood heb aan frontpanelen, mijn enige vraag is: hoe?

Wat is volgens jullie de beste manier om frontpanelen te maken (of te laten maken).

Ik heb ergens gehoord gewoon je ontwerp af te drukken en dan tussen 2 stukken plexiglas te steken en die dan aan mekaar vast te maken, maar ik weet niet als dat er wel goed uit zal zien, want het oog wil ook wel wat hé? ;)

Alvast bedaknt voor reacties.

Ps. Ik heb nu een werkende Vco alleen zit er soms wat storing op en verandert de toon als ik de PCB wat plooi, maar dat zal hopelijk wel oké komen, waarschijnlijk zitten er nog wat slechte contacten tussen. Verder heb ik nog wa printen liggen waar nog gaatjes in geboord moeten worden, (veel te veel naar m'n zin :bekdicht: ):duivels:
 
Re: Frontpanelen, hoe?

Ps. Ik heb nu een werkende Vco alleen zit er soms wat storing op en verandert de toon als ik de PCB wat plooi, maar dat zal hopelijk wel oké komen, waarschijnlijk zitten er nog wat slechte contacten tussen.

Dat klinkt inderdaad als slechte soldeerpunten.
 
die schaeffer is inderdaad een goeie, ik heb er panelen van gezien.

Als je low budget wil gaan kan ik HP photo papier aanbevelen, op photokwaliteit printen en 3x met matte lak overspuiten, hardstikke stevig!
 
Back
Top