Nieuw jaar, nieuwe synth DIY

Zo dat is te gek, knap in elkaar gezet. Met enige (positive) jaloezie de draad gevolgd.. dat frontpaneel, wow!

Heb er nu helaas nog geen tijd/ruimte/geld voor maar, zodra 't moment zich aandient ga ik een leuk stekkie maken om te gaan beginnen, met simpele kitjes.

Maar zover als dit, dat zal nog wel even duren denk ik
 
Prachtig gedaan :halleluja ! Lekker geluid in de demo ook!
 
Thanks mensen, erg fijn om te lezen dat hij door de keuring is gekomen! :D

Heb er nu helaas nog geen tijd/ruimte/geld voor maar, zodra 't moment zich aandient ga ik een leuk stekkie maken om te gaan beginnen, met simpele kitjes.
Maar zover als dit, dat zal nog wel even duren denk ik

Klinkt goed, kan ik alleen maar aanbevelen en als je vragen hebt hoor ik ze graag t.z.t.

Mijn belangrijkste advies is neem voor alles de tijd en werk netjes, scheelt een hoop gedoe achteraf.

En nu lekker verder met twee nieuwe projecten :):)
 
Afgelopen weken druk bezig geweest met een update op dit zelfbouw project, er waren toch nog een aantal zaken die niet helemaal naar mijn wens waren.

* Alle PJ301BM jacks vervangen door Kobiconns
* Alle knoppen vervangen, nu Davies 16**
* Kast orange geverfd
* Twee 6,3mm jacks geïnstalleerd bij de multiples
* Alle bedrading opnieuw gedaan
* Aanpassingen gedaan op sommige prints.

Hier is het eindresultaat, nu ben ik er echt klaar mee ;) bijna dan...

Ik zoek namelijk iemand die mij de aluminium achterplaat kan frezen, enkele sleuven voor ventilatie. Ik heb er zelf enkele gaten ingeboord maar dit ziet er niet echt netjes uit.

Thanks.
 

Attachments

  • synth.jpg
    synth.jpg
    513,1 KB · Bekeken: 138
Thanks!

De PJ301BM vind ik niet lekker patchen, te stroef wat mij betreft. En mechanisch ben ik ook niet helemaal overtuigd, heb er bij het indraaien enkele kapot gedraaid.
 
Dank ! Paneel is idd van Schaeffer.

Ik zoek nog steeds iemand voor het achterpaneel, kan iemand mij hiermee helpen, natuurlijk tegen vergoeding?

Ik zoek namelijk iemand die mij de aluminium achterplaat kan frezen, enkele sleuven voor ventilatie. Ik heb er zelf enkele gaten ingeboord maar dit ziet er niet echt netjes uit.
 
Back
Top