Mijn studio annex crib XI [post hier foto's!]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Hooihuis
In verband met de aankoop van een 909 was mijn studiootje toe aan een kleine reorganisatie....ik wilde toch zeker een paar individuele outs van die drumbak op mijn mengtafel hebben dus ik moest wat dingen anders doen. En van het een komt het ander.....:D Ben dus zo'n beetje de gehele koninginnedag bezig geweest met passen en meten (en vooral: vechten met kabels). Maar ik ben zeker tevreden met het resultaat, ook al zijn veel dingen hetzelfde gebleven.


die aan gezichts pix ! ghetto blaster on tha wall

haha altyd aje snel langs de aanzicht foto van hooi zn huis kijkt lijkt t net een jaren 80 ghettoblaster ,...
aan de muur ,...!:D
wat zijn dat eiegnlijk voor speakerts ...hifi ,..redelijke ...jaren 80/90

apart rete dure synth ennog "normale SPEAKERTS !
ik ook hoor
:z
 
Origineel geplaatst door Toneshop
Jaja,dat dat zeggen wij allemaal!8o)

wy zyn elkaarz "pusher"baby - verslavend forum gadvert
iemand micro q kopen

:duivels:
 
Origineel geplaatst door Hanz
... waar is de gear dan? Oh, alles downgeload zeker? :engel:

pest die jongen nou niet was net soo goed bezig ,..hijkan nu bv al kixks maken ,...
rest nog voor de hihats een apart pedal ,..en rest ook ! wel goed bezig dan ...

ik las eregens dat binnekort 1500 eu had dsu dat kwam goed die gear
allen moet je dat spenderen aan aeen mic en pre ampie ...NIET DOEN DUS

leendert d&b maakje met een dikke smaplerst ....tegenwoordig 500 eu koopjeje helemaal gek qa samplers
:z gooi dan je pc maar weg ....onee sequencing ...na rm1x ernaast & klaar
 
Origineel geplaatst door Ro9
Handig voor de kleinere bakkies :D

Xbase en DX200 staan erop.

Hoewel..... de DX stond erop, is verkocht en de opbrengst is in een juno60 geïnvesteerd.
Zal gelijk eens een nieuwe foto schieten.


hey das toch je tuinhuisje? goed gelukt hoor!
 
Origineel geplaatst door R-ond
pest die jongen nou niet was net soo goed bezig ,..hijkan nu bv al kixks maken ,...
rest nog voor de hihats een apart pedal ,..en rest ook ! wel goed bezig dan ...

ik las eregens dat binnekort 1500 eu had dsu dat kwam goed die gear
allen moet je dat spenderen aan aeen mic en pre ampie ...NIET DOEN DUS

leendert d&b maakje met een dikke smaplerst ....tegenwoordig 500 eu koopjeje helemaal gek qa samplers
:z gooi dan je pc maar weg ....onee sequencing ...na rm1x ernaast & klaar

Mhh.. Kzit erover te denken, zou kunnen. Maar ik wil alleen m'n eigen dingen samplen, dus dan eigenlijk 1 synth (rond de 300-500?) een sampler (ongeveer 500 zeg jij) wat is een rm1x dan? en een senquenciser en dan miss een analoge recording ding om dan niet alles te verneuken qua digitaal opnemen? :) Kan later altijd nog leuke mic en preamp kopen dus.. ;)
 
Origineel geplaatst door R-ond
die aan gezichts pix ! ghetto blaster on tha wall

haha altyd aje snel langs de aanzicht foto van hooi zn huis kijkt lijkt t net een jaren 80 ghettoblaster ,...
aan de muur ,...!:D
wat zijn dat eiegnlijk voor speakerts ...hifi ,..redelijke ...jaren 80/90

apart rete dure synth ennog "normale SPEAKERTS !
ik ook hoor
:z

Zijn inderdaad niet de beste speakers en al heel oud :D Het merk is Memorex (van de tapes) en eigenlijk gebruik ik ze alleen om het laag in een mix te beluisteren. En voor hip hop zijn ze ook erg okee :)

Voor de rest gebruik ik de Spirit Absolute II's die natuurlijk ook niet super zijn (nog zwakjes uitgedrukt). Maar ik ben aan ze gewend en wie weet koop ik ooit nog wel eens goede monitors.....moet ik wel naar een andere ruimte gaan want in dat vierkante hok van mij met al z'n staande golven vind ik dat het niet waard.
 
Mijn nieuwe aanwinst...

62ftqb5.jpg
 
Origineel geplaatst door mikemix
Mijn nieuwe aanwinst...

62ftqb5.jpg

Dat ziet er mega lekker uit!

Heb je een bepaalde bijnaam bedacht voor dit lekkertje? ;)
 
Origineel geplaatst door Roel
knopjes!

b.jpg
werkt dat nou een beetje die multitracklooper?
 
Origineel geplaatst door mikemix
Mijn nieuwe aanwinst...

Die ziet er heel erg mooi uit mikemix! Echt een foto om anderen lekker te maken :{
 
Origineel geplaatst door Hooihuis
Die ziet er heel erg mooi uit mikemix! Echt een foto om anderen lekker te maken :{

Jij hebt een hardware stop...:smeris: :D
Hij is in perfecte staat, maar de klank is nog beter!
 
Origineel geplaatst door mikemix
Jij hebt een hardware stop...:smeris: :D
Hij is in perfecte staat, maar de klank is nog beter!

Ja, maar die kan zo weer worden opgeheven (als je hem ooit kwijt wilt :bekdicht: )

Haha nee hoor, ik denk dat je er voorlopig gewoon vette tracks mee gaat maken :okdan:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top