Mijn studio annex crib XI [post hier foto's!]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Die staat hier volgende week, ik weet het, het vlees is wederom zwak :D
Mag je die 808 van mij even aaien...
 
DSC00975.jpg


DSC00977.jpg



ik zit sinds 3 maanden in mn nieuwe woning...mic booth komt eraan en de hele kamer moet nog geisoleerd worden....verder nog wat kaaltje...paar dingen staan nu in de berghok 8)
 
.. ook zoiets vragen ze of je foto's wil plaatsen omdat ze wel eens willen zien hoe je zit en dan krijg je gewoon geen reacties.. :confused:
 
Origineel geplaatst door Leendert
.. ook zoiets vragen ze of je foto's wil plaatsen omdat ze wel eens willen zien hoe je zit en dan krijg je gewoon geen reacties.. :confused:
'

Nu zonder linkjes klikken:

Leenderts crib! Brand maar los/af :D
 

Attachments

  • leendert.jpg
    leendert.jpg
    37,7 KB · Bekeken: 64
... waar is de gear dan? Oh, alles downgeload zeker? :engel:
 
Origineel geplaatst door Hanz
... waar is de gear dan? Oh, alles downgeload zeker? :engel:

Idd.. besteed liever geld aan gear zodra ik weer geld heb. ;)

Ik lieg niet, ik handel gewoon slim. :D
 
@Leendert: Moeilijk te zien op je foto 8o) , maar welke programma's gebruik je dan?
 
Origineel geplaatst door Leendert
.. ook zoiets vragen ze of je foto's wil plaatsen omdat ze wel eens willen zien hoe je zit en dan krijg je gewoon geen reacties.. :confused:

Nee , iedereen is erg stil geworden van je mooie studio.
Maak je eigenlijk wel muziek, of ben je een dromer?
 
Origineel geplaatst door Leendert
.. ook zoiets vragen ze of je foto's wil plaatsen omdat ze wel eens willen zien hoe je zit en dan krijg je gewoon geen reacties.. :confused:
Dat komt zeker door die reclame voor Van Nelle...
 
iedereen is toch begonnen met één cq enkele stuks gear?
zo was het bij mij vroeger :D de virus en nord die waren er daarvoor óók niet :)

a.jpg
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Roel
iedereen is toch begonnen met één cq enkele stuks gear?
zo was het bij mij vroeger :D de virus en nord die waren er daarvoor óók niet :)

a.jpg

Ziet er leuk uit, kreeg je toen al goeie tracks uit je spullen? :)
 
:D Tuurlijk kreeg ie dat: hij had hardware!!
 
Origineel geplaatst door Roel
:D

toen prutste ik wat, eigenlijk net als nu, maar het klonk toen ook al goed, weet ik nu :)

Ik weet nog goed... toen ik bij Roel was en hij liet horen wat ie allemaal zo uit de Virus kon toveren... Toen ben ik spontaan verliefd geworden op de Virus... en toen heel hard gaan sparen!!! :{
 
en ondertussen heeft roel die virus verkocht omdat subgroover toen steeds om patches kwam smeken ;)
 
Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top