Mijn studio annex crib XI [post hier foto's!]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door [ serum ]
Thanx!

Ik heb die r2d2 al wat jaartjes, maar steeds vaker zie ik hem nu op foto's van studio's in de hoek staan :P

Bij mij staat hij op de MS-20 (zie pagina 30). Maar ik heb wel meer Star Wars dingetjes staan, ook al ben ik geen hardcore fan meer........mooiste is nog steeds de Millenium Falcon die er zeer gedetailleerd uitziet :)

By the way, is dat een SH-09 of een SH-2 die je daar hebt staan?
 
Ik denk toch dat het een SH-09 is.......fijne bak lijkt me dat!
 
Origineel geplaatst door [ serum ]
Ik heb trouwens ff gekeken, maar jou R2 is anders dan die van mij.. die jij hebt heeft 3 steunpoten, bij mij heeft ie er maar twee :D

Haha, je hebt gelijk! :D

ja, die SH-09 heb ik ooit eens bij een forumlid beluisterd en ik vond het wel een krachtige synth met een fijn filter. Ziet er ook wel stoer uit op de een of andere manier 8)

Mooi hok trouwens Ro9!
 
leuke spullen [serum]!!!!

euh... en ro9 ook !!!!

hmmm :) k vind wel heel veel mooi, maar vind het allebei mooi ingerichte plekjes met mooie spullen!
 
Origineel geplaatst door MrM
Als mensen graag een R2D2 willen hebben, ik heb er nog twee waar ik niets mee doe...

by de chips kwamen ze toch
hebtoen miss gegrepen ,.kanikje niet blijmaken met ...boekies ? ya name it key,s mix....interfaces
:z
hou me warm aanbevolen
 
Origineel geplaatst door [ serum ]
l_89140522084aa0595b3eb4abd3994f0a.jpg


l_b5e7016a4153688b73463e238e862600.jpg


l_17e32e1fde73865130cba1e57c18fa2c.jpg

yooh srm wat ziter onder je nova in t rack ,..[vu meter ...compressor]


en een beetje tevreden metje kawai ,...100 f
staat er nu een te koop ,..
friesland ...
is denik byna t zelfde as de teisco 60f en die vondt ik zelf een erg raw synthje ...
 
Origineel geplaatst door MrM
Als mensen graag een R2D2 willen hebben, ik heb er nog twee waar ik niets mee doe...

Sorry voor het off-topic...

Ik wil graag de R2D2 brengen naar een baasje die hem wel in de studio neerzet, en niet zoals bij mij in de kast.
Kunnen jullie hem lekker fotograveren en weer hier in de thread laten zien :)

Ik wil de R2D2 graag ruilen tegen bladmuziek van DeVision, en wel 2 specifieke nummers,
'Remember' en 'Self Deception' van het album Void.
Dus als je die muziek kunt uitschrijven voor me, PM en dan krijg je één R2D2 per nummer!
 
Laatst gewijzigd:
ik heb een beetje ingekrompen
 

Attachments

  • studio1.jpg
    studio1.jpg
    110,9 KB · Bekeken: 58
ja hoho, dat was nog niet alles:
 

Attachments

  • studio2.jpg
    studio2.jpg
    93,2 KB · Bekeken: 52
Origineel geplaatst door Roel
en en en... je multitracker en drumdoos en en ? :)

drumdoos staat op de voorgrond, dit was het echt. hoewel daarnet wel de gls-bus voor de deur stopte.
altijd weer een kick.
deze keer is het goed gegaan, een mint (ja, echt wel) pro-one.
alleen de toetscontacten even schoonmaken en wat aan de potmeters moeten draaien, had jaren in opslag gestaan.
andere stekker eraan en gaan.
 

Attachments

  • studio rechts.jpg
    studio rechts.jpg
    110,5 KB · Bekeken: 58
ow eh en ik ben inbetween multitrackers, dus dit is echt alles, op de raven en mijn microfoon na, die staan er tegenover)
 

Attachments

  • studio0.jpg
    studio0.jpg
    92,7 KB · Bekeken: 58
Origineel geplaatst door Leo
ow eh en ik ben inbetween multitrackers, dus dit is echt alles, op de raven en mijn microfoon na, die staan er tegenover)
Is dat een trap-stekkerdoos?
:)
 
dat heb je goed gezien, maar ik schop altijd zachtjes. mijn agressie raak ik hier wel kwijt af en toe ;)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top