Mijn studio annex crib XI [post hier foto's!]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Kheb ffe snel wat foto's gemaakt. Tis nie veel met da kut cameratje als ik ooit echt trots ben op n redelijke setup dan laat ik een vriend komen die heeft een prof camera en maakt als hobby heel veel foto's.

ffe snel uitleg: Kheb de speakers achter me staan en krijg t niet samen met al het spul er op maar t boeit me op het moment niet meer hoe t staat zo staat t wel fijn zal hier toch niet lang meer wonen. Voor de rest past mn mixer en gitaarpedaaltje qua lengte net met de rest op mn bureau. Ook is er een oude hitler koptelefoon te zien vond wel grappig die erbij te plaatsen ik zei laatst nog tegen mn vader zo van ik moet ook nog een keer een nieuwe koptelefoon kopen zegtie tegen mij: "wat is er dan mis met de oude?" :dubbel:

(Geen sperma te vinden bij mijn foto's, wel oude gordijnen die al jaren geleden moeten zijn vervangen maar t was er nooit van gekomen.)

One for the studio, two for tha show! :D

Edit for the linkz want niemand kan die map openen ofzo:

www.mastersofshock.nl/studio/Hitlerkoptel.JPG
www.mastersofshock.nl/studio/Mixer.JPG
www.mastersofshock.nl/studio/Monitor.JPG
www.mastersofshock.nl/studio/Pastnet.JPG
www.mastersofshock.nl/studio/Zijkant.JPG
 
In verband met de aankoop van een 909 was mijn studiootje toe aan een kleine reorganisatie....ik wilde toch zeker een paar individuele outs van die drumbak op mijn mengtafel hebben dus ik moest wat dingen anders doen. En van het een komt het ander.....:D Ben dus zo'n beetje de gehele koninginnedag bezig geweest met passen en meten (en vooral: vechten met kabels). Maar ik ben zeker tevreden met het resultaat, ook al zijn veel dingen hetzelfde gebleven.
 

Attachments

  • img_1400_2.jpg
    img_1400_2.jpg
    121,9 KB · Bekeken: 51
Hier nog een overzichtsfoto.....
 

Attachments

  • img_1415_2.jpg
    img_1415_2.jpg
    113,7 KB · Bekeken: 53
...en een uit een andere hoek. De ARP Odyssey heb ik zo lang maar even beneden neergezet om plaats te maken voor de CS-30. Daar deze altijd in een wat onhandige hoek stond heb ik hem nog niet veel gebruikt namelijk, dus ik wilde ze eens omwisselen.
 

Attachments

  • img_1411_2.jpg
    img_1411_2.jpg
    113,7 KB · Bekeken: 48
Aan deze kant nog steeds de (onvermijdelijke) draaitafels :D :dj:
 

Attachments

  • img_1405_2.jpg
    img_1405_2.jpg
    122,5 KB · Bekeken: 49
De DSS-1 heb ik op de oude plek van de CS-30 neergezet, want die wilde ik ook echt eens gaan gebruiken en niet alleen er maar mee pielen op de koptelefoon. Het is nog steeds een lastig hoekje misschien, maar voor dat soort spul geeft het niet zo want als ik eenmaal de sounds heb ingeladen hoef je er toch niet meer bij.

En ik kan hem gelijk als tafel gebruiken want het blijft een bakbeest :) De K5m die erop staat is gewoon aangesloten en kan ik ook makkelijk editten met het klavier van de DSS-1 erbij als het nodig is. Blijft ook nog steeds een aparte synth. De filterbank staat daar wel alleen mooi te wezen want die gebruik ik voornamelijk alleen met de modulaire spullen. Maar niet te vaak natuurlijk, want hij laat er niets van over :D
 

Attachments

  • 1396 2_2.jpg
    1396 2_2.jpg
    90,5 KB · Bekeken: 50
Laatst gewijzigd:
De CS-30 en de Spirit....

Foto's zijn helaas weer niet best want bijna allemaal met flits gemaakt. Maar ja, het gaat om het idee.
 

Attachments

  • 1419 2_2.jpg
    1419 2_2.jpg
    112,1 KB · Bekeken: 53
Hier kun je goed zien dat ik mijn hardware sequencers (P3, MPC, 909 en ER-1) nu dicht bij elkaar heb wat natuurlijk het makkelijkst is. Uiteraard is alles gesynct aan elkaar en het werkt echt als een zonnetje zo; 1 druk op de knop en alles loopt.

Wel jammer is dat bepaalde spullen op de grond staan maar het is even niet anders.
 

Attachments

  • img_1410_2.jpg
    img_1410_2.jpg
    102,4 KB · Bekeken: 51
En dan maar weer even de laatste, de overige bakken die in de woonkamer staan....voor de ARP wil ik (ooit eens) mooie nieuwe houten zijkanten maken maar daar zal het voorlopig niet van komen waarschijnlijk.

Ik heb nu al gemerkt dat mijn setup zoals ik die sinds gisteren heb lekker werkt en ben gelijk al weer bezig met een nieuwe track. En daar was het allemaal om te doen natuurlijk :)
 

Attachments

  • 1426 2_2.jpg
    1426 2_2.jpg
    79,1 KB · Bekeken: 54
Hahaha, er komt geen eind aan, man! :okdan:
 
Origineel geplaatst door Hanz
Hahaha, er komt geen eind aan, man! :okdan:

Nu wel! Ik heb besloten dat ik niets meer nodig heb :eureka:
 
Origineel geplaatst door Hooihuis
Hier kun je goed zien dat ik mijn hardware sequencers (P3, MPC, 909 en ER-1) nu dicht bij elkaar heb wat natuurlijk het makkelijkst is. Uiteraard is alles gesynct aan elkaar en het werkt echt als een zonnetje zo; 1 druk op de knop en alles loopt.

paradise! :)
zeg is dat op andere foto een maxon delay ? mag ik daar een paar demootjes van horen ajb? (of het is een ibanez, maar die ken ik al)
 
ik heb ook zo'n crumar gehad..deed het niet echt lekker en toen(te vroeg geruild met die gast van feedback :confused: )
leuke spiral poster
Origineel geplaatst door Hooihuis
De CS-30 en de Spirit....

Foto's zijn helaas weer niet best want bijna allemaal met flits gemaakt. Maar ja, het gaat om het idee.
 
Origineel geplaatst door Hooihuis
Nu wel! Ik heb besloten dat ik niets meer nodig heb :eureka:

Dat had ik laatst ook gezegd dat er niets meer bij zou komen, maar inmiddels heb ik er weer een Yamaha FB01 en een Behringer Xenyx 1202 besteld.

Phochos:D
 
Origineel geplaatst door phochos
Dat had ik laatst ook gezegd dat er niets meer bij zou komen, maar inmiddels heb ik er weer een Yamaha FB01 en een Behringer Xenyx 1202 besteld.

Phochos:D

Nou laatst? Volgens mij roep je dat 3x per week.
Geeft ook niets hoor,
 
Origineel geplaatst door Roel
zeg is dat op andere foto een maxon delay ? mag ik daar een paar demootjes van horen ajb? (of het is een ibanez, maar die ken ik al)

Als je dat roze pedaal bedoelt, dat is inderdaad een Ibanez AD-80.

@ justd: hopelijk heb je geen spijt gehad van de inruil van je Crumar Spirit.....is echt een lekkere synth en je ziet ze bijna nooit!
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door kareltje
Nou laatst? Volgens mij roep je dat 3x per week.
Geeft ook niets hoor,

Nou, een beetje overdreven toch drie keer per week, maximaal twee keer per week:dubbel:
 
Origineel geplaatst door Hooihuis
Nu wel! Ik heb besloten dat ik niets meer nodig heb :eureka:

Jaja,dat dat zeggen wij allemaal!8o)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top