Mijn studio annex crib XI [post hier foto's!]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Nou.. binnenkort dan toch maar foto maken, maar dan wil ik wel mne mixer hier hebben staan dat t zegmaar daarmee ooit begonnen is. :D
 
Hier nog even paar foto's van me huidige setup, op de foto ontbreekt nog een Lexicon MX200 die ik onlangs heb gekocht.
Het staat allemaal nog beetje rommelig, ben bezig met meubilair te maken alleen duurt dit allemaal wat langer dan gehoopt. Dit kun je volgen in deze thread:
link

De foto's:
pic1.jpg

pic2.jpg

pic3.jpg
 
@Baseman

Mooie geluidsabsorptiepanelen! Ziet er beter uit dan het standaard noppenschuim dat je overal ziet!

Waar heb je dit vandaan?
Wat kost het?
Is het ook in zwart verkrijgbaar?
Krijg ik er een tasje bij? 8o)
 
Origineel geplaatst door Subgroover
@Baseman

Mooie geluidsabsorptiepanelen! Ziet er beter uit dan het standaard noppenschuim dat je overal ziet!

Waar heb je dit vandaan?
Wat kost het?
Is het ook in zwart verkrijgbaar?
Krijg ik er een tasje bij? 8o)

edit: shit, Roel was me net voor! (p.s. nog 1 post Roel en dan is het grote 5000 posts feest!)
 
Een helemaal dode ruimte klinkt niet echt aangenaam, en is eigenlijk in de muziek enkel geschikt voor het afstellen van speakerfilters en dergelijke taakjes. In een opnamestudio vind ik dat je best meer demping hebt dan in de gemiddelde ruimte, maar nog steeds een klein beetje reflectie. Dit klinkt aangenamer en is relevanter dan een helemaal dode ruimte. IMO. :)
 
Origineel geplaatst door Nicolas 2000
Een helemaal dode ruimte klinkt niet echt aangenaam..........

Mijn vorige ruimte was praktisch helemaal dood, vandaar dat ik in deze ruimte niet alles bekleed heb, Aangezien het een huurwoning is heb ik er voor de rest ook niet veel aangedaan. Als ik in de toekoms nog een keer wat koop wil ik het wat professioneler (laten) aanpakken. Maar tot op heden voldoet dit goed
 
mijn bescheiden plekje

niet op pic: wat fx, tr808 (want die gaat weg vr een 606), laptop
 

Attachments

  • img_1459_klein.jpg
    img_1459_klein.jpg
    293,2 KB · Bekeken: 57
Origineel geplaatst door Foetus
mijn bescheiden plekje

niet op pic: wat fx, tr808 (want die gaat weg vr een 606), laptop

cool, fortis netbanking. met midi?:D

mooie setup!
 
Origineel geplaatst door Funky Dee
Zo.. heb er even wat sfeerverlichting bij gehobby'd

l_294bcb4ce16017d750ecd8274a2950e0.jpg

Zie ik daar nou een spermavlek op dat lichtgevende t-shirt? 8~ ;)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top