Mijn studio annex crib XI [post hier foto's!]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Krijg je van al die boosty energy drinks :D
 

Attachments

  • scherm.jpg
    scherm.jpg
    49 KB · Bekeken: 64
OK mensen dit is mijn end all be all set up dan :
 

Attachments

  • setup 4-2007.jpg
    setup 4-2007.jpg
    75,7 KB · Bekeken: 62
2 R-ond
Een synthi tks is niet een speech synth, maar slechts een 'demo' uitvoering van de aks met de sequencer-print in een teakhouten tafel-behuizing.
Oorspronkelijk past de sequencer in de deksel van de synthi a, in dit geval dus niet. En nu zeker niet, want ik heb er wat aan verbouwd :)
Hier is een frontopname :
4ghxh82.jpg

(Ik beloof een foto met betere kwaliteit in de toekomst.)
Het kastje in het midden heeft 2 gebruiken :
1) Schakel-keuze als presets van sommige patch-board verbindingen zoals de vc's vanaf de seq. naar de oscillatoren.
Het keyboard levert 2 VC's af tegelijkertijd, de sequencer en real-time. Dat levert diverse combinaties op met de osccillatoren.
2) Interface tussen kb en synthi, zodat bv. de mogelijkheid er is om de envelope shaper door een extern iets te triggeren.

2 mono-poly
Mijn als maar groeiende modular corner.
Dit is werkelijk indrukwekkend.
 
Tijd voor een updatetje, toch weer wat nieuwe spulletjes en door de centralere rol van de PC in mijn huidige workflow is alles weer eens flink verschoven en overhoop gehaald.

Hier moet het allemaal in:
newerstudio2.jpg


En hier komt het allemaal uit:
newerstudio.jpg


En dan nog een plaatje zonder flits van mijn 'Dark Tower' zodat je de sfeerverlichting waarin ik mijn deuntjes maak beter kunt zien:
rack.jpg

En nog een foto zonder flits van de 'Dark Tower' zodat je al die mooie LEDjes kunt zien :D
 
Mhh.. ik zie best leuke setupjes wat nog niet zo heel duur is, maar waar ik wel al van droom. Ik hoop over een paar jaar jullie te kunnen laten zien waar ik graag mee werk. Ben al begonnen aan 't bouwen laten we zeggen hehe.. :D
 
Origineel geplaatst door Leendert
Ik hoop over een paar jaar jullie te kunnen laten zien waar ik graag mee werk

Waar je graag mee werkt kun je nu al laten zien ;)
 
Origineel geplaatst door klausito
Waar je graag mee werkt kun je nu al laten zien ;)

Ik wacht toch nog even, anders staat er saai zo'n toetsenbord en muisje en gitaarpedaal wat ik nog niet kan gebruiken. :)
 
Origineel geplaatst door Leendert
Ik wacht toch nog even, anders staat er saai zo'n toetsenbord en muisje en gitaarpedaal wat ik nog niet kan gebruiken. :)

nou is het geen verrassing meer ;)
 
Verassing of niet, mijn studio gaat er in de komende jaren heel anders uit zien net zoals de jouwe! :D ;)
 
Origineel geplaatst door Leendert
Ik wacht toch nog even, anders staat er saai zo'n toetsenbord en muisje en gitaarpedaal wat ik nog niet kan gebruiken. :)


Ja als ik het zo lees heeft heel Nederland thuis een studio staan.
Maar ja net zoals Marco al aangaf, Dromen zijn bedrog
 
Nou, Dat zeg ik dus. Ik heb nog geen kut om te showen, maar soms zie ik hier setupjes die ik al een ardige studio noem. Ik bedoel als je volledig met redelijk wat apperatuur een goed nummer in elkaar kan zetten zonder software dan heb je toch wel een redelijke studio, net vergeleken bij de grote mannen maar ook niet echt iets om niet trots op te zijn hoor. Zit altijd wel veel geld in als je een redelijke studio hebt. Ik zou er ape trots op zijn. T hoeft niet allemaal mega, als de nummers maar mega zijn (ohja en de oren!). :D

Duss, dromen zijn voor mij niet bedrog. :kroon:
 
Origineel geplaatst door Roel
dat interesseert me heel weinig

ik zei dat omdat jij je studio ging verbouwen, en ik er een kleine ga bouwen. Ben nie kwaad ofzo, en hopelijk jij ook niet. :okdan:
 
@Leendert:

Toch willen we graag allemaal een foto zien van je setup waar je nu mee werkt. Ook al is dat alleen maar een saai toetsenbordje + muis en een gitaarpedaaltje... Je hoeft helemaal geen grote setup te hebben om goede muziek te kunnen maken en als jij het hiermee doet moet je dat JUIST vol trots hier in dit topic plaatsen!

Daar komt nog bij dat het juist heel leuk is om over een paar jaar te laten zien hoe je studio gegroeid is. Dan hebben wij en jij allemaal wat vergelijkingsmateriaal!!! *D
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top