[DSF Meeting] Zijn er nog vragen?

Origineel geplaatst door marten
Ach, Hover, ge mag wel bij ons met de analoogkes komen spelen.... Dan WIL je je Triton niet eens meer terug!

Geen nood, ik neem mijn Triton Pro mee.
 
Hoeft niet, kan je misschien wel wat voordelen opleveren...
(exposanten en artiesten betalen s'avonds geen entree geld voor de DSF party)


Zal ik mij analoge squareflute dan maar meenemen?;)
 
senso: er is een volledige filmzaal waar we denk ik wel een paar van die videotjes kunnen draaien.

zorg er wel voor dat je de banden niet per ongeluk omwisself met "home video's" van het bedenkelijke soort :)

en ik was niet echt van plan om stickertjes te gaan maken, maar ik zal kijken of ik bij de ingang een velletje kan leggen met een stift erbij zodat iedereen die dat wilt zo'n ding kan op doen. ik beloof echter niet dat dat gaat lukken!
 
een ding opdoen? voor je naam? zijn we soms con-con-contact-ge-ge-gestoord? 8D
 
KUT! Ik kan Godver niet! Ik heb alles geprobeerd om mijn afspraak te omzeilen! Maar, nee! Familie! Fuck

Had echt overwogen om m'n 2600 te demonstreren!

Cunt!
 
Origineel geplaatst door krz
een ding opdoen? voor je naam? zijn we soms con-con-contact-ge-ge-gestoord? 8D

kun jij 60 namen bij 60 nicknames bij 60 gezichten onthouden dan?
 
Origineel geplaatst door OnAcid
Tot welk tijdstip wordt ik geacht nuchter te blijven? 3 uur?

Jij bent toch konstant 'OnAcid'?:)
 
van mij mag je compleet beschonken aankomen! (als je dan maar niet uit de auto komt...)
 
Origineel geplaatst door schaapje
senso: er is een volledige filmzaal waar we denk ik wel een paar van die videotjes kunnen draaien.

Hmmm. Volledig...? Ik denk niet dat er ook een Betamax staat. Maar ik ben al driftig op zoek
(met hulp van Marcuu, dus dan komt het wel goed:) )
 
nee, een betamax word inderdaad moeilijk
 
:( Oh Oh! Dit gaat een beetje fout. De mensen waarmee ik naar Venlo zou rijden zijn
geen exposanten, blijkt nu, en gaan pas om 1 uur uit Amsterdam weg.
Zou dus betekenen dat ik waarschijnlijk pas om 4 uur mijn spulletjes uitgestald heb.
Dat hoeft dan ook niet meer!
Is er dan niemand uit Noord-Holland die nog een plaatsje in de auto heeft en die wat
vroeger weggaat?
=(
 
Origineel geplaatst door senso
:( Oh Oh! Dit gaat een beetje fout. De mensen waarmee ik naar Venlo zou rijden zijn
geen exposanten, blijkt nu, en gaan pas om 1 uur uit Amsterdam weg.
Zou dus betekenen dat ik waarschijnlijk pas om 4 uur mijn spulletjes uitgestald heb.
Dat hoeft dan ook niet meer!
Is er dan niemand uit Noord-Holland die nog een plaatsje in de auto heeft en die wat
vroeger weggaat?
=(

Als je het niet erg vindt om op een halve achterbank te zitten mag je met ons meerijden, ik hoop alleen niet dat je dan heel veel gear bij je hebt van het is maar een sedannetje...
 
Toppie! :okdan:

Halve achterbank is meer dan genoeg. Ik heb niet zo'n dikke kont.
En grote machines neem ik ook niet mee. Alles is van formaatjes die in hoekjes,
onder stoelen, enz weggefrommeld kan worden.
Mailen we morgen nog even over details als adres, tijd, enz.?

Beregoed! :halleluja
 
PB maar even anders. Wij gaan om ongeveer 10:00 rijden vanuit Velsen, dus 10:40 in Amsterdam moet lukken. Ik hoop wel dat we je op een beetje bereikbaar punt op kunnen halen, mijn ervaringen met het verkeer in Amsterdam zijn niet allemaal even geweldig...
 
En met nog een paar uurtjes te gaan: Ben nog steeds op zoek naar een Betamax player of recorder. Voor die tapes met oude concerten: El. Light Orchestra, Ultravox, Pink Floyd in Pompeyi, etc. Heeft niemand een opa en oma die nog zo'n ding op zolder hebben staan?
 
Back
Top