[DSF Meeting] Zijn er nog vragen?

Yo Johnnie,
Trek je dan ook zo'n fout bloesje aan? Anders herken ik je echt niet!

Grrroet,
marten
 
Eh, wat als

Eh, wat als

Wat als een exposant, door omstandigheden, niet meer als exposant kan doorgaan? Is die dan nog welkom? =(
Enkele mensen (geen leden overigens) komen nu hun beloften niet na waardoor ik als exposant niet kan aantreden, tenzij met een A-37 (komt niet echt een vet geluid uit ;) .
Ik heb mijn 'meesterstukjes' in bruikleen gegeven aan een 'goeie' vriend. Voor mij was dit geen probleem want ik heb het de laatste tijd toch te druk met mijn baan, dus. Hij verzekerde mij dat mijn schatjes tijdig terug zouden zijn opdat ik ze kan meenemen naar de meeting, nou...mooi niet dus :( .
Dan doe je eens iemand een plezier.
Zo had ik overigens een tijdje geleden mijn Z1 uitgeleend aan NickNova, en hier verliep alles heel netjes en keurig. (Trouwens,NickNova is nog altijd niet bekomen van een weekje Z1'en 8) )
De persoon die m'n zijn flightcases had toegezegd heeft ook al afgebeld, nou ja, dat hoefde dus niet meer :stupid
 
Re: Eh, wat als

Re: Eh, wat als

Origineel geplaatst door Hover
Wat als een exposant, door omstandigheden, niet meer als exposant kan doorgaan? Is die dan nog welkom? =(

Die gaat natuurlijk bij aankomst gelijk aan de schandpaal !
(in tegenstelling tot profilerende professionals: die gaan op de brandstapel ! :duivels: )

Maar nee joh, maak je niet druk. Zolang niet iedereen afzegt is er niks aan de hand. Wel jammer natuurlijk, maar ja.

Tot zondag !

:doei:

equate
 
Origineel geplaatst door Jena_mu6
Ehhh....zoek je nog een dj voor het cafe?

IDM, ambient, triphop....

prima joh !

hebben we dus al DJ41, Bamse en jou voor het cafe...

equate
 
Ach, Hover, ge mag wel bij ons met de analoogkes komen spelen.... Dan WIL je je Triton niet eens meer terug!
 
Gaat er nog iemand uit Utrecht met 2 plaatsjes vrij in de auto?

Er hoeft geen gear mee (jah aleen een MFB'tje) dus niet veel plek nodig :)

PB me of stuur een mail please :)
 
Origineel geplaatst door marten
Ach, Hover, ge mag wel bij ons met de analoogkes komen spelen.... Dan WIL je je Triton niet eens meer terug!

Ja, nu heb ik wel lekker veel tijd om analoge monsters te bekijken en vooral die Modulars, want daar wil ik toch ff het fijne van weten. :)

Trouwens, ik breng wel enkele 'minimoogs' mee maar da's enkel omdat die van eigenaar veranderen en op de meeting zijn beide eigenaars aanwezig dus (nee jongens, ik was jullie niet vergeten hoor :engel: )

Nog ff dit; tijdens de grote zolderschoonmaak( mijn toekomstige muziekplek) vond ik nog de verpakkingen van mijn Korg Karma en m'n Roland A-37. Kan iemand daar iets mee aanvangen? Gewoon een seintje geven en ik neem ze zondag mee (uiteraard zit het instrument er niet in ;) ), anders gaan ze de papiercontainer in. :gaap:
 
Nog ff een laatste vraagje:
Is er nog verder nagedacht over een sticker, etiket of tatouage voor elke deelnemer met
zijn forum-naam erop? De meesten van ons hebben elkaar nog nooit ontmoet, dus is dat
het enige houvast als je iemand zoekt.
:confused:
 
Origineel geplaatst door senso
Nog ff een laatste vraagje:
Is er nog verder nagedacht over een sticker, etiket of tatouage voor elke deelnemer met
zijn forum-naam erop? De meesten van ons hebben elkaar nog nooit ontmoet, dus is dat
het enige houvast als je iemand zoekt.
:confused:

Lekker spannend toch, net een blind date ;)
 
pak dat toch zelf mee een sticker of wat dat is veel makkelijker

een speldje met je nick ;)

hoeft de organisatie niet te doen
 
Ja en toen kreeg ik opeens weer zo'n laatste-moment ingeving:
Ik moet nog ergens wat video tapes hebben liggen over synthesizers en aanverwante zaken.
Synth-demo's van fabrikanten, TV-programmas over synths, enz. Die wil ik best menemen voor
de geïntereseerde bezoekers. Video-recorder is ook geen probleem. Maar als ik nou ook nog de TV
meegraai kun je waarschijnlijk mijn vrouw in Venlo nog horen krijsen. Heeft iemand misschien
een leuk portable tv'tje staan om het demo-setje te complementeren? Of is er misschien sowieso
op de lokatie zon ding aanwezig?
En als er nou toevallig iemand is die nog een werkende betamax recorder op zolder heeft
staan, dan heb ik nog wel meer interessant materiaal.
 
Back
Top