[DSF Meeting] Zijn er nog vragen?

doen!
 
Jaaa, een vraagje had ik nog wel...

Hebben de mensen die zich hebben opgegeven als act/exposant een bevestiging gehad, zodat
ze weten dat er ook rekening met ze wordt gehouden? Ik heb in ieder geval een dergelijk
bericht niet ontvangen.

Enneh, wat (en hoe) is er nu definitief geregeld voor de beveiliging van de apparatuur
na de middag?
 
alle acts hebben een bevestiging gehad per email, en laatst nog een extra bevestiging gekregen. ik heb er eigenlijk niet meer aan gedacht om alle exposanten een bevestiging te sturen. misschien is dat geen dom idee...
 
Gewoon ter herinnering

Gewoon ter herinnering

Misschien dit nog eens onder de aandacht brengen?

Helaas zullen er leden zijn die zondag niet aanwezig kunnen zijn. Toch kunnen ze een beetje de sfeer proeven aan de hand van foto's en zo. Zelf neem ik uiteraard een digitale camera mee maar wellicht kunnen nog meerdere mensen een camera meenemen zodat de meeting op de gevoelige plaat kan worden vastgelegd?

Was het maar al zondag 8)
 
Origineel geplaatst door senso
Enneh, wat (en hoe) is er nu definitief geregeld voor de beveiliging van de apparatuur
na de middag?

De apparatuur kan opgeslagen worden in een ruimte die afgesloten kan worden. Deze ruimte bevindt zich tevens in een gedeelte waar geen publiek kan komen en het is op de eerste verdieping. Probleempje(?) is wel dat je er een trap voor op moet.

Er zal 1 persoon zijn die een sleutel voor deze ruimte heeft.
Wat ik wel wil voorkomen is dat deze persoon om de 5 minuten lastig wordt gevallen door mensen die nog in de ruimte moeten zijn. Hou hier aub een beetje rekening mee.

equate
 
Re: Gewoon ter herinnering

Re: Gewoon ter herinnering

Origineel geplaatst door Hover
Misschien dit nog eens onder de aandacht brengen?

Helaas zullen er leden zijn die zondag niet aanwezig kunnen zijn. Toch kunnen ze een beetje de sfeer proeven aan de hand van foto's en zo. Zelf neem ik uiteraard een digitale camera mee maar wellicht kunnen nog meerdere mensen een camera meenemen zodat de meeting op de gevoelige plaat kan worden vastgelegd?

Was het maar al zondag 8)

Ik was sowieso al van plan om mijn digicam mee te nemen
 
jullie exposanten hebben mail...
 
het gaat er niet om hoeveel je er hebt, maar wat je ermee doet, toch? :) :) :)
 
Kan ik trouwens introducees meenemen (zijn geen forumlid bij gebrek aan een internet connectie) ???
 
Origineel geplaatst door murphi
Kan ik trouwens introducees meenemen (zijn geen forumlid bij gebrek aan een internet connectie) ???

Ja, dat kan..
Kun jij deze mensen dan wel even opgeven via de website?

equate
 
Ik heb me in eerste instantie als bezoeker opgegeven, maar ik kan nu met zekerheid zeggen dat ik mijn Korg Triton meeneem, ik heb echter dus geen exposanten-mailtje mogen ontvangen...kan dat alsnog, of mag ik niet? :)
 
tuurlijk mag jij wel
ik zal je zo even een mailtje sturen met meer info
 
Origineel geplaatst door Arveyman
ik heb er zin in!

ME2 ME2 ME2

ik heb wel keel ontsteking (antibiotica dus) en kan dus niet drinken =(

eventjes op het onderwerp:

als ik alleen een MFB-synthje meeneem in deze in MONO/POLY zijn mixertje prik hoef ik me toch niet aan te melden als exposant?
 
nee hoor
van mij hoeft dat niet
 
Origineel geplaatst door STicKX

als ik alleen een MFB-synthje meeneem in deze in MONO/POLY zijn mixertje prik hoef ik me toch niet aan te melden als exposant?

Hoeft niet, kan je misschien wel wat voordelen opleveren...
(exposanten en artiesten betalen s'avonds geen entree geld voor de DSF party)

Ooh, trouwens nog wel grappig om te vermelden:

Ik ben gisteren op de stadsomroep radio Venlo (en omstreken) nog geinterviewd over Sonic Planet, het Emerge festival en de Synth Forum Meeting. Ik had ook allerlei leuke muziek meegebracht die ze ook gedraaid hebben (o.a. Kraftwerk, Random XS en Drexciya). Was een erg leuke uitzending (ik zal het binnekort op mp3 zetten), misschien wel een beetje controversieel: Zo hadden ze onder andere een interview met Chris Korda (primeur!: eerste radio station in Nederland) en draaiden "skyscraper I love you" van Underworld.

Maar goed, voor de geinteresseerde die naar mijn gelul zouden willen luisteren: mp3 binnenkort beschikbaar !

equate
 
Back
Top