Programma DSF Meeting !!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik zal eerst eens kijken of ik een auto kan regelen. als dat kan, dan moet ik eerst die hele meeting topic doorspitten, want ik heb aan een aantal mensen een lift beloofd... maar kweet niet meer wie
 
(oh, en ik zie mijn ouders vrijdag, dus dan ga ik dat kortsluiten. zaterdag weet ik meer)
 
Ik baal er van dat ik niet kan komen, ik hoop dat er een volgende meeting komt ;) Veel plezier/succes etc en ik zie de verslagen wel verschijnen hier!
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
heren voor de discussie over wie gaat met de auto en waarheen, dat doen we ff in het meeting forum!

woops sorry
 
*stuiter*

Meeting!!!

(komt dr ook een boksring om de meningsverschillen op het forum uit te kunnen vechten??? ;))

Het begint te wennen om naar het midden / zuiden van het land te karren dus hey... Ik ga niet zuidelijker dan eindhoven (en andere plaatsen die op die lijn liggen).

-C-
 
Origineel geplaatst door C738
[BHet begint te wennen om naar het midden / zuiden van het land te karren dus hey... Ik ga niet zuidelijker dan eindhoven (en andere plaatsen die op die lijn liggen).

-C- [/B]
Je wilt er echt graag bij zijn of niet... :)
 
Snap hem ff niet hoor.

Dit is een keioud draadje.
 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Je wilt er echt graag bij zijn of niet... :)

Ja, ik wil. Maar euh...

Ik weet niet of ik wat gemist heb, maar wat is er gebeurd met die beloofde grote
Utrecht meeting? Lekker centraal en bereikbaar voor iedereen weet-je-nog-wel?
Of willen jullie toch maar liever het aantal deelnemers uit het Noorden een beetje
beperken? =(
 
't zijn die rivieren he??? wat daar boven wegkomt is alleen maar tuig }:| =) 8) 8> :W *D :duivels: :biertje: :smeris: :frons: :maffia: :mexico: :peukie:

('t is wel overduidelijk dat ik loop te ouwehoeren, anders bij deze: GRAPJE!)

Misschien moet SF noord zich maar afscheiden als een soort van guerilla beweging.

-C-
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top