[DSF Meeting] Zijn er nog vragen?

equate

Ouwe rot
Lid sinds
12 januari 2002
Berichten
959
Locatie
Venlo
Hallo allemaal !

Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover !

De DSF Meeting 2002 !

De meeste info vind je uiteraard op http://www.sonicplanet.net/dsf2002

Maar als er nog vragen betreffende de meeting zijn, laat maar horen !

De live-acts en DJ's voor de DSF-party (avond-programma)kunnen vandaag of morgen nog een mailtje van me verwachten.

equate
 
ehm...wat bedoel je precies met oldskool classics?

Ik denk trouwens dat een "back-up" niet echt nodig zal zijn omdat de tijd toch al vrij beperkt is naar mijn mening.

Maar goed, je moet het zelf weten natuurlijk.

equate
 
Het is maar een voorstel, er kan natuurlijk altijd iemand uitvallen toch?

Met oldschool classics, bedoel ik house uit de periode '91- '94
 
Uhh....het zal misschien ergens in de vele vele pagina's van de "meeting"thread staan, maar komt er nou nog een gast-spreker? (ik was even de thread kwijt, zegmaar)
 
ach ja, waarom ook niet...zolang het maar niet alleen maar gabber of hardcore is ( niet dat wij daar per definitie iets tegen hebben, maar dat trekt hier in Venlow over het algemeen veel fout volk aan...vandaar).

Misschien hebben we ook nog wel ff een plekje voor je in het cafegedeelte om te draaien (staan ook 2 technics)

equate
 
Origineel geplaatst door Oxy-Yan
Uhh....het zal misschien ergens in de vele vele pagina's van de "meeting"thread staan, maar komt er nou nog een gast-spreker? (ik was even de thread kwijt, zegmaar)

Schaapje heeft een aantal mensen benaderd, helaas zonder resultaat. Ook Rob Papen is gevraagd, hij had echter geen tijd !

Dus....als er nog iemand zich geroepen voelt om een leuk verhaaltje te vertellen...

Een ander "probleem" is overigens dat ik in gedachten had om de docu "Modulations" te draaien.
Deze hebben we tot op heden toe nog niet kunnen bemachtigen. (enigste mogelijkheid was bestellen op DVD uit Amerika, maar dan was ie nooit op tijd geweest)
Dus...als iemand daar toevallig nog een kopie van heeft??

equate
 
video is geregeld
no worries
 
Origineel geplaatst door equate


Misschien hebben we ook nog wel ff een plekje voor je in het cafegedeelte om te draaien (staan ook 2 technics)

equate

Cool!! Da's gaaf... geen hardcore hoor! ik neem platen mee! :)
 
ehm nog 1 dingetje, hebben schaapje of equate misschien een 06 nr gewoon voor het geval dat, als de auto door de as heen zakt ofzo ;)
 
Origineel geplaatst door Pjotr G
ehm nog 1 dingetje, hebben schaapje of equate misschien een 06 nr gewoon voor het geval dat, als de auto door de as heen zakt ofzo ;)

Equate (Tim) 06 28 45 39 15

...de ANWB zul je echter zelf moeten bellen...

;)
 
Origineel geplaatst door mono-poly
een lounge dj in het cafe zou wel koel zijn
maar ja beetje te laat denk ik

nou ja, ik heb nog geen DJ's ingeplanned voor het cafe-gedeelte... Meer omdat ik ervan uitging dat dat zichzelf wel zou regelen...(ik ken hier ook redelijk wat DJ's).
Dus...ja..wie zich buiten DJ41 nog aanbiedt... (maximaal 4 dacht ik zo), laat maar horen

equate
 
mijn mobieltje is: 06 2883 1118
maar alleen voor noodgevallen en/of mooie vrouwen graag...
 
Origineel geplaatst door DJ41
Hebben ze er trouwens wel monitors? Ik heb een hekel aan draaien zonder monitors!

Aaargh, een DJ met sterallures !!

:z
 
Origineel geplaatst door DJ41
Hebben ze er trouwens wel monitors? Ik heb een hekel aan draaien zonder monitors!

In de grote zaal hebben we uiteraard wel monitoren...
In het cafe helaas niet: waarom niet;

1) als DJ sta je daar vlak onder een geluidsbox
2) het is een cafe, dus de muziek staat niet heeeel erg hard
3) we hebben gewoon geen monitor + amp meer over...

dus...

ik weet het, ik heb er ook een hekel aan, maar ik heb mezelf inmiddels geleer om via de headphones alleen te mixen, dat kan nameleijk ook best na wat oefening.

equate
 
Back
Top