Meningen over Feedback

Ik ken erg veel mensen bij Feedback Eindhoven, en word daardoor altijd goed te woord gestaan. Ik blijf wel trouw aan mijn vaste studio leverancier (I4), omdat die bij mij elk kabeltje in de studio kennen. Zij kunnen dus veel gespecifieerder advies geven over wat ik moet doen of moet aanschaffen. Bij mij wint degene met de beste klantenservice dus...
 
Ik wordt bij Feedback utrecht echt altijd super goed geholpen hoor.
Heb echt een uur met die gast van de studioafdeling zitten lullen over synths en shit... die gast is net zo'n freak en verzamelaar als de meeste hier op SF... zal mij trouwens ook niets verbazen als hij hier ook zit.
Maar goed, ik denk ook best wel dat iedere winkel zo zijn nadelen heeft... en feedback lijkt mij de slechtste niet... (persoonlijke ervaringen dan met hun)..

Kortom: Hulde aan die studiodude van Feedback

Binnenkort even dynaudio BM-15 a's bij m kopen :mega:
 
Ik ben blij met het bestaan van Feedback (R'dam). Veel te zien èn veel te doen :dj:

Er hangen altijd een paar koptelefoons bij de synths, dus je kunt alles testen wat je maar wilt.

Heb er laatst nog een koptelefoon gekocht. Er staat daar een torentje met koptelefoons die allemaal zitten aangesloten. Eigen cd-tje mee, luister en vergelijk.

Het is wel rommelig in de zaak.
 
Het is inderdaad wel een beeetj rommelig maar ik vindt dat juist een beetje bij een muziekwinkel horen... ik bedoel bij hoeveel leden hier op het forum is het in het thuisstudio'tje helemaal brandschoon en strak en alles? :peukie: :dubbel:
 
Origineel geplaatst door Oscillatorion
Ik wordt bij Feedback utrecht echt altijd super goed geholpen hoor.
Heb echt een uur met die gast van de studioafdeling zitten lullen over synths en shit... die gast is net zo'n freak en verzamelaar als de meeste hier op SF... zal mij trouwens ook niets verbazen als hij hier ook zit.
Maar goed, ik denk ook best wel dat iedere winkel zo zijn nadelen heeft... en feedback lijkt mij de slechtste niet... (persoonlijke ervaringen dan met hun)..

Kortom: Hulde aan die studiodude van Feedback

Binnenkort even dynaudio BM-15 a's bij m kopen :mega:

haha, lul!
 
Heb er ook al een hoop gekocht en paar keer langsgeweest (eindhoven), niets over te klagen.
Was ooit met de TI aan het klooien in die synthruimte en kwam er daar zo'n gast (niet van feedback, een willekeurige klant) mij helemaal uitleggen hoe hij een G2 modular met extra stemmen had, maar dat ie altijd vol zat net voor het vet begint te worden en weet ik veel wat. :D
 
Origineel geplaatst door Division
Heb er ook al een hoop gekocht en paar keer langsgeweest (eindhoven), niets over te klagen.
Was ooit met de TI aan het klooien in die synthruimte en kwam er daar zo'n gast (niet van feedback, een willekeurige klant) mij helemaal uitleggen hoe hij een G2 modular met extra stemmen had, maar dat ie altijd vol zat net voor het vet begint te worden en weet ik veel wat. :D

Dat moet dan vast een Synthforummer zijn geweest.
 
"nou, dat is jouw probleem,"....:stupid, hoorde ik laatst toen ik vroeg waarom er op een product nieuw uit de (niet gesealde) doos krasjes zitten, moet ik daar nu van denken?
 
Slechte service; ruilen zou ik zeggen. Mag binnen 8 dagen sowieso.
 
toen ik opmerkte "nee dat is feedbacks probleem, want dan kom ik mijn geld terugvragen" liep de verkoper weg.:) hoe dan ook vallen de krasjes best mee, en hou ik het product gewoon. maar wel een slechte ervaring rijker, alsof je niet mag praten over wat je vind van wat je gekocht hebt.
 
Ja beetje klantonvriendelijk..

Aan de andere kant, bij ons op 't werk reageren sommigen ook (te) bot op klanten/leveranciers, vind ik.. Zal bijna overal wel voorkomen, vrees ik. :stupid
 
ik heb zelf op mn werk ook veel contact met klanten, ik denk dat het heel belangrijk is de klant het idee te geven dat je met m meedenkt.
 
Origineel geplaatst door Roel
ik heb zelf op mn werk ook veel contact met klanten, ik denk dat het heel belangrijk is de klant het idee te geven dat je met m meedenkt.

Maar helaas is goede service dat in veel marktsegmenten met lage marges geen haalbare kaart. Dus ga in een markt zitten waar je veel marge kunt halen, dan ben je ook in staat om goede support te leveren.
 
hoeveel procent is een lage marge in dat opzicht? + sluit zich aan bij antwoord van Zoidsity hieronder
 
Laatst gewijzigd:
Maar gewoon vriendelijk en normaal doen tegen anderen kost toch geen geld?
 
Origineel geplaatst door Roel
hoeveel procent is een lage marge in dat opzicht?

Een marge van tussen de 5 en 20 procent is tegenwoordig vrij normaal in de markten voor computers en muziekinstrumenten. Bruin- en witgoed doen het met ongeveer 40% een stuk beter. Om maar niet te spreken over de kledingwinkels, daar is 60% vrij normaal.

Ik kan er een paar procenten naastzitten, als iemand meer actuele cijfers heeft dan wil ik die graag weten.


Origineel geplaatst door Zoidsity
Maar gewoon vriendelijk en normaal doen tegen anderen kost toch geen geld?

Kost wel tijd en daardoor dus toch geld. Klantentevredenheid en goodwill staat niet overal even hoog in het vaandel.
 


Kost wel tijd en daardoor dus toch geld. Klantentevredenheid en goodwill staat niet overal even hoog in het vaandel. [/B]


Het lijkt mij dat klanten die door zo'n behandeling geen aankopen meer zullen doen in jouw winkel nog meer geld kosten,laat staan de slechte naam die je er mee opbouwd.
 
Origineel geplaatst door Toneshop
Het lijkt mij dat klanten die door zo'n behandeling geen aankopen meer zullen doen in jouw winkel nog meer geld kosten,laat staan de slechte naam die je er mee opbouwd.
in mijn geval is dat inderdaad zo, ga mn budget wel elders uitgeven
 
inmiddels heeft feedback aangegeven graag te willen helpen, ik heb ze een mail gestuurd met bijbehorende foto's, zo snel die verwerkt is hoor k meer. schijnbaar kan ik ook nog later het product ruilen tegen een nieuw ook al is het buiten de gebruikelijke termijn, tenminste die mondelinge afspraak heb ik gemaakt. het is dus even afwachten maar kan de goede richting weer op. ben benieuwd~!:okdan:
 
Back
Top