Plugin Deals!

Zojuist Lifeline Expanse (upgrade van Lite) gekocht voor € 19,- bij Plugin Boutique. Arturia Tape-201 en Audiority Pyros er gratis bij gekregen!!

Die Arturia had ik niet erbij verwacht. Ik overweeg om Lifeline Console te upgraden. Zou leuk zijn om Tape-201 te hebben voor m'n verzameling RE-201 emulaties. :P
 
Arturia Delay TAPE-201 gratis bij Loopcloud (proef)abonnement:


CODE:
fcyk3f3b

LINK:

Maakt het allemaal wat makkelijker ipv Loopcloud abbo geneuzel.. 😉 (EDIT: oh ik zie dat Rutger het al gepost had 👍)
 
D16 Group biedt 77% korting op Lush-2 synth plugin voor Win & Mac - €39 (reg. €169). Vervaldatum: onbekend.
Gebruik de code: GDP7-8K3B.
 
D16 Group biedt 77% korting op Lush-2 synth plugin voor Win & Mac - €39 (reg. €169). Vervaldatum: onbekend.
Gebruik de code: GDP7-8K3B.
Als ik Softube Model 82 niet had gehad, dan had ik deze overwogen. Al hou ik er meer van dat een emulatie ook dezelfe beperkingen kent als het origineel en dat is bij Lush 2 niet zo.
 
Zo'n lage prijs ben ik voor Lush 2 nog niet tegen gekomen. Heb Phoscyon 2 en Repeater van D16 en die klinken erg goed voor software.
Ik ook niet. Ik heb hem al een tijdje en het is een erg toffe synth
 
D16 Group biedt 77% korting op Lush-2 synth plugin voor Win & Mac - €39 (reg. €169). Vervaldatum: onbekend.
Gebruik de code: GDP7-8K3B.
Zou dit een voorteken zijn dat Lush 3 spoedig komt? Veel plugin makers geven vaak hoge korting voor een new version release zodat de groep potential upgraders groter is en zo uiteindelijk een grotere groep kopers hebben.
 
Zou dit een voorteken zijn dat Lush 3 spoedig komt? Veel plugin makers geven vaak hoge korting voor een new version release zodat de groep potential upgraders groter is en zo uiteindelijk een grotere groep kopers hebben.
Lijkt mij niet. Lush 2 is net een jaar uit. En zo snel doen ze niet met updates bij D16 Group. Terminste dat is mijn ervaring met D16
 
Was al een tijdje opzoek naar die ene ontbrekende distortion plug-in. Toen kwam ik deze tegen voor £13 (aanbieding omdat deze net uit is), en na 5 minuten als demo te hebben gebruikt stond ik met m’n credit card in de aanslag voor de aanschaf.


Je kan deze ook bij Plugin Boutique kopen mochten ze nog een mooie gratis weggever hebben. Dan kan je dat mooi combineren!

Van subtiel tot extreem en makkelijk in de bediening.
 
Ik vind Cyberdrive ook wel goed inderdaad. Heb je True Iron en Rift weleens geprobeerd?
 
Back
Top