Plugin Deals!

Slecht voor mijn portemonnee, dit topic. Of juist goed, Tis maar hoe je het bekijkt.

27,50€ voor dat Audiothing pakket aan zeven Things kon ik al niet laten toen die actie nog liep. Uniek en origineel genoeg naar mijn smaak om daadwerkelijk iets nieuws toe te voegen, die effecten.

Die vijf Goldbaby packs op VST Buzz kon ik ook niet laten. Het helpt dat ze ook in Maschine-files komen en ik pas de Maschine MK3 heb gekocht, lekker jammen. Een ding is wel dat die files bij VST Buzz zelf worden gehost en ze dus eind augustus sluiten? Dan ben ik niet zo zeker of ik ze straks nog kan downloaden, nu maar even doen en zelf ergens veilig opslaan.
 
Laatst gewijzigd:
Steinberg bestaat 40 jaar en dat vieren ze met 50 procent korting op Cubase 13, Wavelab 12, Dorico 5 en Absolute 6

Wanneer je 1 van deze producten al hebt, kun je tot 70 procent korting krijgen op de bovengenoemde producten.

Geldig tot 25 september 2024

 
Even voor de zekerheid, als ik nu de update van Cubase 12 naar 13 koop, maar deze nog niet activeer en wacht tot 14 uitkomt, dan zit ik goed toch?
Volgens mij moet dat wel kunnen. Ik verwacht wel dat Cubase 14 op zn vroegst volgend jaar in het najaar zal verschijnen.
 
50% korting op je winkelmand bij Spitfire audio.

Let op, dit keer ook op Originals en andere goedkopere pakketten! Geen geld dus.

De originele voorwaarden: "You can save 50% on all individual libraries until 5pm BST on Saturday 31st August 2024, with code CART50 at checkout. Offer excludes bundles, SSDs and Paul's book."

De code is slechts 1x te gebruiken op alles wat in je winkelmand ligt.

 
Voor de preset verzamelaars. Tot 70% korting op Triple Spiral Audio.

De deal:
7 dagen lang een 7th Anniversary Sale tot 3 september.
Voor elk product dat je aan je winkelwagen toevoegt, ontvang je 10% korting. De maximale korting is 70% als je 7 of meer producten hebt toegevoegd.
Als je bijvoorbeeld 3 producten toevoegt, krijg je 30% korting, als je er 5 toevoegt, 50% etc.
Je kunt elk product uit onze winkel toevoegen, met uitzondering van de freebies.
De korting wordt automatisch toegepast wanneer je producten aan je winkelwagen toevoegt.

De link: Products
 
Slecht voor mijn portemonnee, dit topic. Of juist goed, Tis maar hoe je het bekijkt.

27,50€ voor dat Audiothing pakket aan zeven Things kon ik al niet laten toen die actie nog liep. Uniek en origineel genoeg naar mijn smaak om daadwerkelijk iets nieuws toe te voegen, die effecten.

Die vijf Goldbaby packs op VST Buzz kon ik ook niet laten. Het helpt dat ze ook in Maschine-files komen en ik pas de Maschine MK3 heb gekocht, lekker jammen. Een ding is wel dat die files bij VST Buzz zelf worden gehost en ze dus eind augustus sluiten? Dan ben ik niet zo zeker of ik ze straks nog kan downloaden, nu maar even doen en zelf ergens veilig opslaan.
Zie inderdaad net het bericht dat met het sluiten van VST Buzz over een dag ook mijn account en alle data zal worden verwijderd. Dus voor wie er nog een account met aankopen heeft: Ik zou ze voor morgen downloaden en op een veilige plek opslaan!
 
Welke raad je aan?
Doe twee aankopen en je hebt ze allebei. :P Twee compleet verschillende plugins. Probeer de demo's om te kijken welke het best bij jou past. Als ik deze maand iets bij PB koop, dan kies ik Pyros, al gebruik in distortion mondjesmaat en heb ik eigenlijk al meer dan genoeg distortion/saturation plugins. Maar Audiority is wel één van m'n favoriete plugin developers, dus... Ik vraag me bij Bloom Vocal Aether Lite af of het niet te modern klinkt voor m'n Hip Hop beats. Binnenkort maar wat filmpjes op YouTube checken.
 
Ik zie nergens download buttons om plugin demo's te downloaden voor TheNathan plugins.. Doen ze niet aan demo's?
@Morty-C-137

TheNathan plugin megadeal is er weer. 17 plugins voor 60 dollar.

 
One thing I know 4 sure.... Pyros will be mine :D
pyros is mijn fav om dikke 909 disto kicks mee te doen, echt gruwelijk ding
 
Ja, nog steeds veel geld, maar met 67% korting een erg mooie sale voor mensen die van koor libraries houden.

Spitfire Eric Whitacre Choir van 599 voor 'slechts' 198 euro.

 
Back
Top