Plugin Deals!

Wave Alchemy heeft een mooie aanbieding! Ik ben wel fan van hun werk - klinkt altijd goed en netjes georganiseerd.

For a very limited time, you can snag all 40 of our award-winning sample packs for just £77 - a huge 94% discount. That's an eye-watering saving of over £1,200!

What you get…

For just £77, you'll unlock a treasure trove of over 180,000 royalty-free Samples & Loops, including industry leading drum samples, stunning sound effects, award-winning music loops, authentic percussion, and much more…

I’m In! How do I get the deal?

It's easy! Just click the ‘Buy Now’ button on the Sounds Bundle page and use the coupon code BUNDLE77 at the Basket.

Note: This is a one-time offer that will highly likely never be repeated.
 
Het is 808 day, dus D16 Nepheton 2 met 50% korting.


Mogelijk nog goedkoper via JRRshop met een code als GROUP of FORUM.

 
Perx (wat volgens mij een competitor met UVI percussion factory moet zijn) voor $29

 
Perx werkt lekker, een alternatief, de sequencer werkt anders, dus andere, sja, natuurlijk. goed waar heb je het over?




kan ook seqeuncer voor andere plugins werken, zo heb ik 'm tot nu toe gebruikt, met Forever '89 Visco,

Beat Scholar is nog steeds $59

ThisisBS haalt er nog 10 dollar vanaf, iig toen ik 'm kocht... proberen! de kode, en de plugin!
 
Thenatan heeft interessante plugins, maar vaak geen demoversies, dus je moet maar hopen dat het allemaal goed werkt. En je krijgt wat je koopt. De ontwikkeling van een plugin kan zomaar stopgezet worden en vervolgens verschijnen nieuwe plugins op basis van eerdere. Kijk bijvoorbeeld naar Vybz en de plugins die daarna uitgebracht zijn. Als je geduld hebt, kun je beter wachten totdat er weer een 90% kortingsactie voorbijkomt.
 
Als je geduld hebt, kun je beter wachten totdat er weer een 90% kortingsactie voorbijkomt.
En Natan Rezaei zelf werkt er al een tijdje niet meer, dus de support is er niet beter op geworden. Inderdaad zo'n Bundle deal kortingsactie is dan beter. Heb je alles in 1 keer voor heel weinig en daar zitten best leuke dingen bij.

Uiteraard blijft 'sound' heel persoonlijk, maar die Perx vind ik niet geweldig klinken.
 
Perx werkt lekker, een alternatief, de sequencer werkt anders, dus andere, sja, natuurlijk. goed waar heb je het over?




kan ook seqeuncer voor andere plugins werken, zo heb ik 'm tot nu toe gebruikt, met Forever '89 Visco,

Beat Scholar is nog steeds $59

ThisisBS haalt er nog 10 dollar vanaf, iig toen ik 'm kocht... proberen! de kode, en de plugin!

Ik zie nergens download buttons om plugin demo's te downloaden voor TheNathan plugins.. Doen ze niet aan demo's?
 
Vijf PSP Audioware plugins, €20 per stuk.
De PSP E27 EQ is al erg de moeite waard!

 
Baby Audio Verjaardagsuitverkoop - tot 50% korting op plugins en bundels tot 1 september.
Krijg nog eens 10% korting met de code: 5YEARS.
 
Softube Weekend Bundle - 56% korting op het Model 72 Synthesizer System, Wasted Space & Widener Bundle - $129 (gecombineerde adviesprijs $297) - tot 25 augustus.
 
Krijg tot 45% korting in de XLN Audio Summer Sale. Verloopt op 1 september.


"XLN Audio is het brein achter de bekroonde instrumenten XO, RC-20 Retro Color, Addictive Drums & Addictive Keys. Bespaar tot 45% op hun beroemde assortiment voor een beperkte tijd in onze Summer Sale!"
 
Krijg 89% korting in de SSL Guitarstrip & Harrison Bass Flow Bundle Sale. Verloopt op 4 september.


"SSL en Harrison Consoles hebben de handen ineengeslagen om voor je snaren te zorgen met deze nauwkeurig ontworpen, industriestandaard plugins. Perfectioneer je gitaargeluid met de uitgebreide Guitarstrip van SSL en perfectioneer je lage tonen met AVA Bass Flow. Bespaar 89% op deze essentiële bundel voor een zeer beperkte tijd, alleen in onze exclusieve sale!"
 
Back
Top