electrodancer
Ouwe rot
Ik heb de akai expansion bundel gekocht bij thomman...maar kan iemand mij zeggen hoe ik die op de mpc x krijg...ik heb em pas net
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Al je de code heb, kan je de software downloaden, die zet je op je SD kaart en de Mpc ziet deze dan en je ziet de paketten in je browser.Ik heb de akai expansion bundel gekocht bij thomman...maar kan iemand mij zeggen hoe ik die op de mpc x krijg...ik heb em pas net
P.s. Thomann heeft twee van die bundels, koop ze beide voor die 10 euro.. vanaf 31 julie betaal je gewoon weer 120 euro.Ik heb de akai expansion bundel gekocht bij thomman...maar kan iemand mij zeggen hoe ik die op de mpc x krijg...ik heb em pas net
Dat heb ik gedaan...maar de mpc ziet maar een van de drie pakketten...en die kan ik ook niet openenAl je de code heb, kan je de software downloaden, die zet je op je SD kaart en de Mpc ziet deze dan en je ziet de paketten in je browser.
Ik moet bekennen dat ik het op youtube heb opgezocht. Daar word het haarfijn uitgelegd in een filmpje van 10 minuutjes
VstBuzz gaat na 10 jaar ook stoppen. Tot eind augustus een 'closing down sale' met wat specials van de laatste jaren.
Mocht je er ooit iets hebben gekocht, vergeet dan niet om je 'codes en downloads' veilig te stellen. Na 10-9-24 is de website niet meer toegankelijk!
All good things must come to an end. Thanks for your custom
All good things must come to an end. Thanks for your customvstbuzz.com
Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze nu nog redeem codes van de eerste versie verkopen. Het zou kunnen, maar toch... Heb je het nagevraagd?Audiothing Fog Convolver zou dan interessant zijn, maar blijkbaar is het versie 1. jammer...
Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze nu nog redeem codes van de eerste versie verkopen. Het zou kunnen, maar toch... Heb je het nagevraagd?
Get DriveMod for $1 with coupon - DM-1
DriveMod
Buy and download DriveMod by Plugin Boutique, or browse other Distortion from Plugin Boutique today.www.pluginboutique.com
Plus, this will make you eligible for a free plugin with your purchase, making it two plugins for just $1. You can choose between Imaginando's versatile K7D Delay or Softube's characterful VCA Compressor and get it free with DriveMod!
Coupon ends 9th August 23:59 PST.
"This coupon has expired."Karanyi Vapor Dimension is vandaag gratis met coupon code SANJAYFREE.
Karanyi Sounds Vapor Dimension Is FREE With Code SANJAYFREE
Karanyi Sounds has teamed up with Youtuber SanjayC for a time-limited deal, where you can grab their Vapor Dimension plugin for free when you use the code SANJAYFREE at checkout until August 4th! Vapor Dimension is described as a “vintage modulation FX” plugin with effects like wideners...bedroomproducersblog.com
Het is ook geen 4/8 meer."This coupon has expired."
Het is ook geen 4/8 meer.
Oei, die ga ik wel even kopen. Had al een library van ze en die is best goed. Leuk om aan de Nord Drum 3P te koppelen.Ugritone - Metal VST Plugins, MIDI Packs and Drum Samples stopt ermee en ze geven behoorlijke kortingen. Alles wat ze ooit gemaakt hebben samen voor $99
En als dat nog niet goedkoop genoeg is kun je met kortingscode VALID nog eens 20% extra korting krijgen. Dus voor $79.
naja, ik twijfelde om Addictive Drums aan te schaffen, maar dat hoeft nu niet meer. Voor deze prijs speel ik hier wel mee. Nu zelfs ook aan het twijfelen om een digitaal drumstel aan te schaffen. Dat maar proberen te voorkomen.Oei, die ga ik wel even kopen. Had al een library van ze en die is best goed. Leuk om aan de Nord Drum 3P te koppelen.