Plugin Deals!

Ik heb de akai expansion bundel gekocht bij thomman...maar kan iemand mij zeggen hoe ik die op de mpc x krijg...ik heb em pas net
Al je de code heb, kan je de software downloaden, die zet je op je SD kaart en de Mpc ziet deze dan en je ziet de paketten in je browser.
Ik moet bekennen dat ik het op youtube heb opgezocht. Daar word het haarfijn uitgelegd in een filmpje van 10 minuutjes 👍
 
Ik heb de akai expansion bundel gekocht bij thomman...maar kan iemand mij zeggen hoe ik die op de mpc x krijg...ik heb em pas net
P.s. Thomann heeft twee van die bundels, koop ze beide voor die 10 euro.. vanaf 31 julie betaal je gewoon weer 120 euro.
 
Al je de code heb, kan je de software downloaden, die zet je op je SD kaart en de Mpc ziet deze dan en je ziet de paketten in je browser.
Ik moet bekennen dat ik het op youtube heb opgezocht. Daar word het haarfijn uitgelegd in een filmpje van 10 minuutjes 👍
Dat heb ik gedaan...maar de mpc ziet maar een van de drie pakketten...en die kan ik ook niet openen
 
VstBuzz gaat na 10 jaar ook stoppen. Tot eind augustus een 'closing down sale' met wat specials van de laatste jaren.

Mocht je er ooit iets hebben gekocht, vergeet dan niet om je 'codes en downloads' veilig te stellen. Na 10-9-24 is de website niet meer toegankelijk!


Audiothing Fog Convolver zou dan interessant zijn, maar blijkbaar is het versie 1. jammer...
 
Audiothing Fog Convolver zou dan interessant zijn, maar blijkbaar is het versie 1. jammer...
Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze nu nog redeem codes van de eerste versie verkopen. Het zou kunnen, maar toch... Heb je het nagevraagd?
 
Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze nu nog redeem codes van de eerste versie verkopen. Het zou kunnen, maar toch... Heb je het nagevraagd?

je ziet dat Largo (waldorf) v1 nog steeds verkocht wordt, en daarna een sale voor de upgrade......

maar ga het navragen, alle links lopen dood op de pagina op vstbuzz, het lijkt toch echt Convolver (v1...).


hier de link, overigens:

 
Get DriveMod for $1 with coupon - DM-1

Plus, this will make you eligible for a free plugin with your purchase, making it two plugins for just $1. You can choose between Imaginando's versatile K7D Delay or Softube's characterful VCA Compressor and get it free with DriveMod!

Coupon ends 9th August 23:59 PST.
 
Karanyi Vapor Dimension is vandaag gratis met coupon code SANJAYFREE.

 
Karanyi Vapor Dimension is vandaag gratis met coupon code SANJAYFREE.

"This coupon has expired."
 
Het is ook geen 4/8 meer. ;)
you-suck-stewie.gif
 
Ugritone - Metal VST Plugins, MIDI Packs and Drum Samples stopt ermee en ze geven behoorlijke kortingen. Alles wat ze ooit gemaakt hebben samen voor $99
En als dat nog niet goedkoop genoeg is kun je met kortingscode VALID nog eens 20% extra korting krijgen. Dus voor $79.
Oei, die ga ik wel even kopen. Had al een library van ze en die is best goed. Leuk om aan de Nord Drum 3P te koppelen.
 
Oei, die ga ik wel even kopen. Had al een library van ze en die is best goed. Leuk om aan de Nord Drum 3P te koppelen.
naja, ik twijfelde om Addictive Drums aan te schaffen, maar dat hoeft nu niet meer. Voor deze prijs speel ik hier wel mee. Nu zelfs ook aan het twijfelen om een digitaal drumstel aan te schaffen. Dat maar proberen te voorkomen.

Het zijn in ieder geval fijne drum sounds. Heb er vaker advertenties van voorbij zien komen, maar mij altijd kunnen inhouden ze niet te kopen. Onterecht want ik ben er wel over te spreken!
 
Ja, enige risico is dat die plugin na een OS update niet meer werkt. Maar daar zal ook wel weer een mouw aan te passen zijn, bijvoorbeeld de samples eruit en in drum racks stoppen ofzo.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top