Moog Muse

Het bedrag van $2500 zoemt ook nog wel rond, we zullen het zien. De prijs van ±4500eu vind ik niet vreemd als hij in hetzelfde segment als de OB-X8 en P-10 zit. minder zou leuk zijn en leiden tot veel verkoop lijkt me. Het zal vast niet lang duren voordat Moog de details deelt.
 
Voor 2500 ga ik hem zeker kopen, maar dat gaat de prijs echt niet zijn. Heb het graag fout in deze uiteraard :D
Subseq37 en matriarch zitten al rond de 2k. Zou wel dom zijn als Moog dan de 8 voice poly voor 500 euro meer gaat verkopen.
 
Wat is wijsheid, zo’n mooi merk, nu groter en goedkoper kunnen produceren.. groter publiek bereik is mogelijk als je een keer een marketing stunt uit zou halen.
 
Als Porsche morgen een 911 verkoopt nieuw voor de helft gelooft er toch niemand meer in. Ik zet mijn gok op dik 4k.

Als de prodigy hier eindelijk cv gate heeft mag ie ook meedoen. Ik speel geen keys, zou niet weten wat ik moet met 8 voices 😅
 
Als Porsche morgen een 911 verkoopt nieuw voor de helft gelooft er toch niemand meer in. Ik zet mijn gok op dik 4k.

Als de prodigy hier eindelijk cv gate heeft mag ie ook meedoen. Ik speel geen keys, zou niet weten wat ik moet met 8 voices 😅
Ja maar denk dat puristen dit dan weer geen “echte” Moog gaan noemen net als de Porsche 914
 
Dat is nu al, veel mensen hebben Moog afgeschreven sinds de inMusic overname, anderen zelfs sinds Bob Moog het loodje heeft gelegd. Gelul wat mij betreft, het zal uiteindelijk afhangen van de kwaliteit en klank van de instrumenten. Tot dusver vind ik het er allemaal nog prima uitzien allemaal, maar het is vroeg dag.
 
Het bedrag van $2500 zoemt ook nog wel rond, we zullen het zien. De prijs van ±4500eu vind ik niet vreemd als hij in hetzelfde segment als de OB-X8 en P-10 zit. minder zou leuk zijn en leiden tot veel verkoop lijkt me. Het zal vast niet lang duren voordat Moog de details deelt.

Voor 2500 ga ik hem zeker kopen, maar dat gaat de prijs echt niet zijn. Heb het graag fout in deze uiteraard :D
Subseq37 en matriarch zitten al rond de 2k. Zou wel dom zijn als Moog dan de 8 voice poly voor 500 euro meer gaat verkopen.

De Korg Prologue was een 16 voice poly met 2 analoge VCO per voice architectuur en daarbovenop het digitale oscillator deel, voor 1500 euro... Het kan dus wel.
 
Nog wat gelekte foto's
Moog_Muse_16072024_Teaser-770x425.jpg
Moog_Muse_16072024_04-770x425.jpg
 
Zo te zien komt er ook een desktop versie.( bron: Matrixsynth)
 

Attachments

  • moog muse desktop.jpg
    moog muse desktop.jpg
    267,5 KB · Bekeken: 64
De Korg Prologue was een 16 voice poly met 2 analoge VCO per voice architectuur en daarbovenop het digitale oscillator deel, voor 1500 euro... Het kan dus wel.
Ja toen ie geen succes bleek.
IMG_0042.png
 
Korg heeft toch een andere sound dan moog , vind het niet echt een vergelijking . Zou ze dan alletwee maar aanschaffen , de een vult de ander aan 😃
 
De boog buse , die komt vanzelf wel als blijkt dat de moog muse goed verkoopt 😏
 
Leuk voor onder te kerstboom

En hapje / amuse included 👍
 
Ja toen ie geen succes bleek.Bekijk bijlage 3850769
Ook 2000 is nog geen 2500 laat staan 4500, voor dergelijke synth. Misschien dat Korg al schaalvoordelen over Moog en andere kleinere fabrikanten heeft, want qua componenten en complexiteit die erin zit zal zo’n 16 voice prologue niet onderdoen voor een 8 voice moog.
 
Back
Top