Nieuws van Behringer

Het Fuller Size Keys formaat is trouwens al eerder gebruikt. Ik heb het wel eens rond Jean-Michel Jarre en achter Danny Carey zien staan.

%21Bw,QZ%2BQB2k~%24%28KGrHqIOKj%21EwRKUcPseBMI1uBFnjg~~_3.JPG

maxresdefault.jpg
Klopt inderdaad dat Jarre deze gebruikte maar wel slechts zeer kortstondig halverwege de jaren 80 in zijn Rendez Vous tijdperk.
Ben eigenlijk best benieuwd wat hij er uiteindelijk mee gedaan heeft of aan wie hij het verkocht heeft.
 
Ik was al bang dat hij 'm in Houston had laten staan :D
Goed dat hij nieuw baasje heeft gevonden, maar ben wel benieuwd wie de nieuwe eigenaar is.
Lees wel dat er een miljoentje voor betaald is, als het waar is natuurlijk. Wel een hoop geld voor een flinke bak met toetsen waar geen geluid uit komt :D
 
Dat miljoentje werd gevraagd in 2009, op LeBonCoin nog wel. Daar is hij dus nooit voor verkocht. In 2014 stond hij (als he dezelfde is) op Ebay voor 18k.

Het is gewoon een MIDI controller. En bij de aangeboden exemplaren is de vraag of hij echt is ook redelijk hardnekkig.
 
Zijn er nog mensen die Behringer nog serieus nemen? Vind het een beetje een zielig gedoe allemaal. Heel fier moet je echt niet zijn met een Behringer product. Naarmate ze veel "proberen" hoe meer afkeer en hoe het maar een loser gedoe begint te worden. Sorry voor de Behringer fanclub maar uiteindelijk stelt het niks meer voor en begint het echt belachelijk te worden. Het is en blijft maar fake.
 
Laatst gewijzigd:
Zijn er nog mensen die Behringer nog serieus nemen? Vind het een beetje een zielig gedoe allemaal. Heel fier moet je echt niet zijn met een Behringer product.

Fier als in trots ben ik op geen van mijn instrumenten. Ik ben er hooguit heel erg blij en/of tevreden mee.
Het merk doet er voor mij niet zo heel veel toe.
Ik koop en heb instrumenten om wat ze voor mij kunnen doen en of dat nu Roland, Moog of Behringer is vind ik van minder belang.

Dat iets je ding niet is kan ik begrijpen.
Waarom je met tendentieuze en en soms zelfs denigrerende opmerkingen jouw norm aan een ander op zou moeten leggen niet.
 
Zijn er nog mensen die Behringer nog serieus nemen? Vind het een beetje een zielig gedoe allemaal. Heel fier moet je echt niet zijn met een Behringer product. Naarmate ze veel "proberen" hoe meer afkeer en hoe het maar een loser gedoe begint te worden. Sorry voor de Behringer fanclub maar uiteindelijk stelt het niks meer voor en begint het echt belachelijk te worden. Het is en blijft maar fake.
Nick, zo te horen ben jij ook niet echt content met je aankomende beta vcs3 exemplaar. Graag zou ik het testen van je overnemen! Pm mij voor verdere info.
 
Het is en blijft maar fake.
Als je er over nadenkt, best een apart statement, op een synth forum. 🤔

En wat zou volgens u “the real deal” zijn?
Behringer doet het volgens mij best leuk op de synthesizer markt.
Dus er zijn er zat die uw mening niet delen.
 
Zijn er nog mensen die Behringer nog serieus nemen? Vind het een beetje een zielig gedoe allemaal. Heel fier moet je echt niet zijn met een Behringer product. Naarmate ze veel "proberen" hoe meer afkeer en hoe het maar een loser gedoe begint te worden. Sorry voor de Behringer fanclub maar uiteindelijk stelt het niks meer voor en begint het echt belachelijk te worden. Het is en blijft maar fake.
Je valt in herhaling en jezelf ,belachelijk makende beledigingen komen wat sneu over. Ben je een puber?
 
Allemaal goed en wel Dat Behringer namaak doet. Maar laat elektronische instrumenten niet uitschijnen als iets belachelijks. Behringer is en blijft goedkoop speelgoed. En hoe meer Beheringer alles uitmelkt. Hoe belachelijker het allemaal wordt.
 
Goed verhaal, lekker kort. Nu weer ontopic?
 
serieus, zielig gedoe, afkeer, loser gedoe, stelt niks voor, echt belachelijk, blijft fake.
... veel oordeel, weinig argument.

Je hebt een duidelijk uitgesproken aversie om zelf niet in de "zielig, belachelijk, niets voorstellende fake loser" categorie te vallen. Meestal is dat een reactie op gebrek aan erkenning door dominante ouder(s) of systematisch pestgedrag uit de jeugdjaren. Kijk daarmee uit, op termijn vreet het je op langs de binnenkant. Don't ask me how I know...
 
Dat mensen zich nog storen aan @nick1000 en z'n opmerkingen, ik moet er over het algemeen erg om lachen want die uitspraken serieus nemen dat doe je toch niet?
Van mij mag ie wel vaker commentaar geven, altijd leuk die idiote uitspraken. :D
Je gaat bijna denken dat ie het alleen maar doet om forumleden zo af en toe weer uit hun tent te lokken...waarna hij zelf weer de grootste gein heeft om de forumleden die er op reageren.
 
Je gaat bijna denken dat ie het alleen maar doet om forumleden zo af en toe weer uit hun tent te lokken...waarna hij zelf weer de grootste gein heeft om de forumleden die er op reageren.
Goh, en ik maar denken dat trollen tegen de forumregels was (punt 10).
 
Back
Top