101% mencave - hoe richt ik deze in...

toch zou zo'n geprojecteerde sterrenhemel ook op zo'n midi-patchbay aangesloten, gesynct met een sequencer, niet misstaan in jouw studio, Klinkske!

Dat ding dat ik in gedachte heb heeft 40000 onderdelen en is niet meer goedgekeurd door de brandweer. Bovendien op maat gemaakt van de dome in Brussel planetarium. Dus ik denk dat ik beter daar intrek dan dat ding naar hier te smokkelen ;)
Die Dome is de grootste van Europa en heeft 200 zitplaatsen. Waar wacht je op om 'm te gaan bekijken - om 15u speelt trouwens de beste film die niks met synths te maken heeft. Maar wel doet inspireren over de volgende bedreiging vanuit de ruimte - zet die maar om op muziek.
Tip dus. En doe de groeten aan de kaartjesverkoopster met de mooie ogen van me. :doei:
 
Ik vind het héérlijk om tussen kabels en knopjes te zitten. Doe ik ook al jaren… In mijn vorig leven was de woonkamer van de vrouw die TV keek, ik hekelde dat en vluchtte dus altijd naar mijn "woonkamer"
Ik kan 't ook heerlijk vinden als alles vol muziek spul ligt en ik lekker aan nielmand mezelf moet verantwoorden of 'moet' opruimen.
FREEDOM :D
De ideale woning lijkt me de woonkamer van RSB maar dan met een parking aan en een lostaande woning zodat buren geen last hebben van geluid :)
 
Ach, mijn buren hebben ook geen last van mij, de muren hier lijken wel uit een bunker gesloopt te zijn en daarnaast heb ik zowel links als rechts van mijn huis een winkel zitten. Maar ik voel me vereerd dat ik zo'n grote inspiratie bron mag zijn voor je :okdan:
 
Back
Top