101% mencave - hoe richt ik deze in...

Was overmacht. Ben gisteren naar een analoge projector gaan kijken voor een sterrehemel te projecteren (bouwjaar ergens 1935) en storm had snelweg onder doen lopen... Als ik ooit multimiljonair ben wil ik ook zo n dome en projector in de studio ��
 
Ben er aan begonnen hoor. Lol in. Deuntje aan. Maar boel denkwerk. Cable tags aanpassen, kleurcodes respecteren, logica zoeken. Want nwe plek, nieuwe mogelijkheden en beperkingen... Er komt wel een fotootje als ik t beu ben.
 
Net weer begrepen waarom ik dit heb uitgesteld… Ik moet me terug inwerken in send en return van fx met de midas venice. Ik bestudeert 't later wel, eerst alles aansluiten excl fx. Anders vordert 't niks

ivm gezeur, RSB - keep it up :okdan:
 
Blik achter de schermen - wat een luxe hé, een patch kabel gang mét buitenlicht

2laq0cy.jpg


Wie herkent er wat?
 
Dat is een beste klus, je kunt er i.i.g. Wel goed bij. Ik moet mijzelf altijd tussen mijn bureau wringen. Ik mis nog wel een biertje in de Mencave :mega:
 
haha ik moet vanavond de nacht op - dus ik hou 't alcohol vrij - ga vermoedelijk na 't avondeten nog ff slapen.

Ensoniq DP/2

Sterk :)
 
Ik krijg al klachten dat ik te stil ben. Joris is op bezoek geweest, kreeg carte blanche en heeft de boel (anders) aangesloten. De ontdekkingstocht kan beginnen.
Eindelijk ontdekt dat ik echt wel "monitors" miste thv de speeltjes, dus thomann leverde wat b stock jaspers spul dat ik verzaagd heb en is net aangesloten. Heb nu ook licht dat ik kan dimmen (draadloos) voorzien. Ik wou eigenlijk kleine PARS met kleurenfilters maar dat kan nog komen?
Ik weet nog niet wat ik moet met mijn VA racks, ook de monopoly heeft geen plaatsje momenteel…
Het ziekste plan is om nog een jaspers te voorzien die dan tussen de 2 komt - dus boven de mixer. Dan heb ik echt minder licht in huis dus dat is een flinke drempel - want dat licht dat binnenkomt in de namiddag is erg welkom hier.

2zyfx1j.jpg
 
Impresive!
 
Vandaag let de sub 37 de ms20m aangevuurd en de 101 ook even getest. Vervolgens mijn oren moeten uitspoelen. Eargasm :) moet de midi patchbays nog programmeren...
 
Woonkamer idd. Hoe langer hoe blijer met die beslissing toch de woonkamer te kiezen.
Ben bezig (al dagen - enkele uren per dag) met de midi patchbays te checken, labelen, testen of alles werkt. Als dat klaar is kan ik presets maken qua midi zodat de boel sync werkt en alle sequencers alles kunnen aansturen, alsook via usb.
 
toch zou zo'n geprojecteerde sterrenhemel ook op zo'n midi-patchbay aangesloten, gesynct met een sequencer, niet misstaan in jouw studio, Klinkske!
 
Back
Top