101% mencave - hoe richt ik deze in...

Als je zelf een kick krijgt uit bekabelen, J... Altijd welkom
Eh.
 
Mooie ruimte hoor. Vind je het niet eng met de Jasers zo. Glijden ze niet makkelijk weg? Dan zou mijn grootste zorg zijn en dat mensen vanaf buiten je enorm mooie verzameling zien , met alle mogelijke gevolgen.
 
Ja die ramen moeten nog mat.
Ivm
Jaspers: ik ga een rand voorzien zodat ze niet kunnen schuiven. Goed meegedacht hoor! Dank
 
Fijn dat je lekker je zin kan doen hoor! Dat komt daar in orde zo te zien.
Ik zou inderdaad die Jaspers aan de kant van de ramen fixeren zodat deze niet kunnen schuiven op de kasten.
Ga nu maar lekker verder bekabelen want daar is nog veel werk aan zo te zien :).
Wat ik nog mis op de foto zijn een paar lekkere speakers; waar komen die te staan?
 
Cool!! Gaaf die kastjes onder de Jaspers!! Beetje sfeervol licht en dan zou ik er goed kunnen jammen!
 
Dank. Ik heb echter maar een lichtpunt. Als je een idee hebt qua licht: ben all ears.
 
Okee, ben zelf ook m'n studiootje aan't inrichten en met de verlichting bezig. Momenteel heb ik:

- een paar lavalampen (let op. die genereren wel wat warmte)
- ledstrips (enkel onder tafels en aan de onderkant van keyboardstands zodat het keyboard eronder verlicht wordt, direkte leds zijn mij te fel)
- clip-on ledspotjes met doorzichtig gekleurd plastic ervoor geplakt (deze ook zoveel mogelijk plaatsen zodat het licht indirekt is)
- grappig ledlamp ding dat een soort bewegend golvend water op het plafond projekteert (zit helaas een tijdklok op zodattie er na een uurtje mee kapt).

Alle lampen heb ik in dezelfde kleurvariatie gehouden, in mijn geval groen/geel/blauw.

Heb een hoop in China gekocht via aliexpress.com. Duurt wel ff een paar weken voordat alles in huis is (heb dan ook nog niet alles binnen nu) maar het voordeel is dat je wat kunt experimenteren zonder dat je klauwen met geld kwijt bent. Ledstripjes heb je al voor een paar euro, moet dan wel een trafo bij en je moet het zelf aansluiten. De spotjes kun je gewoon met wit licht kopen (daar zijn er een boel van) en zelf dempen/kleur geven via plastic ervoor (gisteren nog voor een euro multimaptabbladen van de Hema gekocht hiervoor) . De lavalampen zijn in Nederland gekocht en waren ook het prijzigst maar geven een leuke finishing touch.

Veel plezier met inrichten verder!
 
153blma.jpg


Pff nog maar een jaspers boven de midas dan? Ik heb nog wat drum spul dat ik niet kwijt kan nu… En vermoedelijk nog een 'desktop rack' op de extra jaspers zodat mijn sherman 2*2 een stekje krijgt nabij de andere patchbays swingersparty. Er hoort nog een spaceecho een plekje te krijgen ook nabij de mixer…
Ik blijf aan de jaspers afstellen en puzzelen…
Ik ga 't werkblad onder de ms20's van 60 naar 80 diep brengen - zodat ze 10 cm meer naar voor komen en 't rack naar achter kan. Of "meer plek" voor bekabeling er achter.
o ja. 't is 2u34. Mss maar eens bedje opzoeken…
Ik heb hier nog een rack met racksynths waar ik al helemaal niet weet waar ik ermee moet blijven… Als ik ze 'nabij' wil… Zonder kabelgoot in de woonkamer (echt er over hé…)
Wie ziet trouwens de 4 families qua layout :)

Ivm licht: geen leds in godsnaam. Ik droom van pinspots zoals ik zag in Pogo.
Enneuh… Hier ligt een spigelbol ongeduldig te wachten op een motor en kleurenwisselaar pinspot ;)

dit is Pogo. Par 16 of 24 gok ik. Blinkende. Ik ga echt nog spijt krijgen dat ik mijn dalton LP4000 verkocht heb en mijn statieven… Dan kon er een klein lichtbrugje in de woonkamer HAHAAAAA

2dl7lw2.jpg
 
Laatst gewijzigd:
Duurtlang.

De 'perfecte setup' ga je toch niet in 1x vinden, dus beter sluit je de boel aan en ga je spelen :P
Dan ga je vanzelf wel weer schuiven/verbeteren als er iets niet lekker loopt.
 
Zo. -50% op plinten in eik van een of ander laminaat als 'randje' voorzien tegen valpartijen van Jaspers pootjes en nog wat gevonden in de garage. Pootjes met plankje… EindenlijkSherman het beest in een rack. Maar tweestrijd: moet die patchbay nu onder of bovenaan?? Ik wil zo graag uitzicht houden op mijn echodoos zonder kabel spagetti :)
Bedrijfje offerte gevraagd voor spiegelfolie voor de vensters. 't komt hier ooit wel goed hoor

xdf441.jpg
 
Gaan die kabels van je patchbay niet hinderen in het gebruik van de filterbank?
Als ik jouw moest zijn zou ik gaan aansluiten en jammen. Als je idee veranderd over iets moet je toch kabels en gear verplaatsen.
Zet de bakken die je graag wil gaan gebruiken dicht bij de mixer en gebruik ze gewoon.
Dan eens switchen om andere stuff te leren kennen.
 
ja heb de FB al bovenaan gezet. Ik haal morgen normaal een ander meubel op in Stekene en pik die poster(s) op in Gent. Moet om 17u in Stekene zijn dus ik ga je weer niet zien :)
Meubel is 't mijne als de kleur me niet dood kogelt… Een Zoar Mica Z maar een zwart met 'rode' - grijs had beter gestaan denk ik… Ach ik zie wel. Wordt vervolgd (zoals altijd) en aansluiten is voor een vd volgende dagen. verdomme mijn tanzbar uit de jaspers gedonderd vandaag - hoog tijd dat de steunplanken op maat zijn (morgen hout kopen, of vrijdag)
 
Als er geen vrouwen of andere zaken me deze nacht saboteren ga ik eindelijk eens wat kableren ��
 
Komt niks van. Ben te moe.orgen is er weer een dag ��
 
Back
Top