Analoge hardware in ableton gebruiken

ik heb nu procab cab600 jack mono male -jack mono male, en hier voor had ik kabels van klotz weet even niet welk type uit me hoofd gebruikte ze eerst voor naar me speakers(das heb ik helaas ergens laten leggen).
 
Klinkt als Audio buffer vergroten in Ableton. En wellicht checken welke in- en outputs actief staan, zet uit wat niet nodig is, scheelt altijd.
 
lag dus niet aan de kabels maar het lag dus aan de audio buffer die stond op 512 en staat nu op ze laagst en het is weg! wat is eigenlijk nest op de audio buffer op te zetten? gewoon zo laag mogelijk?

Thanks voor de tip!
 
Testtoon aan en dan omlaag tot hij gaat kraken. Voor de veiligheid wellicht iets omhoog weer en alles is voor den bakker :)
 
lag dus niet aan de kabels maar het lag dus aan de audio buffer die stond op 512 en staat nu op ze laagst en het is weg! wat is eigenlijk nest op de audio buffer op te zetten? gewoon zo laag mogelijk?

Thanks voor de tip!
Dat had ik dus ook al gezegd, alleen was het geen ASIO :)
Ik vind het maar raar trouwens, normaal gezien is het omgekeerd; hoe lager de buffer, hoe meer kans op problemen. Wat maar logisch klinkt.
 
jah ik kan tot 480 gaan ongv. alles daar boven is gekraak. maar wat zou dan het probleem kunnen wezen dat het bij mijn omgekeerd werkt?
 
Back
Top