Vraag i.v.m. AD-conversie

Mijn hemel, ik ken de Red Book standaard. Het punt was in eerste instantie niet die sterk verouderde Red Book standaard maar de vraag of 24 bit wel of niet afspeelbaar is in een cd-speler. Wie neemt in deze tijden nog de Red Book standaard als norm aan wanneer je overal 24 bit kunt afspelen in elke cd-speler. En laat ik het niet hebben over MP3 want is de Red Book standaard vergelijkbaar met de bijbel. Zie reply 37 en 38. Het punt was of 24 bit afspeelbaar is in cd-spelers, en als mensen dan aankomen zetten met de Red Book standaard dan leven ze in het verleden!
 
Het punt was of 24 bit afspeelbaar is in cd-spelers, en als mensen dan aankomen zetten met de Red Book standaard dan leven ze in het verleden!
En maar niet willen toegeven he. Het is niet omdat er een rond schijfje in past dat het een cd-speler is. En het is niet omdat er muziek opstaat dat het een audio-cd is. Een standaard heet een standaard voor iets. Heel erg hip en modern van je om die te negeren :okdan:

Lig je onder de sloef thuis? Moet je altijd toegeven aan moeder de vrouwe? :mexico:
 
Wie neemt in deze tijden nog de Red Book standaard als norm aan
Zowat iedereen die muziek op CD bij een zo groot mogelijk publiek wil brengen.

wanneer je overal 24 bit kunt afspelen in elke cd-speler. !
Jij bent overal en elke mens?

http://en.wikipedia.org/wiki/God_complex
A person with a god complex may refuse to admit the possibility of error or failure, even in the face of complex or intractable problems or difficult or impossible tasks, or may regard personal opinions as unquestionably correct.
 
Waar zie je me voor aan vriend, 24 bit is overal afspeelbaar. Ik verspreid al jaren muziek met een frequentie van 44.1 kHz. Daar gaat het om bij cd-spelers, de samplefrequentie en dan maakt het niet uit of het 16 of 24 bit is. Jij gaat je maar eens wat meer inlezen in deze materie!
 
klokje klepeltje?

er is zoiets als HDCD http://en.wikipedia.org/wiki/High_Definition_Compatible_Digital
maar daar moet ook al een compatible speler voor hebben en die speelt dan 20bits.....
 
Waar zie je me voor aan vriend, 24 bit is overal afspeelbaar. Ik verspreid al jaren muziek met een frequentie van 44.1 kHz. Daar gaat het om bij cd-spelers, de samplefrequentie en dan maakt het niet uit of het 16 of 24 bit is. Jij gaat je maar eens wat meer inlezen in deze materie!
Ik heb hier 3 CD-spelers staan, van verschillende merken (Denon, Pioneer, Technics), gekocht in verschillende jaren. Geen enkele daarvan speelt WAV files af, en ook geen mp3's, en ook geen CD-R's zelfs. En ze zijn niet alleen, er zijn er zo miljoenen gemaakt geweest. Nu goed, misschien weet je zo'n dingen niet omdat je na 2000 geboren bent. In dat geval kan je je best wat inlezen in de materie.
 
boompje, beestje?

er is zoiets als HDCD http://en.wikipedia.org/wiki/High_Definition_Compatible_Digital
maar daar moet ook al een compatible speler voor hebben en die speelt dan 20bits.....
vroeger, vlak voordat mp3 de bom werd, had je ook SACD. Dat was dacht ik 24/44.1?

Tuurlijk, er bestaat zo veel, maar de gemiddelde, wat zeg ik: de grote meerderheid van de muziekreleases op CD houdt hier geen rekening mee.
Als er al iets veranderd is, dan is het het toevoegen van een DVD bij een speciale uitgave.
 
Ik heb hier 3 CD-spelers staan, van verschillende merken (Denon, Pioneer, Technics), gekocht in verschillende jaren. Geen enkele daarvan speelt WAV files af, en ook geen mp3's, en ook geen CD-R's zelfs. En ze zijn niet alleen, er zijn er zo miljoenen gemaakt geweest. Nu goed, misschien weet je zo'n dingen niet omdat je na 2000 geboren bent. In dat geval kan je je best wat inlezen in de materie.

Waar heb je het over hier, je weet niet hoe dom je hier schrijft. Ik weet niet wie je bent, maar je gaat nu af als een gieter bij een hele groep mensen. Mijn hemel, mensen beseffen niet dat ze dom zijn omdat ze dom zijn.
 
We gaan hier niet uitkomen, wanneer jij je stug vast houdt aan die Red Book standaard en beseft dat 24 bit afspeelbaar is is het voor mij einde discussie.

24 BIT IS OVERAL AFSPEELBAAR ZOLANG DE SAMPLEFREQUENTIE MAAR 44.1 KHZ IS.
 
We gaan hier niet uitkomen, wanneer jij je stug vast houdt aan die Red Book standaard en beseft dat 24 bit afspeelbaar is is het voor mij einde discussie.

24 BIT IS OVERAL AFSPEELBAAR ZOLANG DE SAMPLEFREQUENTIE MAAR 44.1 KHZ IS.
Afspeelbaar: ja
Overal afspeelbaar: nee
Muziek release aan 24 bit: zelden
Child of arT die handig negeert wat hem niet goed uitkomt: overduidelijk
 
Afspeelbaar: ja
Overal afspeelbaar: nee
Muziek release aan 24 bit: zelden
Child of arT die handig negeert wat hem niet goed uitkomt: overduidelijk

Afspeelbaar: ja
Overal afspeelbaar: ja (wie heeft nou nog een cd-speler uit de beginperiode van cd-spelers?)
Muziek release aan 24 bit: DAAR GING HET NIET OVER! (en jij roept zelden, dus is 24 bit afspeelbaar of niet?)
Nee, T-CM11 die een Red Book standaard ertussen gooit waar het CoA helemaal niet om te doen was.
 
Back
Top