Vraag i.v.m. AD-conversie

Wikipedia moet een beetje met de tijd meegaan denk ik... ik ga ze binnenkort, met tussenkomst van een notaris, op de hoogte brengen dat er 24 bit Wavs bestaan op deze wereld. Het zal een schok voor ze zijn dat die ook nog eens in een cd-speler afgespeeld kunnen worden, echt Breaking News voor Wikipedia mensen. Hopelijk krijg ik steun van andere forummers als Wikipedia me aanziet voor een gek. Kom alvast maar op met jullie steunbetuigingen, een duwtje in de rug kan ik wel gebruiken.
 
jesus-facepalm.jpg
 
http://en.wikipedia.org/wiki/WAV

Nergens schrijven ze over een wav van 24 bit heilige Jezus... zelfs Jezus is al ingestort mensen.
 
Laatst gewijzigd:
ik kwam er net achter dat mijn koffiezetapparaat ook cd's kan afspelen, maar enkel 16 bit.

denk dat hij kapot is, de koffie is ook niet lekker meer.
 
Ik kwam er gisteren achter dat als ik een bedorven makreel in Child of Art doe dat hij dan last krijgt van verbale diarree.
Sorry mensen, ik zal geen bedorven makreel meer toedienen.
 
ik denk dat er een dure 16bit converter nodig is om dit nog met wat kwaliteit van a naar d te krijgen. verder denk ik dat iemand graag wil horen dat alleen een dure converter gaat werken. dat heet gearlust....
 
We hadden het niet over wav, we hadden het over Red Book.
Lees je eerst eens in voordat je overal op dit forum misinformatie verspreidt... :eureka:
 
Back
Top