RIP Whitney Houston

@Champ, ik weet geneens waar te beginnen als ik jouw replies lees....
Vraag me af of je eenzelfde "respect" mailtje aan de publishers van WH spullen gestuurd hebt, waarin je haarfijn uitlegt dat het echt niet kan wat ze nu doen........

Dus omdat publishers zich zo gedragen moet jij dat ook doen?

Blijkbaar raakt het je zo erg, wat nou respect opbrengen voor een vrouw die zelf de keus heeft gemaakt om op een bepaalde manier te leven en daardoor dood is gegaan...shit gebeurt.

Dus jij hebt de autopsie verricht.

Het zal je pas sieren als je elke dag jezelf voor je kop slaat als er weereens een arbeider in een fabriek van een willekeurige fabrikant, laten we Apple als voorbeeld nemen, zichzelf de dood injaagt omdat hij/zei het niet meer trekt....niet omdat het leven te goed is, maar omdat het zonder enkel uitzicht is.

En jouw oplossing is het posten van foto's die linken tussen cocaïne gebruik en het overlijden van mensen dat terwijl de doodsoorzaak van Whitney nog niet vast staat en onderzocht moet worden.

En daarbij post je dat in een draad waar het ging om respect te tonen aan Whitney. Is het dan geplaatst om zulke humor er op na te houden?

Nogmaals ik ben geen groot fan van haar geweest en heb dat in vorige post al aangegeven maar dat betekend niet dat ze geen enorme invloed aan de muziek heeft toegebracht waar ze best wel wat eer voor verdiend.

Tot die tijd ben je gewoon hypocriet als je mij denkt te raken met een verhaaltje over mijn moeder, tjappie!

Als je naar een ander wijst wijs je met 3 vingers naar jezelf tjap ;)
 
Niets moet, vandaar ook dat jouw censuur miep gedrag in dit topic ongepast is......jij opent een topic mensen replyen, zo werkt het:)

Ik maak me geen zorgen op welke manier ze dan ook dood is gegaan, ik maak me meer zorgen om de manier hoe deze aardkloot leeggezogen wordt van alle grondstoffen en deze leegte opgevuld wordt met de misère van de fabrieksarbeiders....maar daar reageer je gemakshalve niet op. Apple fanboy.

Laatste zin is dan wel weer grappig, als ik aan het wijzen was dan wel te verstaan, zat je eigenlijk meer volgas uit te lachen...

Laterzzzz
 
Jongens, Sony zijn toch geen lijkenpikkers, het was een "foutje"
Sony door het stof voor dure albums Whitney Houston
Laatste update: 15 februari 2012 12:58

LONDEN - Sony heeft excuses aangeboden nadat het de prijs voor albums van Whitney Houston flink had verhoogd, slechts een paar uur nadat de dood van de zangeres bekend werd.

Het platenlabel heeft aan Billboard.biz uitgelegd waar het mis ging.

De prijs van The Ultimate Collection in de Britse iTunes winkel steeg na Whitney's dood maar liefst zestig procent: van: 4,99 pond naar 7,99. Whitney: The Greatest Hits kostte opeens 9,99 in plaats van 7,99.

Daardoor ontstond de indruk dat het platenlabel een slaatje wilde slaan uit de dood van de zangeres. Apple kreeg aanvankelijk een berg kritiek over zich heen.

Fout

Maar de fout bleek bij Sony te liggen. Het was allemaal niet de bedoeling, stelt de platenmaatschappij nu. Door een fout van een medewerker zouden de prijzen per ongeluk omhoog zijn gegaan in de Britse iTunes winkel.

"Toen we er achter kwamen is de fout direct opgelost. We bieden hiervoor onze excuses aan", aldus een woordvoerder.

De belangstelling voor de muziek van Whitney Houston is door haar overlijden enorm gestegen. Vooral haar Greatest Hits album wordt veel gedownload.
"Oeps! Ik was gewoon even naar de prijslijsten aan het kijken en toen sprong NET de kat op het toetsenbord en typte stom toevallig deze MOOIE RONDE BEDRAGEN in! Sorry!"

http://www.nu.nl/muziek/2741531/sony-stof-dure-albums-whitney-houston.html
 
Ik maak me geen zorgen op welke manier ze dan ook dood is gegaan, ik maak me meer zorgen om de manier hoe deze aardkloot leeggezogen wordt van alle grondstoffen en deze leegte opgevuld wordt met de misère van de fabrieksarbeiders....maar daar reageer je gemakshalve niet op. Apple fanboy.
.

Laterzzzz

Als je mij zou kennen zou je dat waarschijnlijk niet gezegd hebben.
Ik ben wel een apple fanboy vanwege die producten die gemaakt worden.

Ik denk dat je de media hype aan het volgen bent en denkt dat Apple eigenaar van Foxxconn is.
News flash... als je geen Apple iphone/ipad/mac hebt dan is er vast wel minstens 1 product in je huis van een ander merk dat wel uit de foxxconn fabriek komt. ;)
Weet je trouwens hoe moelijk het is om als fabriek om te schakelen van product in een paar dagen met zo giga veel werknemers. Dat soort dingen kunnen in China wel en Amerika niet.
Daarmee keur ik niet de werkomstandigheden goed maar geef ik aan waarom het gebeurd en waarom wij die producten uberhoud kunnen gebruiken in zulke grote getallen tenzij ze vol automatisch met robots gaan werken maar ja dan staat iedereen op straat zonder inkomen wat niet kan in het monetair economisch systeem dat gecreëerd is.

Maar goed dit is allemaal totaal off topic dus waarom zou ik hier nog verder op in gaan.
Als je met me wilt praten over economie, oorlog, armoede dan ga ik daar graag over met je in gesprek maar niet hier want dit topic ging over een zangeres die overleden is en muziek zong die veel mensen geïnspireerd hebben. ;)
 
dit topic ging over een zangeres die overleden is en muziek zong die veel mensen geïnspireerd hebben. ;)

tot van alles en nog wat, zelfs tot de grappige en tot nadenken stemmende charlie sheen post.
 
430743_10150671750344042_600859041_11072588_1883248362_n.jpg


MASTER SNATSER
WINNING!

 
Tja, misschien als m'n Tante Dionne Warwick was en m'n Peetmoeder Aretha Franklin had ik het muzikaal ook wel gemaakt hoor

In elk gemiddeld gospel koor vond je in die tijd (en daarvoor, en vandaag de dag) wel 10 die Whitney's pruik er af konden zingen
Alleen die hadden de goede connecties niet
 
Als er iets dood is dan is het dit topic wel.........nieuwe celeb nieuwe kansen....
 
Back
Top