G
Guest
Guest
xxx
zal ook wel toeval zijn
zal ook wel toeval zijn
Laatst gewijzigd:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
da's waar, maar persoonlijk vind ik dat echt helemaal niet boeiend. sterker nog, dat uithalen en vibreren van de lage naar de hoge c vind ik eigenlijk irritant. net zoiets als gewichtheffen. talent + hard trainen = kijk eens hoe ver ik kom.
zolang het niet retevals is, boeit technische vaardigheid me sowieso niet erg. als het maar rockt. een interessante stem is wat mij betreft te verkiezen boven een goede stem, zeker als er ook nog een interessante (liefst zelf geschreven) tekst mee wordt gezongen.
dat vind ik nou weer bewonderenswaardig, de teksten die sommige mensen schrijven...
maar goed, is off topic natuurlijk, back on: rip
Ik heb medelijden met alle jongens en meisjes die bij de Free Record Shop en de V&D werken die nu al die "ACTIE! €4.99!" stickers van "Whitney Houston's Greatest Hits" moeten vervangen door "MUST HAVE! €19.99!" stickers, net op tijd voor Valentijnsdag ook.
Ik heb medelijden met alle jongens en meisjes die bij de Free Record Shop en de V&D werken die nu al die "ACTIE! €4.99!" stickers van "Whitney Houston's Greatest Hits" moeten vervangen door "MUST HAVE! €19.99!" stickers, net op tijd voor Valentijnsdag ook.
Ik snap wat je bedoelt, echter is het toch geen probleem te erkennen dat zij een ongekend talent had
die je niet snel tegen komt? Ondanks dat je haar muziek niks vind.....
Ik vind haar wel een echte muzikant, die sterven uit in de popmuziek en voor muzikanten (die bv hun instrument meester zijn) heb ik echt wel respect, maakt niet uit wat voor muziek ze maken.
Klopt: elke keer als een beroemdheid doodgaat, komen de lijkenpikkers.Ik heb medelijden met alle jongens en meisjes die bij de Free Record Shop en de V&D werken die nu al die "ACTIE! €4.99!" stickers van "Whitney Houston's Greatest Hits" moeten vervangen door "MUST HAVE! €19.99!" stickers, net op tijd voor Valentijnsdag ook.
( Klopt: elke keer als een beroemdheid doodgaat, komen de lijkenpikkers. )
Sommige artiesten zijn dood meer waard dan dat ze leven , de platenbazen zullen ook met een DVD/CD komen.
dat is toch geen lijkenpikken, maar gewoon marketing; om cd's te verkopen heb je eenmaal media aandacht/nieuws nodig en aangezien ze door haar overlijden weer even uit de (muzikale) dood is opgestaan....Klopt: elke keer als een beroemdheid doodgaat, komen de lijkenpikkers.
Inderdaad, als dat nummer in de disco (want daar ging je begin jaren 90 naar toe om te drinken) gedraaid werd, was het altijd beredruk op de plee omdat het goed moment was om even te gaan pissen.Dat nummer staat toch in ieders muzikale geheugen gegrift, tenminste in dat van iedereen die er begin jaren 90 nog niet te oud (of te jong) voor was?
Dat is een vraag enIk denk dat we het allemaal we eens zijn dat ze een unieke stem had die niemand kon evenaren.
is een antwoord op die vraag, maar gezien de reactieWhitney was niet slecht, maar om nou te zeggen geweldig... Nee, dat niet.
is het schijnbaar het foute antwoordZullen we verder mensen laten posten die wel wat zinnigs kunnen toevoegen en eer willen betonen aan iemand die net overleden is.
dat is toch geen lijkenpikken, maar gewoon marketing; om cd's te verkopen heb je eenmaal media aandacht/nieuws nodig en aangezien ze door haar overlijden weer even uit de (muzikale) dood is opgestaan....
Sony’s Profiteering Off Whitney Houston’s Death
Stay classy, Sony. According to the Guardian, after Whitney Houston’s death, her label raised the price of at least one of her albums to take advantage of the immediate spike in sales:
The music giant is understood to have lifted the wholesale price of Houston’s greatest hits album, The Ultimate Collection, at about 4am California time on Sunday. This meant that the iTunes retail price of the album automatically increased from £4.99 to £7.99. Houston’s The Ultimate Collection, originally released in 1997, was the second top-selling album on iTunes on Monday morning. Apple returned the album to its original price late on Sunday.
It seems like it ought to have been enough for Sony to privately enjoy the revitalization of an album from its back catalogue: Houston was years away from her peak selling potential at the time of her death, which sent The Ultimate Collection to the top of the iTunes charts. A move like this may be strategic from a business perspective, but it looks impressively greedy. Given how hard the content industry is pushing to sell the public on the idea that they’re only acting in the best interests of creators in pushing for stronger copyright protections, profiting off a dead artist is decidedly off-message.