RIP Whitney Houston

da's waar, maar persoonlijk vind ik dat echt helemaal niet boeiend. sterker nog, dat uithalen en vibreren van de lage naar de hoge c vind ik eigenlijk irritant. net zoiets als gewichtheffen. talent + hard trainen = kijk eens hoe ver ik kom.

zolang het niet retevals is, boeit technische vaardigheid me sowieso niet erg. als het maar rockt. een interessante stem is wat mij betreft te verkiezen boven een goede stem, zeker als er ook nog een interessante (liefst zelf geschreven) tekst mee wordt gezongen.
dat vind ik nou weer bewonderenswaardig, de teksten die sommige mensen schrijven...

maar goed, is off topic natuurlijk, back on: rip

Ik snap wat je bedoelt, echter is het toch geen probleem te erkennen dat zij een ongekend talent had
die je niet snel tegen komt? Ondanks dat je haar muziek niks vind.....

Je hoeft haar natuurlijk niet de hemel in te prijzen, maar negativiteit is imo ook niet nodig.

Als je haar vergelijkt met de zangeressen van nu.....

Katy Perry, Kesha, Brittney, Aguilera..... nou dat is toch tenenkrommend....
dan liever die zoetsappige zooi van iemand die echt kan zingen......

Ik vind haar wel een echte muzikant, die sterven uit in de popmuziek en voor muzikanten (die bv hun instrument meester zijn) heb ik echt wel respect, maakt niet uit wat voor muziek ze maken.
 
condescending-wonka-240x180.jpg
 
Ik heb hier geen worden... Ik ben zelf geen fan, maar kan zeggen dat ze een uniek zangtalent had. De persoon is dood, leve de muziek!
 
Ik heb medelijden met alle jongens en meisjes die bij de Free Record Shop en de V&D werken die nu al die "ACTIE! €4.99!" stickers van "Whitney Houston's Greatest Hits" moeten vervangen door "MUST HAVE! €19.99!" stickers, net op tijd voor Valentijnsdag ook.
 
Ik heb medelijden met alle jongens en meisjes die bij de Free Record Shop en de V&D werken die nu al die "ACTIE! €4.99!" stickers van "Whitney Houston's Greatest Hits" moeten vervangen door "MUST HAVE! €19.99!" stickers, net op tijd voor Valentijnsdag ook.

Nouja, zo is het eenmaal... Van MJ waren ook destijds (juni 2009) geen cd's meer te vinden.
 
Ik snap wat je bedoelt, echter is het toch geen probleem te erkennen dat zij een ongekend talent had
die je niet snel tegen komt? Ondanks dat je haar muziek niks vind.....

Ik vind haar wel een echte muzikant, die sterven uit in de popmuziek en voor muzikanten (die bv hun instrument meester zijn) heb ik echt wel respect, maakt niet uit wat voor muziek ze maken.

Helemaal eens, je moet a-muzikaal zijn om niet te zien dat mevrouw Houston toch wel echt een uniek en waardevol stemgeluid had, en dat ze ook zeer goed wist hoe ze hier mee om moest gaan. Ze was haar instrument zeker meester, dat kun je van een zeer groot deel van de hedendaagse zangeressen toch niet zeggen vind ik....

Ik bezit geen enkele CD van haar, maar erken haar talent!

Sneu om te lezen dat iemand dan zo moet eindigen - zonder te oordelen over haar keuzes en wel of niet sterke persoonlijkheid.
 
Ik heb medelijden met alle jongens en meisjes die bij de Free Record Shop en de V&D werken die nu al die "ACTIE! €4.99!" stickers van "Whitney Houston's Greatest Hits" moeten vervangen door "MUST HAVE! €19.99!" stickers, net op tijd voor Valentijnsdag ook.
Klopt: elke keer als een beroemdheid doodgaat, komen de lijkenpikkers.
 
I Will Always Love You

I Will Always Love You

Dat nummer staat toch in ieders muzikale geheugen gegrift, tenminste in dat van iedereen die er begin jaren 90 nog niet te oud (of te jong) voor was?

Slowen op de klassefuif, dat zijn toch mooie herinneringen.

Het is altijd triest als iemand zo komt te overlijden. Je gunt zo'n mens toch een mooie oude dag.


toontje hoger

And iiiiiiiiiiieeeeeiiiiiii
:halleluja
 
Laatst gewijzigd:
( Klopt: elke keer als een beroemdheid doodgaat, komen de lijkenpikkers. )

Sommige artiesten zijn dood meer waard dan dat ze leven , de platenbazen zullen ook met een DVD/CD komen.
 
( Klopt: elke keer als een beroemdheid doodgaat, komen de lijkenpikkers. )

Sommige artiesten zijn dood meer waard dan dat ze leven , de platenbazen zullen ook met een DVD/CD komen.

Schijnbaar zat ze financieel aan de grond en kreeg ze geld van de platenmaatschappijen als 'voorschot' voor toekomstige verkopen/albums.

Die investering zit nu wel snor. Hoe lang voor de aankondiging dat er ongepubliceerd werk van haar is gevonden?
 
zag deze op 9gag.....

2635587_700b.jpg
 
Klopt: elke keer als een beroemdheid doodgaat, komen de lijkenpikkers.
dat is toch geen lijkenpikken, maar gewoon marketing; om cd's te verkopen heb je eenmaal media aandacht/nieuws nodig en aangezien ze door haar overlijden weer even uit de (muzikale) dood is opgestaan....


Dat nummer staat toch in ieders muzikale geheugen gegrift, tenminste in dat van iedereen die er begin jaren 90 nog niet te oud (of te jong) voor was?
Inderdaad, als dat nummer in de disco (want daar ging je begin jaren 90 naar toe om te drinken) gedraaid werd, was het altijd beredruk op de plee omdat het goed moment was om even te gaan pissen.
 
Ik denk dat we het allemaal we eens zijn dat ze een unieke stem had die niemand kon evenaren.
Dat is een vraag en

Whitney was niet slecht, maar om nou te zeggen geweldig... Nee, dat niet.
is een antwoord op die vraag, maar gezien de reactie

Zullen we verder mensen laten posten die wel wat zinnigs kunnen toevoegen en eer willen betonen aan iemand die net overleden is.
is het schijnbaar het foute antwoord :erm:
 
dat is toch geen lijkenpikken, maar gewoon marketing; om cd's te verkopen heb je eenmaal media aandacht/nieuws nodig en aangezien ze door haar overlijden weer even uit de (muzikale) dood is opgestaan....

Nou, ik vind dit toch echt wel lijkenpikken hoor...
Sony’s Profiteering Off Whitney Houston’s Death
Stay classy, Sony. According to the Guardian, after Whitney Houston’s death, her label raised the price of at least one of her albums to take advantage of the immediate spike in sales:
The music giant is understood to have lifted the wholesale price of Houston’s greatest hits album, The Ultimate Collection, at about 4am California time on Sunday. This meant that the iTunes retail price of the album automatically increased from £4.99 to £7.99. Houston’s The Ultimate Collection, originally released in 1997, was the second top-selling album on iTunes on Monday morning. Apple returned the album to its original price late on Sunday.
It seems like it ought to have been enough for Sony to privately enjoy the revitalization of an album from its back catalogue: Houston was years away from her peak selling potential at the time of her death, which sent The Ultimate Collection to the top of the iTunes charts. A move like this may be strategic from a business perspective, but it looks impressively greedy. Given how hard the content industry is pushing to sell the public on the idea that they’re only acting in the best interests of creators in pushing for stronger copyright protections, profiting off a dead artist is decidedly off-message.

http://thinkprogress.org/alyssa/201...teering-off-whitney-houstons-death/?mobile=nc
 
Back
Top