RIP Whitney Houston

Altijd hetzelfde, iemand gaat dood en meteen willen ze alle CDs kopen. Als je nou zo'n grote fan was had je die toch al lang.........
 
tja misschien dat ze denken dat de cd's op raken en het collectors items worden :?
 
Altijd hetzelfde, iemand gaat dood en meteen willen ze alle CDs kopen. Als je nou zo'n grote fan was had je die toch al lang.........
en om die echte fans een aantal euro's uit de zak te kloppen verhogen ze snel de prijs (en bij het 1, 5 en 10 jarig 'jubileum' herhaalt zich dit proces)
 
430743_10150671750344042_600859041_11072588_1883248362_n.jpg


MASTER SNATSER
 
Grapje moet kunnen toch, zit nog een kern van waarheid in ook. :P
 
Grapje moet kunnen toch, zit nog een kern van waarheid in ook. :P

Kern van waarheid ach hou toch op.

Doe mij alle negatieve/belastende informatie over jullie moeders en op de dag van overlijden post ik op elk forum haar negatieve kanten en vergroot deze zover ik kan. Vervolgens sta ik bij de begrafenis met een spandoek in de lucht met negatieve crap erop. (lees dit als voorbeeld niet als iets wat ik ga doen ;) )

Al die positieve dingen hoeft niemand te weten want de crap hechten wij veel meer waarden aan als samenleving.

Grappig man ha ha HA
 
Laatst gewijzigd:
Tjeesus relativeer ff man.
 
Elk topic over whitney wordt verkracht door dit soort trieste posts.
Mods letten niet op en sluiten liever zinvolle draden. Ik wordt er moe van.

Als je niks om Whitney geeft POST DAN NIET IN DIT TOPIC en maak je eigen topic aan.
 
Heb jij Whitney persoonlijk gekend Champ?

Doet dat er toe?

Iedereen mag van mij vinden en zeggen wat hij wil maar maak daar dan lekker een eigen topic voor ipv deze draad te verkrachten dat juist bedoelt is om haar de laatste eer te tonen.
 
Als je niks om Whitney geeft POST DAN NIET IN DIT TOPIC en maak je eigen topic aan.
ik snap dat fans enigszins geïrriteerd zouden kunnen worden door bovenstaand grappig bedoeld plaatje, maar dat enige relativering omtrent haar megaster status door jou totaal niet geaccepteerd wordt in deze draad vind ik veel te ver gaan ... als je niet tegen kritiek kunt dan had je beter een draad kunnen beginnen op het WH forum
 
ik snap dat fans enigszins geïrriteerd zouden kunnen worden door bovenstaand grappig bedoeld plaatje, maar dat enige relativering omtrent haar megaster status door jou totaal niet geaccepteerd wordt in deze draad vind ik veel te ver gaan ... als je niet tegen kritiek kunt dan had je beter een draad kunnen beginnen op het WH forum

idd, dat dacht ik ook al...

Ga naar 1 van de talloze whitney forums, die zijn er ook om haar te eren lijkt mij. Het synthforum is nou niet bepaald de meest ideale plek voor een lofbetuiging-thread.. gebruikte whitney eigenlijk uberhaupt wel synthesizers? :frons:
 
idd, dat dacht ik ook al...

Ga naar 1 van de talloze whitney forums, die zijn er ook om haar te eren lijkt mij. Het synthforum is nou niet bepaald de meest ideale plek voor een lofbetuiging-thread.. gebruikte whitney eigenlijk uberhaupt wel synthesizers? :frons:

dr producers wel, zij hoefde alleen maar te zingen
 
gebruikte whitney eigenlijk uberhaupt wel synthesizers? :frons:
gebruiken niet, maar ik heb van horen zeggen dat WH helemaal geen echte vrouw was, maar een mega-formant-modular system :D
 
Elk topic over whitney wordt verkracht door dit soort trieste posts.
Mods letten niet op en sluiten liever zinvolle draden. Ik wordt er moe van.

Als je niks om Whitney geeft POST DAN NIET IN DIT TOPIC en maak je eigen topic aan.

Ja ehh hallo. Dan kun je de hele wereld wel hypocriet noemen. Zelfde met Micheal Jackson, een paar jaar voor hun dood smult iedereen van hoe slecht het met hun gaat (iets met crack en dildos kan ik me herinneren over Whitney Houston). Worden ze en public echt te kakken gezet door jan en alleman. En nadat ze dood zijn moeten we opeens respect hebben.
 
RIP Whitney, wat zullen je dealers nu balen.. ;)
 
@Champ, ik weet geneens waar te beginnen als ik jouw replies lees....
Vraag me af of je eenzelfde "respect" mailtje aan de publishers van WH spullen gestuurd hebt, waarin je haarfijn uitlegt dat het echt niet kan wat ze nu doen........beter nog, waarom zet je geen site op om dat onder de aandacht te brengen. Blijkbaar raakt het je zo erg, wat nou respect opbrengen voor een vrouw die zelf de keus heeft gemaakt om op een bepaalde manier te leven en daardoor dood is gegaan...shit gebeurt.

Het zal je pas sieren als je elke dag jezelf voor je kop slaat als er weereens een arbeider in een fabriek van een willekeurige fabrikant, laten we Apple als voorbeeld nemen, zichzelf de dood injaagt omdat hij/zei het niet meer trekt....niet omdat het leven te goed is, maar omdat het zonder enkel uitzicht is.
Tot die tijd ben je gewoon hypocriet als je mij denkt te raken met een verhaaltje over mijn moeder, tjappie!

0213-whitney-houston-death-bathtub-wm-ex-1.jpg


En nu lekker in bad....
 
Back
Top