RIP Whitney Houston

Niet helemaal mijn smaak maar wel mooi 3-oktaven stem. Altijd triest op zo'n manier en zo vroeg heen te gaan.
 
De meeste goede musici gaan op late leeftijd dood, het is een fabeltje dat het altijd op jonge leeftijd is......
 
Welke synths horen we eigenlijk in haar klassiekers?
RIP Whitney sinds 1988 ( vanaf dat moment was het eigenlijk al downhill)
 
de eerste 10 seconden van i wanna dance with somebody, drums en synhbass vond ik alleen interessant
 
Je vraagt je af welk talent er groter was , haar zangtalent of het talent om haar stem om zeep te helpen met
drugs en drankgebruik en uiteindelijk zichzelf te vernietigen ;{
 
Ik denk dat we het allemaal we eens zijn dat ze een unieke stem had die niemand kon evenarenl
Geheel mee eens, en ze was ook nog eens een mooie verschijning :luv:



Welke synths horen we eigenlijk in haar klassiekers
Toevallig dat jij er in een ander topic (OSCar) over had, meen dat ik in meerdere songs van haar toch echt een Elka Synthex meen te horen :eureka:
 
@King Fred

Niemand is zo'n groot talent als jij dat bent ok.

Zullen we verder mensen laten posten die wel wat zinnigs kunnen toevoegen en eer willen betonen aan iemand die net overleden is.

Aub dank je wel ;)

Bedankt voor het toevoegen van niks.

Kunnen we ff ons ego aan de kant zetten en ontopic blijven.
Dit is geen topic voor wie gelijk of ongelijk heeft. ;)

In deze twee posts laat je eerst jouw ego spreken en dan vraag je anderen dat niet te doen... Nice one weer, blinde aap.:okdan:

Whitney ja. Ik wit t nie mej whitney. Ze kon wel zingen. Maar t jeukte ook altijd een beetje..
 
Ook weer veel te jong gestorven.. maar dat hoort schijnbaar bij grote namen.
RIP Whitney :(

Dat heeft toch niemand beweerd hier :?


Lezen leer je op de lagere school.............
Verder, gezeur over drugs, beste muziek is gemaakt door mensen die zichzelf op de een of andere manier bedwelmen....
 
behalve dan dat WH zelf geen muziek maakte maar alleen maar zong
 
behalve dan dat WH zelf geen muziek maakte maar alleen maar zong

Heheh +1

Die griet heeft nog nooit 'n noot zelf geschreven indeed..
 
Ok, op die manier, er staat weliswaar geen altijd maar goed, je krijgt gelijk.
Lagere school heet overigens al enkele decennia basisschool.
 
In deze twee posts laat je eerst jouw ego spreken en dan vraag je anderen dat niet te doen... Nice one weer, blinde aap.:okdan:

klein stukje tekst vergeten misschien, waar het om ging.

op 3:00 in het volgende filmpje

 
Of ze nou wel of niet zelf schreef, zij zong iedereen eruit....zonder autotune.

Echt wel een zeer groot zangtalent. Echt wel 1 van de grootste stemmen ooit.
 
da's waar, maar persoonlijk vind ik dat echt helemaal niet boeiend. sterker nog, dat uithalen en vibreren van de lage naar de hoge c vind ik eigenlijk irritant. net zoiets als gewichtheffen. talent + hard trainen = kijk eens hoe ver ik kom.

zolang het niet retevals is, boeit technische vaardigheid me sowieso niet erg. als het maar rockt. een interessante stem is wat mij betreft te verkiezen boven een goede stem, zeker als er ook nog een interessante (liefst zelf geschreven) tekst mee wordt gezongen.
dat vind ik nou weer bewonderenswaardig, de teksten die sommige mensen schrijven...

maar goed, is off topic natuurlijk, back on: rip
 
Back
Top