Bouw nieuwe studio

Cool project :) Lees ook dit ff door als je tjid hebt. Misschien heb je er wat aan:

http://www.synth.nl/construction

Ik ben ook tegen van alles en nog wat aangelopen. Wellicht hoeft jou dat dan niet ook te gebeuren ;)

In de praktijk heb ik de verwarming niet al te vaak aan trouwens. Maar moest er wel luchtverversing in achteraf. Vergeet dat ook niet :)
 
Wat een supergeniale studio synthnl.. Wowwww
 
Pfff, ik kan alleen meer dromen dat ik ooit een dik vrijstaand huis kan bouwen met een lekker grote kelderruimte voor oa. een studio. Respect! :)

@ Synthnl:
Had jij een hele tijd geleden niet een artikel ergens in een tijdschrift?
Leuk artikel om te lezen overigens. :P
 
NessPJ schreef:
@ Synthnl:
Had jij een hele tijd geleden niet een artikel ergens in een tijdschrift?
Leuk artikel om te lezen overigens. :P

Yup. Dat was in Bax Magazine. Thanks :) Maar uhhh. Back on topic :)

Ben benieuwd naar het vervolg van de bouw.
 
Euh ... vrij indrukwekkend allemaal, een volledig huis op een bouwgrond met een studioruimte erin.

Ziet er knap uit,... maar is er nog geld over om iets in die studio te gaan zetten ook dan ?

Hmmm ... good question. hehe :stupid
Ik wil en hoop het natuurlijk allemaal zo snel mogelijk af te hebben, maar ik moet er realistisch in blijven dat het allemaal veel geld kost en dan doe ik er liever iets langer over, maar dan proberen het direkt goed te doen. :biertje:
Anyway ... hier nog nen update van gisteren

_D7H5279.jpg


_D7H5277.jpg


_D7H5282.jpg


_D7H5283.jpg


_D7H5284.jpg


_D7H5287.jpg


_D7H5295.jpg


_D7H5296.jpg
 
prima de luxe, doe mij er ook maar een.

volgens mij hebben jullie daar in Belgie minder last van bouwvoorschriften en schoonheidscommissies dan in dit bananen koningkrijkje.

voordat je hier zoiets neer kan zetten ben je oud en blut.

:koffie:
 
prima de luxe, doe mij er ook maar een.

volgens mij hebben jullie daar in Belgie minder last van bouwvoorschriften en schoonheidscommissies dan in dit bananen koningkrijkje.

voordat je hier zoiets neer kan zetten ben je oud en blut.

:koffie:

hehe ! Blut ben ik al en we worden er ook niet jonger op hè. :mega:
 
Fantastisch! hopelijk wordt het precies zoals je voor ogen hebt.

Denk heel goed na over airco en verwarming en dat wat je gaat toepassen ook muisstil is.
Het zou erg jammer zijn als straks alles af is en het te warm wordt in de ruimtes en het aanzetten van de airco lawaai maakt.
Aanleggen van af en toevoer kan ook meer ruimte in beslag nemen dan voorheen gedacht.

Veel succes maar zo te zien is succes voor jouw geen enkel probleem :)
 
Hier nog eens een update :

* De dallen zijn gelegd en de ramen zijn opgemeten. ;D

* De interieur-architect is nu ook begonnen met het ontwerp van de kelder-verdieping. Dit is zijn eerste ontwerp van de muziek-studio.

musicstudio1.jpg


musicstudio2.jpg
 
Ziet er superstrak uit.. Alleen ik zie weinig apparatuur om daadwerkelijk muziek mee te maken.. Of is t complete software die t gaat doen?
 
Ziet er inderdaad goed uit. Die monitors lijken mij echter wel niet echt op oorhoogte te staan tenzij je rechtstaand wil mixen, maar misschien zie ik niet goed.
 
Back
Top