Bouw nieuwe studio

Wegens de drukte ben ik de afgelopen tijd eigenlijk niet meer in het huis geweest en hier op het forum [Shame on me] :o:
Ik heb wel bericht gehad dat men vandaag alle lichten gaat aansluiten en programmeren, dus vanaf vandaag hebben we licht binnen dat we aan en uit kunnen doen met schakelaars.
Mss dat het dan wel eens tijd is om nog eens wat fotos te maken, want dat is ook al te lang geleden. :d
Er is wel een wijziging doorgevoerd aan het ontwerp van de studio.
De kasten zijn half-hoog geworden zodat we nu plaats hebben om akoustische panelen te bevestigen tegen de muren.
In de kasten zijn ook 2 uitsparingen voorzien om zetels van te maken.
Door de tips hier op het forum gaat de desk nu ook niet meer rechtstreeks tegen de muur staan, maar gaat deze voor de zangruimte komen ergens in het midden.
Op die manier kan er achteraf ook eventueel voorzien worden voor 5.1. afmixing.
Het studiomeubel gaat ook nieuw gemaakt worden en het wordt ongeveer zoals
de onderste tekening of toch zoiets dergelijk.

studio_overview_web.jpg


unterlass_studiotisch_1.jpg
 
Dat wordt wel een erg fijne plek. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat en ook vooral wat er in komt te hangen.
 
Mooi hoor!
Komt er ook een koelkast ergens in de kelder?

En dan is het straks af en dat gaat ie als freelance aannemer aan de slag en zit ie er nooit ;-)
 
Zo, ff een kick. Is er al een update?
 
Yep ! :okdan:

Vanaf morgen trekken we alvast in het nieuwe huis.
Er is wel nog veel werk aan, maar we wonen er dan in ieder geval al hè.

Hierbij ook enkele fotootjes die ik van onze schrijnwerker ontvangen heb.
Hij is nu bezig aan het meubilair voor in de studio.

IMG_0705.jpg


IMG_0708.jpg


IMG_0715.jpg
 
Gelukkig zijn er nog mensen die niet hoeven te bezuinigen :okdan:
Zo'n keldertje, wie droomt er nu niet van.

Ik zie dat je in Belgie woont, daar zijn inderdaad wat ruimere optrekjes.
En jullie hebben geen regering, dan kan je inderdaad nog eens wat overhouden, hahaha

ben benieuwd hoe het wordt. :dj:
 
Ik zou dit topic eens checken als ik jou was: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=146278&highlight=mischa

Doe het dan gelijk goed!

Ik heb contact gehad met Mischa, maar op dat moment werkte ik al met iemand die een volledig akoustisch dossier ging opmaken en om het dan door 2 personen te laten doen was een beetje teveel van het goeie.
Maar nu bleek dat die andere partij zich ander voordeed dan dat hij was en bijgevolg is er met hem niets uit de bus gekomen.
Ik ga wss terug even contact opnemen met Mischa, maar dat zal dan zijn wanneer de ruimte klaar is.
Er wordt nu ook al een Ecophon Sombra akoustisch plafond geïnstalleerd. Dan wil ik het geheel wel eens laten nameten en vervolgens nog wat aanpassingen eraan doorvoeren aan de ruimte.
 
mooi man, ziet er goed uit
 
nice :D dat zjn dus 19"racks met een bank ertussen
 
vet!
 
Spannend topic hoor.........elke keer een vinger.
Nog vreemde dingen gebeurd tijdens de bouw tot nu toe?
 
Back
Top