Bouw nieuwe studio

Als jij er verder niet veel meer van kan herinneren is dat wel vreemd....
Fotoot van de bouwvakkers maken en naderhand kijk en vergelijk spelen:)
 
Als jij er verder niet veel meer van kan herinneren is dat wel vreemd....
Fotoot van de bouwvakkers maken en naderhand kijk en vergelijk spelen:)

Goh,
Ik heb eigenlijk te weinig fotos getrokken.
In het begin en toen had ik de intentie om een heel dagboek bij te houden, maar wegens de werk-drukte is dat er eigenlijk niet van gekomen en ik ben soms weken niet op de bouw geweest, maar
dan vliegt het wel vooruit. *D
Nu dat we er wonen probeer ik het met de studio wel iets beter op te volgen. "proberen" hè. :biertje:
 
En hier nog een updeet. *8~

_D7H9538.jpg


_D7H9536.jpg


_D7H9537.jpg
 
Doordat we nu toch bezig zijn aan de nieuwe studio gaan er verschillende zaken van m'n oude studio de deur uit zoals o.a. het bureau-meubel met uitschuifbaar masterclavier, de O2R, enz.
Indien iemand interesse heeft, dan hoor ik het wel.
Hier wat fotos.

_D7H9544.jpg


_D7H9548.jpg


_D7H9544.jpg


_D7H9551.jpg
 
Bureau vindt ik wel heeel mooi. Jammer dat belgie een beetje te ver van Rotterdam is ;) Mooi huis + extra's ben je aan het maken man! Ik hou het af en toe in de gaten... Met jaloerse blik! ;)
 
Is dat dezelfde Ge die op HTFORUM.NL diverse thuisbios projecten had lopen? Want die stijl met die koofjes en dat gereedschap komt me bekend voor :) En die levert heel mooi werk ja.
 
Is dat dezelfde Ge die op HTFORUM.NL diverse thuisbios projecten had lopen? Want die stijl met die koofjes en dat gereedschap komt me bekend voor :) En die levert heel mooi werk ja.

Yep. That's him. *D
Ik ken m ook van op dat forum en hij had eerst een ontwerp gemaakt voor de thuisbios.
Dat gaat er daarna komen, maar eerst moet de werkruimte klaar zijn.
En Gé levert heel goed werk, dus heb ik m eerst gevraagd voor de bouw van de studio.

Ik hoop ergens begin volgend jaar te kunnen beginnen aan de thuisbios. Ik hoop dat ik
m'n vrouw ervan overtuigd krijg, want in het huis moeten ook nog een heel pak andere
dingen gedaan worden en dat heeft voor haar meer prioriteit. :stupid

Hier is het ontwerp van Gé voor de thuisbios :

Cine_ge.jpg


En een 3D render van de interieur-architect
int05.jpg
 
Back
Top