Bouw nieuwe studio

Bloody Hell wat mooi!

Ben niet jaloers, ben niet jaloers, ben niet jaloers, ben niet jaloers, ben jaloers oww wat ben ik jaloers! :D
 
Heel vet laten bouwen!

Paar puntjes van kritiek:

Het zal met met design te maken hebben maar de banken lijken mij niet comfortabel.
Hoe groot is de livebooth? Op de foto ziet het er erg klein uit.., net ruimte voor een vocalist, drumkit hoef je er niet op te stellen?
 
prachtige studio, dat is zeker:okdan:

maar wat ga je ermee doen?
( je link voor je webpagina doet niets....)

:mega:

Aaah. tja. Mijn account hier op het forum heb ik 10 jaar geleden gemaakt en sindsdien niet meer aangepast.
Die link werkt dus ook niet meer omdat die niet meer in gebruik is.
Ik zal binnenkort mijn account hier nog eens updaten met de juiste nieuwe link, maar ben bezig aan de nieuwe site en zodra deze online is, zal ik de link aanpassen.

Ik doe nu foto- en videoproducties en dat is mijn core-business.
Mijn O2R mengtafel gaat dus weg en er komt een volledig nieuwe mixing desk incl. color-grading tafel.
Vroeger was ik actief met muziek als bron van inkomsten, maar dat is vandaag de dag moeilijk geworden om enkel daarvan te leven.
Ik ben er nu ook enkele jaartjes uitgeweest uit de muziek, maar daar ga ik wel eens terug mee beginnen maar dan vooral voor het plezier. Het voordeel wat we nu dan wel hebben is dat wanneer we een nieuwe plaat hebben, dat we dan ook gelijk de rest erbij kunnen afwerken. Ik heb ook een fotostudio en dus kunnen we ook een fotoshoot doen, videoclip maken - enz. :okdan:
Want vandaag de dag is het volledige plaatje belangrijk. Niet enkel een goed nr hebben hè.
Dus dat is ook een idee waar we mee spelen om ook te helpen bij de verdere afwerking van gasten die goeie demo's hebben, maar bv. nog stemmen willen opnemen, een fotoshoot of videoclip willen ...
 
Heel vet laten bouwen!

Paar puntjes van kritiek:

Het zal met met design te maken hebben maar de banken lijken mij niet comfortabel.
Hoe groot is de livebooth? Op de foto ziet het er erg klein uit.., net ruimte voor een vocalist, drumkit hoef je er niet op te stellen?

Ah, de bankjes zitten wel leuk.
Je ziet het mss niet op de foto, maar ik heb die bankjes met leer laten bekleden.
Dus dat zit wel goed. Nu, een gewone sofa zit natuurlijk veel confortabeler hè, maar dat vond ik hier niet zo mooi passen in het geheel.

Die livebooth (ongeveer 7 m2) is vooral voor vocals of eventueel hooguit een gitaar, maar zo met drum enz is niet echt mijn bedoeling. Daar ben ik niet op voorzien, maar dat wou ik ook niet, voor die enkele keer dat ik dat eens zou moeten opnemen.
Als ik dat zou willen opnemen, dan ga ik bij een kameraad van mij die wel een heel grote opname-ruimte heeft voor in dat genre.
 
supervet !
 
We gaan nu beginnen aan de afwerking van een nieuwe ruimte voor de bouw van een home-cinema.
Moest er interesse voor zijn om dat proces hier ook te volgen, dan wil ik dat gerust hier ook wel posten. :W

Dit moet het uiteindelijke eind-doel zijn :

beatbrother_ht_web.jpg
 
Back
Top