Motu 828 MK3 ervaringen

Ik zal morgen wel even een screenshot posten, wil je 1 van de mixer? of die van het routing window (vst connections)

Die van het routing schermpje in Cubase (vst connections inderdaad)!

Bedankt man!!!
 

Attachments

  • motu.jpg
    motu.jpg
    61,5 KB · Bekeken: 146
Hier staat geen linkje bij, maar had toevallig een reply van je in een ander draadje gezien waar ie wel in stond... :D
Inderdaad goeie oplossing, ben wel benieuwd!

Je hebt ook deze converter, heeft alleen inputs , maar goed je hebt 8 outs op je motu.
Ik bestel de 828 mk3 met sm pro volgende maand.
Laat wel weten hoe of wat.
 
sorry was het vergeten,
hier is die

SHHHIIIITTTT MAN!!!

Dit is dus echt balen weet je!
Het zit dus precies op de verkeerde volgorde voor mij.

Als ik nu bijvoorbeeld output 15-16 kies in Logic, dan komt die binnen op input 9-10 van mijn mengtafel (d8b met 8 analoog en 16 adat).

Dat is dus een ramp, want dan kan ik al mijn oude projecten en ook de lopende projecten dus niet meer draaien, tenzij ik per kanaaltje de output opnieuw ga lopen instellen en daar is bijna geen beginnen aan.

Ook gaat het heel vervelend werken om constant om te rekenen in je hoofd...


Zijn deze Outputs binnen de Motu software niet te re-organiseren???
 
SHHHIIIITTTT MAN!!!
Zijn deze Outputs binnen de Motu software niet te re-organiseren???
nee volgens mij niet, je kan wel zeggen dat je bijvoorbeeld adat b wilt disablen, maar routing veranderen in motu kan niet.

kan wel in cubase natuurlijk, maar dat weet je ongetwijfeld.
 
kan wel in cubase natuurlijk, maar dat weet je ongetwijfeld.

Ja inderdaad, was ik maar een cubase gebruiker nu.... zou een stuk makkelijker zijn.

Ik heb net de Motu Service maar eens een mailtje gestuurd. Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben, maar waarschijnlijk hetzelfde als jij, vrees ik...

De enige kaart die wel de juiste output-routing heeft is de Motu 2408 MK3, maar die heeft weer geen SPDIF als je beide ADAT banken gebruikt...
Stomstomstom...
 
Dit probleem had de MK2 overigens ook al. Vond dat destijds ook erg storend.
 
Ander vraagje, sinds deze week is de nieuwe firmware uit. 1.05, heeft iemand hier ook problemen mee? als ik de updater start zegt ie dat ik de mk3 opnieuw moet starten terwijl ik de page knop ingedrukt houd, dit gaat goed, dan staat er bootloader 1.01, maar vervolgens zegt de software dat er geen devices in update state gevonden kunnen worden... iemand hier ervaringen mee?
heb inmiddels een tech link gemaakt bij motu maar die is al zeker 5 dagen ongelezen...
 
Hi, ik kan je helaas niet verder helpen...
maar ik kan je wel melden dat ik exact hetzelfde probleem heb..
incl de techlink. (waar ik ook al 5 dagen niets van heb gehoord)
Ik kwam op http://www.unicornation.com/ wel wat tips tegen, helaas nog geen tijd gehad om het te proberen. misschien later vandaag nog effe checken..
 
Ander vraagje, sinds deze week is de nieuwe firmware uit. 1.05, heeft iemand hier ook problemen mee? als ik de updater start zegt ie dat ik de mk3 opnieuw moet starten terwijl ik de page knop ingedrukt houd, dit gaat goed, dan staat er bootloader 1.01, maar vervolgens zegt de software dat er geen devices in update state gevonden kunnen worden... iemand hier ervaringen mee?
heb inmiddels een tech link gemaakt bij motu maar die is al zeker 5 dagen ongelezen...

ik heb exact hetzelfde, die update mode werkt bij mij ook niet.

als je het antwoord weet wil je die hier dan posten?
 
Nou ik heb 'nieuws' van mijn motu techlink, zucht...


"Added by Ronan on 2008/04/18 10:15:51 GMT-5
State change from 'Unread' to 'In progress'
Are you using the 32bit or 64bit version of Windows XP?"


schieten er tot nu toe dus geen ... mee op

Ik denk dat ronan vanmorgen lekker een uurtje aan het knippen en plakken is geweest..
De mijne is ook geupdate.. 25 minuten later..

"Added by Ronan on 2008/04/18 10:40:15 GMT-5
State change from 'Unread' to 'In progress'
Are you using the 32bit or 64bit version of Windows XP?"
 
Ik heb het zelf uiteindelijk opgelost via een andere pc....
alwaar het in 1 keer lukte.
En heb dus ook de case gesloten op de site van motu.
Maar ik vraag me serieus of ze daar wel van het woord "service" hebben gehoord.
Ongelofelijk hoe lang het moet duren voordat je 1 of ander half bakken anwoord krijgt waar je eigenlijk geen ruk mee opschiet.
Hopen dan maar op een snelle oplossing voor de mensen bij wie het updaten nog niet gelukt is..
 
wat is er eigenlijk veranderd in die .5 versie? ik heb namelijk nog geen enkel probleem ontdekt.
 
ik heb exact hetzelfde, die update mode werkt bij mij ook niet.

als je het antwoord weet wil je die hier dan posten?

Hier werkte de firmware update in eerste instantie ook niet. Echter nadat ik de algemene USB/FireWire Audio interface drivers van Motu had geupdate (ipv de versie te gebruiken van de bijgeleverde CD) herkende de firmware flasher m'n Motu ineens.
 
Back
Top