SF Contest - Beste Track 2007

Is het misschien een idee, gezien het grote aantal inzendingen, voor de forumleiding, om alsnog te besluiten over te gaan op een 5 punten systeem?
Een flink aantal tracks zal anders met 0 punten eindigen en waarschijnlijk niet eens geluisterd worden omdat je als stemmer na 3 beoordelingen in principe al klaar bent.
Laat het feest zijn en kies voor 5, niet omdat ik het zeg, maar omdat het meer recht doet aan alle inzendingen. :okdan:
 
Laatst gewijzigd:
Is het misschien een idee, gezien het grote aantal inzendingen, voor de forumleiding, om alsnog te besluiten over te gaan op een 5 punten systeem?
Een flink aantal tracks zal anders met 0 punten eindigen en waarschijnlijk niet eens geluisterd worden omdat je als stemmer na 3 beoordelingen in principe al klaar bent.
Laat het feest zijn en kies voor 5, niet omdat ik het zeg, maar omdat het meer recht doet aan alle inzendingen. :okdan:
Voordat de conest begon zijn de regels vastgesteld, die gaan we halverwege niet aanpassen. Misschien wel een goed idee voor volgend jaar :).
 
Voordat de conest begon zijn de regels vastgesteld, die gaan we halverwege niet aanpassen. Misschien wel een goed idee voor volgend jaar :).


hmm..'t voor dit jaar anders ook zeker een haalbare aanpassing die op geen enkele manier nadelige gevolgen heeft. Zonde hoor..
 
Laatst gewijzigd:
Voor hen die alle ingezonden tracks makkelijk uit een enkel overzicht willen downloaden, klik op Scores & Tracks in mijn signature.
Het overzicht waar je dan terecht komt is het actuele score overzicht van alle deelnemende tracks.

Tracks die nog geen punten hebben ontvangen zijn direct downloadbaar, tracks die inmiddels wel punten hebben ontvangen daarvan kan statistische info van worden opgevraagd door er op te klikken.

De score-overzichten op mijn site zijn niet bepalend voor de einduitslag van de Beste Track SF contest 2007, het is een aanvullende service die gebruik maakt van stemmen die binnen komen in de stemthread die waarschijnlijk door lid Shortwave geopend zal worden.
Deze stemmen zullen bepalend zijn, de contestvoter zal proberen deze zo goed mogelijk te volgen zodat een zo actueel mogelijke tussenstand kan worden weergegeven.

De contest voter heeft op geen enkele manier de bedoeling uitslagen of stemgedrag te beinvloeden, het is puur voor de fun.
spinsmile.gif
 
Back
Top